Goedemiddag! Ik was al een tijdje op zoek naar meiden uit Drenthe, dus dit topic komt als geroepen. Sinds 1,5 jaar woon ik met mijn vriend in Drenthe (gemeente Borger-Odoorn). Van oorsprong kom ik uit Tilburg en ik mis de laatste tijd steeds meer mijn contacten in het zuiden. Vooral nu ik zwanger ben heb ik gewoon behoefte om er lekker over te kletsen met vriendinnen enzo en dan is een telefoontje niet altijd genoeg Ik ben nu 14,5 week zwanger van ons eerste kindje en ik ben 28 jaar. In het dagelijks leven ben ik druk met onze 2 bedrijven en ben ik verslaafd aan lekkere verse thee, series kijken en pinterest. Ik zou het ontzettend leuk vinden om met jullie in contact te komen! Groetjes Mandy
En hier nog iemand uit omgeving Emmen!! Wil graag meekletsen, wat extra vriendinnen zijn altijd welkom. Ik ben 32 (bijnaaaaaa 33) jaar en werk in Hgv. Woon samen met vriend en 2 kids (zie onderschrift). Is er al een apart clubje opgericht?
Veel dames al zeg leuk. Vlgs mij is er al een privé clubje want komt verder geen reactie van de "starters "
Privé club is er idd maar die ligt een beetje stil helaas Mama tuttebel zwaai terug Lili81 ik werk ook in Hoogeveen en woon om Emmen heen! Misschien een x in de toekomst afspreken dames? (wie interesse heeft natuurlijk)
Met wat extra dames komt er misschien weer wat leven in? Wat toevallig, wishfullthinking! Wat voor werk doe je? En ik ben wel in voor een meeting! Lijkt me leuk!
Hallo ik ben natasja hendriks ben 34 jaar woon ook al 34 in Drenthe .ben inverwachting van de tweede .vind het ook leuk met mensen te kletsen in Drenthe
Hier ook een echte drenth! Omgeving westerveld. 28 jaar en mama van een lief meisje van bijna 2 jaar. Veel meiden uit omg Emmen, leuk om te zien haha.