haha ja tuurlijk sunny; maakt niet uit, gewoon gaan. straks zit je weer maanden zonder ongi, kan toch niet.. meteen er heen en aankaarten die boel.
Wees maar niet bang hoor dames ik ga er echt wel heen. Ik heb sowieso een verstoorde cyclus en ik vind ook dat daar gewoon naar gekeken moet worden. Ik begin al wat meer bruinverlies te krijgen, maar het zet nog niet echt door! Ik kan maandag om 14.50 terecht. Mocht ik straks een keer zwanger zijn moet ik toch al meteen onder behandeling van de gynaecoloog dus dan zit ik er maar vast! Liefs
Nou dames, ik ben dus vandaag bij de gynaecoloog geweest. Een leuke vrouw moet ik zeggen en ze weet van aanpakken. Ze had ook iemand in opleiding bij haar en die heeft eerst gegevens van mij verzameld en vervolgens moest ik bij de arts zelf ook nog mijn gegevens doornemen. Nou waar ik al van uit was gegaan was dat ze over mijn gewicht zou beginnen. Ik ben te zwaar en zal toch echt moeten afvallen. Ze gaf ook aan dat mocht het tegen de tijd zover komen dat ik hormonale injecties nodig heb dat ik dan pas geholpen wordt met een BMI onder de 30. Omdat het anders gevaarlijk voor mijn gezondheid kan zijn. Dus als ik daar vast mee begon dan was dat maar vast op gang. Ze zei ook dat ook al zou ik al 10 % van mijn lichaamgewicht verliezen dan zou het kunnen zijn dat mijn cyclus gewoon weer zelf op gang komt en dat ik verder geen hulp nodig heb. Bovendien is het gewoon beter voor mijn gezondheid nu, maar ook als ik zwanger raak. Aangezien de kans op een miskraam ook groter is als je te zwaar bent. Ze wou eigenlijk ook even een uitstrijkje doen en een inwendig onderzoek, maar jah ik was natuurlijk vandaag dan toch echt ongesteld geworden dus dat leek haar niet zo geschikt. Nou mag ik volgende week maandag weer terug komen voor die onderzoeken. Ook vriendlief moet een zaadonderzoek doen om ook zeker te zijn dat daar niks mee is. Ze gaat bij ook bloed prikken om te kijken of ik een eisprong heb en hoe mijn eisprong verloopt. Ze gaf aan dat dit veel van ons vergt en dat ik vaak beschikbaar moet zijn voor onderzoeken, maar als wij even rust/pauze wouden dan moesten we dat gewoon aangeven, want anders gingen hun gewoon maar door met alle onderzoeken. Al met al een prettig gesprek en eigenlijk wat ik had verwacht. En dat afvallen dat gaat wel lukken, want ik heb een hele goede stok achter de deur omdat we graag een kindje willen. En toen zei vriendlief vanavond dat hij ook graag wat wil doen en daarom gaat hij nou nog minder roken. Hij heeft zijn shag aan de kant gegooid en gaat nu proberen om alleen nog maar in het weekend te roken. Dat vond ik echt zo superlief van hem. Nou een heel verhaal maar dat was het wel zo'n beetje! Liefs
Nou Sunny, dat klinkt als een goed gesprek!! Zet hem op met afvallen meis!!! En super van je vriend. Al is het beter om helemaal te stoppen, want alleen in het weekend roken gaat vaak weer uitbreiden naar 1 of 2 op een dag en voor dat hij het weet is het weer normaal (heb ook zo'n man ) !! Al rookt hij maar 4 op een dag dus wat dat betreft valt het nog mee, en niet binnen!
Wat goed sunny! Ben blij dat het gesprek zo goed is gegaan gister. Kunnen jullie weer verder! Tegen ons had ze ook gezegd dat we zelf aan moesten geven als het te snel ging e.d. Wij zijn gister ochtend geweest en vriendlief heeft bloed geprikt voor hormonen en chromosomen onderzoek. Binnenkort krijgen we uitslag van de laatste en over 3 maanden de uitslag van de chromosomen. Als ik ongesteld wordt moet ik op cd 3 bloed laten prikken. Ze kijken dan naar de eisprong oid, hormonen, chromosomen en chlamydia. Omdat we door worden verwezen naar groningen moeten we ook nog een keer zaad inleveren. Allemaal protocol. Mja. Eind november weten we dus echt wat we gaan doen. Duurt best lang.. maar ik zei in een ander topic ook al; misschien zijn we volgens jaar rond deze tijd wel hartstikke zwanger dankzij ICSI! Je weet maar nooit! We moeten positief blijven en de moed erin houden! Liefs
Ik las net dat Emma eindelijk is bevallen van Jorick Marijn. Meis van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!! Fijn dat het toch nog zo snel is gegaan!! Geniet lekker van je kraamtijd! Ik zal eens kijken of er al vlaggetjes hangen vanmiddag !!
Nou muppet daar heb je hartstikke gelijk in hoor, wie weet zijn we volgend jaar hartstikke zwanger. Ik blijf duimen voor ons allemaal. Wat betreft het roken van vriendlief, toen we net een relatie kregen rookte hij alleen in het weekend als hij op stap was, want zijn ouders weten niet dat hij rookt (nog steeds niet) En toen we gingen samenwonen ging hij ook gewoon door de weeks roken omdat ik er niet echt problemen mee had. Hij moest dat zelf weten. Ik heb wel aangegeven dat ik het liever niet had. Abrupt stoppen is niet goed zeggen de artsen dus dat hij nu eerst het beperkt tot het weekend vind ik al mooi genoeg en dan gaat hij uiteindelijk misschien wel stoppen. Ik steun hem in ieder geval in zijn besluit, want ik ben er al lang blij mee. Ik had ook al aangegeven dat als ik zwanger ben hij buiten moet gaan roken hahaha. Dus hij houdt er wel rekening mee. Gefeliciteerd Emma met jullie zoon. Geniet er van en rust lekker uit! Liefs
hihi nou ik ben dus abrupt gestopt, heb mijn laatste sigaretje gerookt en toen niet meer. Ik rookte bijna een pakje per dag, 11 jaar lang. Ben er nu 2 jaar vanaf. De eerste dagen waren heel zwaar, vloog bij de muren op, en vind het nu nog wel eens moeilijk. Minderen had bij mij geen zin want er hoeft maar iets te gebeuren en je grijpt meteen weer naar de peuken. Hopen dat het je vriend gaat lukken! Goed van hem!
Hallo Meiden Muppet en Sunny spannende tijden voor jullie...... Emma gefeliciteerd met je zoon, leuke namen..... Hier gaat alles goed. We hebben alles weer behoorlijk op de rit. Ik voel mijzelf ook goed en het herstel gaat ook prima..... Zal effe een foto spammen van mijn famke...... ze groeit als kool zeg..... Bekijk bijlage 12856 tadaa is het geen snoepje
HIHI JAAA LEUK !!! Oer in lytse 5 wike is dizze spruit alwer jierdei.. Pfffff giet echt hurd!! Se krupt, stiet en docht al wat stapkes oan de han!
Ja foar dy giet t dan echt hurd idd....... Kin mij net foarstelle dat ik dat folgend ier ek haw....... Ik genietsje no nag fan it lytse.....