Doch dat mar hear. Dat koe ik foarig jier ek net! Giet sa hurd! It klinkt sa cliché, mar sa wier Mar dit is ek hiel leuk hear !!
@ inkerbel, wat een mooi famke die kleine Sigrid. Wat hoop ik dat wij ook ooit zo'n mooi wondertje in ons armen mogen houden. Liefs
Hier is alles prima! Nog steeds werkloos maar druk met m'n meisje.. We vermaken ons wel met z'n 2'tjes Ze doet nu stapjes aan de hand, sinds een paar daagjes echt zo lief En verder, niet echt iets te melden.. Hoe is het met de rest?
Nou hier nog steeds ongesteld..... dus dat verloopt ook goed allemaal. En dan maandag weer naar de gyn. Ik ben zeer benieuwd..... Liefs
Hier ook alles goed. Sigrid had zojuist even wat krampen maar slaapt nu weer als een roosje. Sunny spannend voor je weer...zal voor je duimen voor a.s. maandag
Dankje Inkerbell ik ben gelukkig niet heel nerveus... Ik ben allang blij dat we geholpen worden. Maar soms dan spelen de zenuwen wel even op omdat ik bang ben dat er misschien iets mis is.... Liefs
Ja dat snap ik dat je dat denkt. Zou ik ook hebben.... Hopelijk is het positief nieuws of iig zo positief dat jullie een traject in mogen wat een kleine beeb gaat opleveren.......
@Sunny; het is ook spannend. Gelukkig is er tegenwoordig zoveel mogelijk! Je knu gelukkig al snel terecht, dat is wel heel fijn! Veel succes meid! Hier alles goed, in afwachting van de uitslag van het bloedonderzoek van mijn manlief. Wordt er wel wat moedeloos van dat het nog 3 mnd duurt voor we echt verder kunnen..
Kan het me voorstellen Sunny!! Spannend hoor! En dikke knuffel!! Muppet: Kan het me voorstellen dat je het zolang vind duren! En 3 maanden klinkt ook lang! Hopelijk is het om voordat je het weet!!
Hallo meiden, Ik kom me hier ook even aanmelden. Ik kom ook uit Friesland, geboren in Lwd en sinds 5 jaar in Snits. We hebben een zoontje van 19 maand en afgelopen week besloten dat een tweede kindje welkom is. Maar goed bij mijn zoontje was ik meteen zwanger, ik heb het gevoel dat het dit keer wat langer gaat duren, vraag me niet waarom, het is gewoon een gevoel... Ik moet eerlijk bekennen dat ik de afgelopen 25 pagina's niet allemaal gelezen heb, dus ik ben erg benieuwd wie er in deze club zitten! Liefs
Welkom appelsientje, Jah muppet 3 maanden klinkt erg lang hopelijk vliegt het voor jullie om. Heerlijk weekend nu. Morgen familiedag dus de hele dag weg! Liefs
Welkom Appelsientje !! Spannend!! Hier Sam, 24 jaar en dochter van 11 maanden en 1 dag en wij zouden wachten tot Jildou ongeveer 1,5 was en dan voor een brusje, maar we kunnen het niet laten en gaan er weer voor !!!
Welkom Appelsientje! Leuk dat jullie voor een 2e gaan! Tis idd maar afwachten hoe snel je zwanger bent. Ik ben Muppet80 en 29 jaar oud. Wij zijn nu 1 jaar bezig (precies) en zitten sinds juni in de medische molen. Onderzoeken hebben uitgewezen dat spontaan zwanger worden bij ons niet zal gaan lukken dus we gaan voor ICSI! Liefs
Hallo appelsientje Leuk dat je ook mee komt kletsen... Hier inkerbell, 28 jaar en net bevallen 4 wkn geleden van een lief klein meisje...... groet, Ink
Hoi sam, leuk een brusje voor Jildou, ik moet zeggen dat ik ook niet kon wachten hoor, maar manlief was er nog niet aan toe. Nu nog niet, maar hij heeft gezegt dat het toch weer het onbekende is en hij wil er ook niet teveel leeftijdsverschil tussen hebben dus gaan we ervoor! Muppet, ja het zou erg naief zijn te denken dat het net zo goed zal gaan als bij mijn zoontje, het kan een toevalstreffer zijn geweest natuurlijk. Maar we zien wel. Goh, jeetje in de mmm, nou respect hoor! Het zal niet makkelijk zijn voor jullie. Ik hoop voor jullie dat de onderzoeken allemaal wat goed verlopen. Mag ik vragen waarom het spontaan zwanger worden niet gaat lukken? Inkerbel, nog gefeliciteerd met je dochter, geniet er maar lekker van, want voor je het weet is ze al bijna 20 maand, zoals hier dus. Die van mij is een echte boef, alles doen wat niet mag. Er moet natuurlijk wel wat inzitten anders is het ook weer niet goed, maar die van ons heeft energie voor 2, en dat heeft hij echt niet van ons... Ik ben na de bevalling niet weer begonnen met de pil, ik heb 10 maanden borstvoeding gegeven, dus was de pil geen optie. Het beviel me eigenlijk zo goed dat mijn man zei dat we wel condooms gingen gebruiken, zodat ik geen pil hoefde te slikken. Nou ik heb wel een aardig regelmatige cyclus, maar de afgelopen keer was ik een weekje overtijd. Toen we het eigenlijk heel jammer vonden dat ik toch nog ongesteld werd ging er een belletje rinkelen. We hebben er nog even over nagedacht en hebben nu defititief de knoop doorgehakt. Waarschijnlijk is de ovulatie al geweest, dus deze maand zal het niet lukken, volgende maand dan gaan we ervoor. Ik ben maar begonnen met foliumzuur te slikken. Liefs
Hihi Appelsientje, ik geef nu ook nog steeds bv en ook niet aan de pil ofzo geweest. We zouden met condooms doen, maar dat vinden we beiden niets. Ons seksleven is nu pas weer wat normaal. We hebben heel wat meegemaakt met Jildou en dat heeft wel de nodige impact gehad dat ik er iig geen behoefte aan had en manlief ook niet zo veel. Blijft natuurlijk een man he !!
ben een tijdje niet geweest omdat ik zelf geen internet thuis heb (overstap naar andere provider) ... Ik heb niet bijgelezen, maar ik kan wel heel hard roepen: IK BEN EINDELIJK ZWANGER Helemaal trots, volgende week eerste echo al de 14e .. KNUfff