Meiden uit Friesland :D

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door KateK, 24 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ooooh tante Mars!!! GEFELICITEERD :D :D :D !! Wat spannend zeg :D !! Wel vroeg al, volgende week eerste echo of niet?
    Succes!!

2. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    ja wel vroeg maar ht is zo vaak fout gegaan, dat we erg vroeg mogen komen :D om in ieder geval te kijken of het op de goeie plek zit ... We zijn nog wel erg bang en sceptisch maar goed de testen (zelfs digitaal) zijn zo duidelijk :D dat heb ik nog nooit gehad..

3. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Kijk, dat moeten we hebben!! :D Tuurlijk is alleen maar zelf bescherming meid!!!
    Wel mooi, ronde 40.. (ja tuurlijk liever eerder, maar je snapt me natuurlijk wel :) ) Als dit niet zo moet zijn, dan weet ik het ook niet meer!!!
    Heb je vaak een mk gehad?

4. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    2x heel vroeg en 1x met 12 week maar dat vruchtje was al rond de 5 weken gestopt..

Ik snap wat je bedoelt, het EI van ons kleintje heb ik nu ook zelfs :D .. Wat wil ik nog meer :D :D

Ik ga weer ben bij iemand op visite haha doei doei

5. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Oké, jeetje.. Nou nu is het zo ver meis :D !! Geniet er lekker van, voor zover dat nu eerst lukt!!

6. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    WAUW tante mars van harte gefeliciteerd meid.... Ik duim voor jullie dat het hartstikke goed zit en dat je over 9 maanden een heel mooi wondertje in je armen houdt.
    Probeer er van te genieten!!!

Ik zou vandaag een afspraak hebben bij de gyn, maar ik kreeg een brief dat het niet doorging dus is het verplaatst naar donderdag om 15.45 uur. Nou jah is geen ramp hahaha.
    Trouwens voorheen was ik altijd maar 4 dagen ongesteld waarop de 4e dag het eigenlijk al praktisch helemaal niks meer was en nu ben ik al een dikke week ongesteld..... Het is net of moet alles van die afgelopen 4 maanden er uit!

Liefs Sunnyueen

7. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Pff bah Sunny!!! Wie weet.. Hoop niet dat je nu 4x zolang ongi bent ;) !!! Succes donderdag dan maar, jammer dath et verplaatst is, maar gelukkig zit je er zelf niet mee ;) !! Nou ja, als je nog ongi bent is het ook niet erg denk ik ;) !!

8. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Lieve Tante Mars; gefeliciteerd! Na 40 rondes!!! Super! Better let as net zullen we maar zeggen ;)

Appelsientje; vind het wat lastig om te vertellen. Er ontbreekt bij een van ons iets. In andere topics praat ik er wel wat over, maar vind het vervelend om het overal neer te zetten alsof het de normaalste zaak van de wereld is dat iedereen het maar weet. Ik hoop dat je het begrijpt!

Liefs!

9. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Tante Mars wat een goed nieuws zeg!!!! Na 40 rondes .......
    Suc6 met de echo en je zwangerschap en ik ga voor je duimen...dat alles goed mag blijven gaan

10. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Volgens mij is mijn ongesteldheid nu eindelijk weer voorbij.... Zo wil je dolgraag niet ongesteld worden, maar na 4 maanden toch wel en zo wordt je het, maar duurt het meteen een dikke week! Nou hopelijk zit er nu regelmaat in en wordt ik of hartstikke zwanger deze ronde of gewoon netjes op tijd ongesteld! Pfffff dat wordt weer klussen en wachten......

Liefs

11. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Zo is dat Sunny!!

12. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    * breekt even in*
    Tante mars van harte gefeilciteerd met jullie zwangerschap.
    Op naar een mooie echo en over 8 maand een mooi klein exemplaar van jullie in je armen.
    Dikke knuf.
    * breekt weer uit*

13. Levensgenieter

24 mrt 2009
    17
    0
    0
    Friesland
    #273 Levensgenieter, 8 sep 2009
    Laatst bewerkt: 8 sep 2009
    Hey friese meiden,

Ik wil me ook graag aansluiten bij dit clubje!
    Ik ben 26 jaar en woon tussen Heerenveen en Joure. We zijn nu 7 maanden aan het proberen om zwanger te worden van de eerste. Erg spannend allemaal! En elke maand weer die teleurstelling... maar goed ik ga niet klagen...omdat andere meiden al veel langer bezig zijn.

Ik ben een paar maandjes lid van zwangerschapspagina, maar pas net deze club ontdekt.
    Succes allemaal met zwanger worden!

Liefs,
    Linda

14. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Welkom Linda, gezellig dat je ook bij ons clubje komt. 7 maanden al bezig dus, dan kan ik me goed voorstellen dat je wel eens zoiets hebt van kom nou maar.... Wij zijn sinds eind januari bezig dus nu in de 8e maand alleen ik heb dus een hele onregelmatige cyclus en loop sinds vorige week bij de gynaecoloog om even te kijken hoe mijn cyclus verloopt. Verder moet ik nu afvallen omdat het daardoor ook kan komen.

Liefs

15. Levensgenieter

24 mrt 2009
    17
    0
    0
    Friesland
    Hoi Sunnyqueen,

Dus jij bent ook al een tijdje bezig? Ik heb ook een onregelmatige cyclus.. maar niet meer dan 43 dagen. Wel heel vervelend omdat ik niet weet wanneer ik vruchtbaar ben. Ik ben sinds 2 maanden met ovulatietesten begonnen.
    Succes meid met zwanger worden en met afvallen!

Liefs,
    Linda

16. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Welkom Linda.
    Natuurlijk mag je wel klagen hoor! Het liefst ben je meteen zwanger!!! En ja dat er anderen langer bezig zijn, en dat je dan niet zou mogen klagen vind ik onzin. Iedereen heeft zn eigen ding en iedereen heeft zo z'n wensen! En 7 maanden is ook al lang genoeg wachten!!
    Ik was de eerste keer in de 2e ronde al zwanger. Helaas een mk geworden bij 9 weken. Van Jildou was ik in de 4e ronde zwanger. Beide keren dus op zich vrij snel zou je denken maar ook na 4 rondes vonden wij het al lang genoeg duren hoor ;) !!
    Hopelijk mag je net als Sunny en de anderen heeeeeel snel zwanger worden!

17. Levensgenieter

24 mrt 2009
    17
    0
    0
    Friesland
    Hey Sam8,

Bedankt voor je reactie! Ja ik vind 7 maanden ook lang, had gedacht dat het veel sneller zou gaan.
    Maar ik kom genoeg meiden tegen hier die al veel langer bezig zijn. Maar het is elke maand wel een teleurstelling. Ik wil het zoooo graag!!!
    Wat fijn dat jij zo snel zwanger bent geworden, helaas heb je wel een mk gehad.

Heb je nog tips??... hahha..altijd welkom!

18. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Welkom levensgenieter! 7 maanden is gemiddeld hoor, ik denk dat het niet heel lang meer duren gaat. Gezien je onregelmatige ongesteldheid is het natuurlijk moeilijk om te klussen rond je ei. Door de ovu testjes is het veel beter in de gaten te houden. Ik denk dat het nu wel eens snel kan gaan!

@all; gister de uitslag van het hormoon onderzoek van mijn man. Dit was tip top in orde! Weer een stapje dichterbij. Ik ben vandaag ongi geworden dus moet ik vrijdag bloed laten prikken om mijn hormonen te checken. Heb niet het idee dat daar iets mis mee is.. maarja.. je weet het nooit.

Liefs!

19. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Spannend Muppet!!!

Linda: Tips, wou dat ik ze kon geven. Kan wel zeggen, er lekker op los hupsen ,maar dat doen jullie vast wel ;) !! Denk dat je met je onr.cyclus wel verstandig aan doet om wat zicht te krijgen in je eisprong! Verder kan ik ook roepen dat je er vooral niet mee bezig moet zijn, maar dat is ook onmogelijk :p !!

20. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    @muppet, fijn dat de uitslag goed was en met jouw hormonen zal het vast ook wel goed zitten. Ik denk aan je meid!

Liefs

Deel Deze Pagina