Meiden uit Friesland :D

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door KateK, 24 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Gezellig :D
    Ja lekker weertje :D !! Ik moet donderdag nog ff werken en morgen nog een feestje en dan heerlijk zomervakantie :D .. 6 weken lang met de benen omhoog :p

2. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    werk je in het onderwijs misschien? Lekker 6 weken vrij.. ben jaloers.. ik heb er 3.. eind juli en eerste 2 weken van aug..
    Hopen dat het dan niet regent. ;)

ik werk in de jeugdhulpverlening..

3. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Sunnyqueen: Je hoeft niet jarloers te zijn hoor! Want jullie tijd komt zeker nog.. Werk maakt me niet zoveel uit, beetje achter computerje of in een supermarkt, kan mij het wel doen :) Ja we kunnen niet ver van elkaar vandaan wonen want het is niet super groot ;)

alle nieuwe: GEZELLIG!! Welkom!

4. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Ik zou even hier rond kijken, maar m'n draakje is aan 't huilen! Denk dat ze last heeft van de warmte.. Weet zelf al niet wat ik er mee aan moet laat staan zo'n kleintje! Dus ik ben er vandoor, maar maybe later nog wel even aanwezig!

5. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ja ik ben juf van groep 1/ 2 :D
    Heerlijk :D

6. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Welkom nieuwe meiden... Pfff wat is het warm in huis zeg. Ik brandde mijn bed uit vanochtend! Vies plakkerig zweet weer....
    Hoe gaat het dames??? Hier op dag 73 en nog steeds geen spoor van duiveltjes!!!

Liefs Sunnyqueen

7. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Wat vervelend Sunnyqueen.. Hopelijk komt hij gauw en nog mooier ben je gauw zwanger!!

HAHA ik wist dat ik een bijzonder kind had.. Jildou gaat niet eerst kruipen, niet eerst staan of lopen. Neej jildou gaat vanuit liggen gewoon even hups zitten :D !! Het enige wat het nog makkelijker maakt is even een arm van mij waar ze haar beentje even achter kan klemmen. tutje :D

8. Geaaaaaatje

Geaaaaaatje Bekend lid

31 mei 2007
    556
    0
    0
    Friesland
    Hé allemaal!

Wat gezellig al die dames uit Friesland. Heb het even doorgelezen en ik meld me bij deze ook meteen maar even aan! Woon ook in Friesland. Mijn man en ik hebben een prachtig ventje van goed 10 maanden oud (ons mannetje heeft trouwens ook een echte friese naam). Momenteel zijn we aan de slag voor een tweede kindje. I.v.m. PCO is dit nog weer even wat gedoe, maar we hebben geduld en dan komt alles wel weer goed.

Lijkt me leuk om hier zo nu en dan even bij te kletsen en op de hoogte te blijven van jullie vorderingen!!!

9. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Hooooooooi,,

Ik kom ook uit Friesland ;) .. Na 18 jaar in Snits gewoont te hebben woon ik nu in Holwerd :D ... Samen met me kereltje.
    Sinds oktober 05 besloten voor een kindje te gaan, maar helaas tot op heden zonder resultaat. Sinds januarie 09 in de MMM 2 rondes clomid (waarvan 1 zwanger maar 2 dagen later vmk) op 25 mei geopereerd (zogenoemde LEO) waar bij ze per eierstok 24 eiblaasjes hebben verwijderd. 23 juni is de eerste ronde gestart na de behandeling, zonder medicijnen deze keer om te kijken wat me lichaam zelf doet. Morgen FM spannend :D

10. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Dames ook welkom hier :D
    Tante Mars: jeetje ook al lang bezig en heel verhaal zeg.. Succes! Hopelijk word je net als de anderen snel zwanger!!

Geaaatje: onze kids schelen een dikke maand :D !! Leuk he :D !! Hier nog geen 2e.. de 'planning' is om volgend jaar weer te gaan proberen. maar kan best zijn dat ik eerder zwanger ben, aangezien we verder geen anti-conceptie gebruiken, maar ik nog wel bv geef, dus nog niet echt een cyclus heb. Spontaan is iedereen om me heen zwanger, dus ik zou ook wel weer willen ;) !! Maar goed.. Hier heel wat meegemaakt met Jildou en ben net blij dat m'n agenda met haar nu eindelijk wat leger raakt ;) !!

11. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Goeiemorgen
    Wat leuk een Topic voor friese meiden.... Ook ik kom uit friesland in het noordelijkste puntje op gemeente het bildt. Ik ben 28 jaar en zwanger van mijn 1e kindje. vandaag mijn 1e verlof dag....
    Meiden weet niet of ik veel kom kwebbelen maar vind het een leuk initiatief.

groetjes Ink

12. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Welkom Inkerbell Geniet van je verlof!

13. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ook welkom Inkerbel..
    Ooh heerlijk.. Vorig jaar rond deze tijd kreeg ik zomervakantie en meteen daarna verlof :D !! Nu 'maar' 6 weken vakantie :p ! HAHA.. Geniet lekker van je verlof hoor!!!

14. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Alle nieuwe meiden welkom!!!!
    Gezellig dat jullie mee kletsen!!!

Liefs

15. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    dank jullie wel hoor......
    Voor jullie allemaal suc6 met de cyclussen en zwanger worden.....Hopelijk worden jullie net zo zwanger als ik helemaal geen klachten en kwaaltjes......

16. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hihi zo een was ik er ook Inkerbell. Genieten met hoofdletter G :D !!! Helaas werden we na bijna 3 weken na de geboorte van deze roze wolk afgegooid en was Jildou er bijna niet meer geweest..

17. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Ja idd eerst de bevalling en kraamtijd nog afwachten....

18. Semantha

Semantha Lid

12 jan 2008
    70
    0
    0
    Hoi Hoi,

Hier randje Friesland maar we horen er nog bij.
    Zal me even voorstellen...
    Mijn naam is Semantha ben 28 jaar oud en woon in Wolvega.
    Ik ben hier al eens eerder lid geweest maar heb me toen afgemeld omdat ik zoveel aan mijn hoofd had ivm de ziekte van mijn moeder etc etc.
    Er is veel gebeurd in de tussentijd.
    Mijn toenmalige partner en ik zijn uit elkaar gegaan..
    Hij steunde me nergens in ook niet in "onze kinderwens" en hij kon het maar moeilijk verkroppen dat ik niet zo makkelijk kinderen kon krijgen.
    De diagnose van de gyn PCOS was voor hem als een doodsteek... (op de diagnose PCOS kom ik nog wel eens terug)
    Vorig jaar zijn we uit elkaar gegaan en inmiddels heb ik een nieuwe man leren kennen.
    Hij is the love of my life en achteraf gezien had ik veel eerder de stap moeten nemen om mijn ex weg te gaan.
    Maar goed dat terzijde.
    Inmiddels helemaal happy met mijn Rick en samen denken we aan kinderen.
    Hij heeft al 2 kids 1 van 16 en 1 van 15..
    En tussen ons zit ook nog een aantal jaartjes leeftijd verschil maar dat doet er helemaal niet toe.
    Ik ben ziels gelukkig met hem en hij wil ook graag nog wel een kindje samen met mij...
    Dus nieuwe ronde nieuwe kansen.
    Dit was het eigenlijk wel een beetje in het kort.
    Mochten jullie meer willen weten dat hoor ik het graag.

Groetjes en Liefs Semantha

19. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    hey allemaal,

@Sam, ik woon ook tussen drachten een heerenveen :D
    Lekker hoor 6 weekjes vakantie!

@Geaatje, wat leuk dat jullie voor een tweede gaan!
    Ik heb ook pco, en ook met clomid zwanger geworden.
    Kun je wat tegen de hormonen?

pff warm he, houden jullie het nog een beetje uit?

20. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Emma waar woon je dan??
    Pff nou het is vandaag wel erg warm hoor. kan er op zich wel tegen, maar combi van slaap te kort en deze warmte is geen goeie combi :p !!

Deel Deze Pagina