Nee volgens mij is haar man/vriend op uitzending.... dus ze kan niet zwanger raken.... Maar nen wat kut zeg die cyste. Hopelijk ben je gauw van de pijn af en ben je in April snel zwanger. Liefs
De cyste moet inderdaad weggaan door de duphaston.. Dus hoop maar dat dat werkt! Ik kan pas in april er weer voor gaan, omdat mijn vriend over 3 weken naar Afghanistan gaat voor 4.5 maand. Hij komt naar verwachting eind maart/begin april thuis. In de tussentijd ga ik geen clomid gebruiken om te voorkomen dat ik straks een hogere dosering moet. Dus als het mee zit, krijg ik volgend jaar maart/april de boel weer goed op gang en is het gauw raak Vind het maar een vreemd gevoel dat onze kinderwens nu 'on hold' staat....
Ja heb ik wel nodig.. Sorry, ben beetje wazig bezig.. zwanger volgens mij.. De pannenlappen hingen ook al aan het memobord !! Hmm ja dan zit er niets anders op dan te wachten!! Vind je het niet zwaar Nen?? Lijkt mij verschrikkelijk om zolang alleen te zijn!
Die grap maakte ik gisteren zelf ook al. Ik zei al tegen mn vriend "we hebben nog wel een plekje in de vriezer" haha. Ging het maar zo makkelijk!!
Haha das wel een goeie. Lijkt mij inderdaad ook erg moeilijk zeg... pff zolang alleen. Is hij vaker naar afghanistan geweest?
Ja in 2007 ook al naar Afghanistan en in 2004 naar Irak. Wat dat betreft zijn we wel wat gewend, maar het blijft heel erg moeilijk. Had gisteren in bed ook al weer de waterlanders op de vrije loop... Het komt nu snel dichterbij..
@ sam, haha straks krijg ik wel een beetje een raar kindje. Heeft ie het verkeerde monster meegegeven. No thanx haha
Haha sam das een goeie. Ja het lijkt mij ook erg moeilijk, kan het me niet voorstellen hoe zoiets is en voelt. Mijn vriend is int.chauffeur en alleen weekends thuis, dat vind ik al lang genoeg....
@ renieta, maar dat is ook niet leuk. Hij is gewoon standaard alleen in het weekend thuis. Mijn vriend heeft wel perioden dat hij doordeweeks gewoon thuis komt. Alleen het feit dat hij nu naar gevaarlijk gebied gaat, maakt het voor mij moeilijk. Je hebt totaal geen zekerheid hoe hij terug komt! Het kan dus zomaar dat de komende 3 weken onze laatste weken samen zijn... @ sam, hou maar op haha. Het zal je gebeuren!!!!!
Eerst vond ik het wel stoer dat mijn vriend militair was. Maar ik was ook pas 16 toen we een relatie kregen. Het beeld begon wel flink te veranderen toen hij 11 maanden later op uitzending moest!