Dat klopt precies dan hoor! Dan is ze dinsdag 2 mnd 4 w en 2 dagen en dan is het woensdag 3 maanden !! Renieta En getest??
haha Sunnyqueen wat leuk jij er ook!!!!! hoe gaat ie?????? Denk om je duimen..... ohh meiden heb een vreetbui, ben ongi zeg!!!!! pfffff weet nu waarom ik het niet mistte
Heel goed van je Sunny, toppie gewoon. Komt helemaal goed met jou. Ik heb maandag/dinsdag getest en die was enorm vaag. Heb nu testen besteld die ultra gevoelig zijn en gebruikt worden bij mensen waarbij een zwangerschap om bepaalde redenen extra vroeg moeten worden vastgesteld. Dus hoop dat die mij nou een goede uitslag geven.
Ja gaat wel goed he weer een kilo er af dus dat blijft motiveren om door te gaan! Ik zal volgende week ff een provera kuur bestellen want ongesteld worden moet ook gebeuren. Ik moet dat overtollige BMslijmvlies af en toe even verversen!! Dus een lekkere vreetbui.... ja fijn het die ongesteldheid....hahaha Ik zou er nu wel een moord voor willen doen om normaal ongesteld te worden anders hahahha! Nee hoor meid ik begrijp het volkomen dat is echt het enige voordeel aan mijn PCO dat ik even geen last van die maandelijkse kwaaltjes heb! Liefs
Hmm vervelend Renieta.. .. Spannend dus weer!! Haha Sunny, jij bekijkt t wel mooi van de sunny-kant !!
Renieta spannend hoor, hopelijk mag je een dikke vette streep hebben die uitmond in een zwangerschap die goed gaat!!!! Meid lees net je onderschrift, heavy hoor ( ben wat vergeetachtig zal er vast wel eerder op hebben gereageerd) Sunnyqueen; zit ik te zeuren over mijn ongi moet jij het laten opwekken. Wat een verschil dan zeg! De 1e 2 ongi's na zwangerschap zijn bij mij behoorlijk heavy en hakken er effe in. Mijn onderkantje voelt net zo als bij de weeen....... Na zal ik jou niet mee lastig vallen. Provera is dus om je ongi op te wekken? Je hebt ook clomid waarvoor is dat dan? Misschien weet je dta ook wel niet......
Clomid is voor eisprong volgens mij Ink. Had je bv moeten geven, was je er als het goed is nog paar maandjes vanaf geweest
clomid maken ze toch van de hcg uit de pies van zwangere vrouwen? Nou ik verzamel het momenteel ook voor de mvm! Wel een vies klusje, maar het is voor een goed doel voor een ander die ik het ook zo gun!
Sam ja haha maar dat is ook niet helemaal waar als je bv geeft! Aantal meiden op de pufclub zijn ook alweer ongi!! Denk dat ik anders ook 1 van de gelukkigen zou zijn met bv die ongi werd aangezien ik nooit oversla!!!! ( naja alleen als ik zwanger ben wel) Dat ritme zit er zo ingeboord bij mij..... Oja clomid is idd daarvoor. Zit daar niet zo in maar hoor dat woord vaak idd. Aangezien er in mijn rmmc cluppie ook meiden zijn die dat hebben vandaar!!!!!
Ja heeft met het hcg te maken zeker.... MVM kwam ik te laat achter anders had ik het ook gedaan! Gun het alle moeders zo!!!!!!! Heb het in mijn omgeving veel meegemaakt dat men niet via de normale weg zwanger werden..... Tijdens mijn zwangerschap heftige gebeurtenissen voor de kiezen gehad dat ik mij echt gelukkig mocht prijzen dat bij mij alles goed ging
zo wat zijn we druk aan het kletsen!!! Ik heb straks nachtdienst dus ik moet jullie zo verlaten! En dan lees ik morgen wel weer even bij!!! Liefs