Meiden uit Friesland :D

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door KateK, 24 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Fijn dat het goed met je gaat Sunny! En ik kan me voorstellen dat als er iemand op je pad komt die lief voro je is enz.. dat het dan zo gaat.. Toch zal het nog wel even moeilijk voo rje zijn.. KNUFF!

2. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Hier ook een friese mama :)
    Ik woon tussen Leeuwarden en Heerenveen in ;)
    Heb een zoon van bijna 3 (29-11-2006) en een zoontje van 8 maanden (14-03-2009)
    Hier komt zoals het nu staat geen kleine uk meer bij,maar die kriebels blijven he :D

Als jullie het leuk vinden kom ik mij graag bij het friese clubje voegen ;)

Liefs Rianne

3. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Haaai mama van lukas.. Gezellig :)

4. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Rianne, kom er bij!!

Sunny ik ben benieuwd. Gewoon kijken wat er op je pad komt toch? Wat je zegt heb je helemaal gelijk in!!

5. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Leuk te horen dat ik mij bij jullie mag voegen :)

Ik ben 29 jaar en woon alweer 8,5 jaar in Friesland samen met mijn vriend en knullen en huisdieren. Ik heb daarvoor 20 jaar in Meppel gewoondt.

6. usfamke

usfamke Niet meer actief

Hier weer een berichtje van mijn kant! Hier gaat alles goed. Mijn meisje groeit en bloeit, onze trots! Ze weegt nu ongeveer 7 kilo en is al 65 cm lang. Ze leeft haar helemaal uit met de nieuwe geluidjes die ze al maakt. Binnenkort maar eens oordopjes zoeken....:p:D

Sam: gefeliciteerd! Ik lees dat jij ook in het onderwijs werkt? Waar sta jij aan school?

Renieta: wanneer weet je meer? 2 wondertjes... een groot geschenk! Ik hoop dat het positief uitpakt!

Nog 7 weekjes dan zit mijn zwanger/ouderschapsverlof erop :$ zal wel wennen zijn hoor. Aankomende week ga ik een ochtendje 'proefdraaien' in mijn nieuwe klas en mijn kleine meid op het kdv, spannende tijden voor de boeg!

7. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ik sta vlakbij Gorredijk aan een school. Klein schooltje. Groep 1/ 2 en vrijdagmiddag 3 bovenbouwgroepen: 5/ 6, 6/ 7 en 8. Dan geef ik muziekles of handvaardigheid.
    Waar werk jij? Jammer dat je verlof afgelopen is of niet? Geef je bv?? Ik heb langer verlof gehad met Jildou en achteraf was dat toch wel heel fijn. Ik hoop dat ik straks ook met één of andere constructie tot de kerst thuis kan blijven.. Maar goed, dat moeten we even zien ;) !!

8. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Hey meiden,

Ben hier alweer een tijdje niet geweest, maar het gaat niet zo heel hard..

@ sunny, jeetje meis wat een gedoe zeg! Ontzettend rot voor je! Lief van je vader dat hij een advocaat heeft ingeschakeld. Hopelijk lukt het hem om jouw belangen goed te behartigen. Tis toch van de zotte dat je je eigen huis niet meer in kan enzo. Wel spannend dat je iemand bent tegengekomen waarvoor iets begint te kriebelen!

@ sam, fijn dat het hartje klopt! Wel jammer dat je zo misselijk bent.. Maar daar kun je ook iets voor krijgen!

@ renieta, wauw dat zou super zijn een tweeling!

@ usfamke, schattig he als ze beginnen te brabbelen. Dat klinkt zo gezellig!

@ all, dinsdag vriendlief weggebracht. Nu dus 4.5 maand alleen thuis :( Hopelijk komt hij volgend jaar eind maart/begin april weer gezond thuis! En dan gaan we volop voor een beebje ;)

9. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Nen spannend hoor!! Sterkte de komende tijd..

Voor de misselijkheid geven ze niet zo gauw wat, ja dan moet ik ook overgeven en dat doe ik niet..

10. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Hallo

Welkom mamma van Lucas.....

Us Famke leuk he dat die kleintjes zo leuk beginnen te brabbelen. Mijn kleine meid begint daar ook mee, lig 's morgens op bed helemaal in een deuk als ze dat op bed doet en ik het hoor via de babyfoon.....

Sunny wat fijn dat je vader een advocaat heeft geregeld..
    Een nieuwe liefde, zou wel heel fijn zijn, het heeft zo moeten zijn joh...

Sam balen van je misselijkheid, hopelijk gaat het snel over en kun je heerlijk genieten. Kweek je al wat een buikje?

Iemand nog wat gehoord van muppet en tante mars

Jemig Nen nu moet je je vent 4,5 maand missen.....zwaar hoor.....
    Vriend van ons arriveert vanaaf weer op eindhoven...

Zo tja heb niet veel te melden alleen dat ik griepig ben...pffff voel me als bagger. ben nu blij dat de kleine ligt te slapen... Kan ik ook rusten....niet dat ze vervelend is hoor....

liefs ink

11. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    moarn famkes!

Sorry maar ik ben zo enthousiast, zit hier gewoon te trillen :)
    kijk maar es in mijn album (was na 5 sec. al duidelijk)

12. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Wow hey!!!!:D Wat gaaf, gefeliciteerd zeg......juli uitgerekend?????

Heel veel zwangerschapsplezier toegewenst

13. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Eineh WOW!! super gefeliciteerd zeg meid! Geniet er lekker van!

Liefs

14. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    ik weet niet precies wat voor lengte cyclus is moet aanhouden maar met 31 dagen kom ik uit op 1 augustus en met 30 dagen op 31 juli...... er zal wel eerst een echo moeten komen denk ik!

15. lovelyengeltje

lovelyengeltje Fanatiek lid

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    gefeliciteerd met je zwangerschap.

16. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Jeetje, nou als die niet duidelijk is :D !! GEFELICITEERD :D :D :D !!!

Ink: Hihi buikje kweken?? Ik had bij Jildou pas echt een buik na 24 weken.. Met 28 weken had ik nog een paar normale broeken aan :p HAHA!!! Maar op zich, is er al wel iets van een bolling hoor :D !!

17. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ einneh, GEFELICITEERD!!!!!!!! Wat een knaltest al zo vroeg! Super zeg!!! :D Geniet ervan!!!

18. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    dank je! genieten dat komt wel goed, begin het nu te geloven, vanmiddag nog een test gedaan, weer positief :D, begin het nu steeds meer te geloven!

19. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Einneh: GEFELICITEERD!!!

20. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Trouwens.. Ik wordt echt gek hier.. Ik klik op laatst gelezen pagina en krijg dan altijd de laatste pagina :( niet leuk..

Maar ik heb wel goed nieuws.. Wel op het laatste moment maar toch..

HET IS ER DOOR, WIJ HEBBEN TOCH EEN HUIS GEKOCHT :D

Nu alleen nog hopen dat we zo snel mogelijk kunnen tekenen want dat zou eigenlijk morgen al zijn geweest.. Maar op het laatste moment hebben we een goedkeuring gekregen.. Dus dat stelt zich nog even uit.. Maar verheug me er nu al op :D

Deel Deze Pagina