Joyce gefeliciteerd met je huis!!!!!! Sam das lekker zo laat een buikje kweken? Ik liep met 9 weken al in de positiebroeken. Heb 3 echo's gehad om uit te sluiten of ik geen tweeling kreeg. Hormoonwaarden waren heel hoog namelijk en aangezien ik voor een eerste explosief groeide..... Zo heb mijn 1e werkdag gehad. Vermoeiend maar wel fijn om er weer te zijn,,,,,
Ooh jeetje.. Fijn dat het fijn was zeg maar !! Heb je Sigrid op kdv?? Neej Sigrid was echt alleen he !! Op onze echo hebben we ook maar 1 gezien, vind ik ook wel genoeg tegelijk hoor !!
Haha ja gelukkig was ze alleen. Stond er niet om te juichen zeg maar, maar ach daar sla je je ook wel doorheen.... Sigrid was vandaag bij mijn moeder en morgen en woensdag zit ze op het kdv.....
Momenteel op haar groep wel de enigste... Maar ze zit bij haar 2 nichtjes......dus aandacht genoeg haha.... de leidsters ken ik ook dus dat is bekend allemaal. De 1e keer proefdraaien liet ik haar wel met gemengde gevoelens achter hoor.....
Dat stond eigenlijk gepland voor vandaag.. Maar omdat alles wat langer duurde is dat gister opgeschoven.. En tot onze grote verbazing is dat... MORGEN!!! nu maar hopen dat dat goed gaat en dat we dan ook de sleutel enz. krijgen en de bank het geld heeft overgemaakt!
Verder bedankt voor de felicitatie's.. Erg leuk 'T is nog wat onwerkelijk, ik hoop vandaag zelf een brief met bevestiging te ontvangen! Hoe is het verder met iedereen?
Ja het is idd spannend.. En wat een ontlading gister.. Had echt de kriebels.. Ik dacht nee he, niet weer onvoledig of meteen afgekeurd.. Maar viel mee..
Ja t is altijd spannend huis kopen. Weet nog wel dat er bij ons iets fout was gegaan met de starterslening.. Pfff..zorgt voor hoop gestress!!
Hey meiden uit Friesland Hoe gaat hetr hier????? Wat is het rustig zeg!!!! Hier alles goed, zit alweer in mijn werkritme en vind het heerlijk groet, INk
Joyce, hoe is het met het huisje? Ink. FIjn dat alles fijn gaat!! Hier ook alles goed. Misselijkheid minder. Gister behoorlijk onzeker, maar heb de kleine met angelsound van vriendin gehoord (hartje) dus ben weer helemaal blij !!