Meiden uit Friesland :D

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door KateK, 24 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Bij ons met de koopsubsidie..

2. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Sam..

Gaat goed.. Gesloopt.. hahaha! Nog wat dingetjes moeten gesloopt en wat geregeld en dan kan de opbouw beginnen..
    En nu maar hopen dat we snel onze keuken kunnen bestelen enz. We hebebn het momenteel deze week zelf zo druk met andere dingen..

3. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Maar het is dus goed gegaan nu met de overdracht!! Spannend, maak er wat moois van!!

4. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Sam fijn dat het zo goed gaat met je.....

Joyce dus nu is het druk klussen in jullie nieuwe huis....leuk zeg....

5. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hihi check :D

6. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    @ Sam buikje groeit al lekker zeg!!!!!

Iedereen fijne sinterklaas vananvond

7. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Lieve meiden,

16 november ben ik uit mezelf weer ongesteld geworden, wat natuurlijk heel mooi is. Nu ben ik gisteren opnieuw ongesteld geworden... 5 december dus. Dus een cyclus van 20/21 dagen... Dat is wel een heel verschil.... Eerst maanden wachten tot ik eens ongesteld wordt en nu ineens een korte cyclus... Mijn cyclus is dus nog niet echt op orde, maar het gaat nou een goede richting op!!!

En gisteravond had ik een date..... en mensen wat was dat leuk.... Pffff de vlinders zijn aardig aanwezig en gelukkig krijgt het ook een gevolg dus we denken er beide hetzelfde over!!! In eerste instantie vind ik het niks... al die onzekerheid die weer toeslaat, maar sinds gisteravond ben ik eigenlijk van mening veranderd dat het stiekem ook wel heel erg spannend en leuk is om een nieuw persoon te ontdekken! Dus ik stap weer even terug op mijn roze wolk en ik houd jullie op de hoogte!

Liefs

8. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Meis, geniet lekker van die wolk :D :D !!

9. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Aan alle meiden uit dit topic. Ik ben misschien wat vroeg, maar alvast hele fijne feestdagen toegewenst en een heel gelukkig en gezond 2010 en bovenal een heeeeeeeeeeeeel vruchtbaar 2010! Voor mij zou het ook mooi zijn, maar gezien de situatie ga ik niet van 2010 uit hihihihi!

*kleine update* Ik ga door het afvallen steeds lekkerder in mijn vel zitten. Ik voel me fitter en ben zekerder van mijzelf. Ik beschouw die als mijn echte ongi, want ben 3 dagen goed ongesteld geweest en nog 1 dag licht en dat was mijn normale patroon voordat alles onregelmatig werd ook! En het ging gepaard met de nodige buik en rugpijn en daar heb ik al een hele tijd geen last meer van gehad. Dus ik ga stiekem denken dat mijn hormoonspiegel weer op orde begint te komen! Daarnaast ben ik gewoon smoorverliefd en maken die vlinders mij helemaal gek!!! En daardoor straal ik de hele dag! Morgen ga ik weer naar hem toe en de dagen kunnen mij niet snel genoeg gaan, maar dat is voor de meeste meiden hier wel herkenbaar geloof ik :D! En ik laat jullie wel horen hoe het was tenminste als jullie daar behoefte aan hebben.....

Liefs Sunnyqueen

10. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Nou Sunny, je doet het geweldig :D Dus meis, zet het lekker voor :D !! En bedankt!!

11. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Hey meiden

Zo dacht moet hier ook weer eens bijlezen...
    Sunny meid wat fijn dat het zo goed met je gaat en dat je lekker in je vel zit!!!!! Spannend die date dus.....ben benieuwd......

Hoe gaat het met de rest????

Groetjes ink

12. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Hallo meiden, daar ben ik dan ook eindelijk eens weer.
    Sorry even geen behoefte gehad aan forum, ben afgelopen woensdag uit mezelf weer ongesteld geworden, had daarvoor een hele goeie cyclus, maar liefst 2 eitjes doe groeienden, maar helaas toen bijna de eisprong was heb ik een week lang met de griep op bed gelegen, dus was het weer een gemiste kans.
    Nu tot morgen weer hormonen slikken en dan a.s vrijdag weer heen om te kijken of er een eitje groeit. Ben errug benieuwd.
    Ga nu slapen, kom gauw weer om te reageren.

Liefs -xxx-

13. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Ik kom nooit terug op de laatst gelezen pagina.. Wat een gedoe..

Hier gaat alles prima.. Gister naar Consultatieburo geweest en wat denk je.. GEKROMPEN!! Wahahaha.. Toen ik wat wilde zeggen nog een keer meten.. 68.5 dat zou betekenen dat ze dus 0.4cm gegroeid is.. Terwijl je DUIDELIJK kan zien dat ze is gegroeid.. Dus ik zei nou ja zeg de vorige keer was ze 68.1 dus dat kan niet want ze is DUIDELIJK gegroeid.. Nou ja meer dan 69 kon ze er niet van maken.. Dan was ze vast n iet goed gemeten de vorige keren..

Nou ja de rest was gelukkig prima! Heb d'r net in bed gelegd en ze blijft huilen, ga zo maar badderen en vroeg een broodje met haar eten.. dan kan ze optijd een middag slaapje doen..

14. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Renieta hopelijk wordt het deze ronde wat meis!!

Joyce, ja dat heb ik ook een keer gehad. Ze hadden Jildou de keer ervoor ook niet goed gemeten.. Komt wel goed :D !!

15. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Nou ik ben van mijn roze wolk af gedonderd.... We hebben vanmiddag een gesprek gehad want, (ja hier komt het) hij was toch nog niet toe aan een relatie...... De klik was er wel en als ik bij hem was dan voelde het ook goed, maar zodra ik weg was begon hij te twijfelen.... hij heeft gewoon niet dat gevoel dat hij toe is aan een relatie... Nou ja kan gebeuren natuurlijk ik vond het wel fijn dat hij eerlijk tegen me was. En hij bracht het ook heel netjes... en toen ik over afgelopen vrijdag begon zei hij... ja je bent niet onaantrekkelijk (met zo'n glimlach erbij) dus hij vind het moeilijk mij te weerstaan.... Nou dat doet mijn ego dan wel weer goed, maar verder heb ik er natuurlijk weinig aan. Maar hij dacht dat ik nu helemaal geen contact meer wou, maar ik heb ook gezegd dat we ook gewoon een vriendschap kunnen opbouwen en vanuit daar wel weer verder zien hoe dingen gaan lopen... Misschien denkt hij over een tijdje wel anders... Maar misschien denk ik over een tijdje ook wel anders... wie zal het zeggen, maar de band/klik die we vanaf het begin al hebben wil ik niet opgeven alleen maar omdat ik hem leuker vind dan hij mij... Ik kom daar wel weer over heen en vind een mooie vriendschap ook heel fijn! Dus we houden gewoon contact en bouwen een goede vriendschap op... Nou ik was best trots op mezelf en heb tegen mijn ouders ook gezegd dat ik dit ook wel goed vind en dat is ook echt zo, maar in werkelijkheid houd ik mij natuurlijk ontzettend groot, want voel me goed klote... Ik baal er ontzettend van en ik ben nu gewoon in korte tijd 2 keer gekwetst... Alleen deze keer wel op een ''nette'' manier om het zo maar te zeggen, maar dat neemt de pijn niet weg. Maar sommige van jullie zullen misschien ook wel denken... eigen schuld dan had je maar niet zo snel weer wat moeten beginnen... ach jah wie zal het zeggen of het nou was gebeurd of over een half jaar het doet beide keren pijn. Ik ben allang blij dat hij wel eerlijk is geweest en geen spelletje heeft gespeeld. Hij wil me ook geen valse hoop geven en geeft wel om mij! Nou ja daar moet ik het dan maar mee doen.... Maar ik denk dat ik alles er wel even uit ga janken!!! PFFFFFF wat een k*tzooi!!!!

Liefs

16. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Och Sunny meiss, wat balen zeg. gelukkig is hij wel eerlijk en verteld het je meteen. Hij had ook een loopje met je kunnen nemen toch????
    Meid neem lekker de tijd voor jezelf en moet je eens kijken hoeveel je afgevallen bent.....
    Dikke duim voor jou hoor!!!!!

17. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    @ Sunnyqueen: he meid, wat een verhaal...... heb het met tranen in mijn ogen zitten lezen! sterkte en **KNUFF**

@ hier: ff een foto van de oprit:

Bekijk bijlage 37700

18. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Ach jah het gaat wel goed met hoor, want we hebben het nog steeds erg gezellig samen..... ;) Ik was gisteravond weer bij hem.... en we kunnen beiden de verleiding niet weerstaan... We vinden elkaar te onweerstaanbaar!!! Dus het is nu eigenlijk een beetje zo van Wel de lusten niet de lasten!!! hahaha Ach ja wie weet waar het heen gaat!!!

Liefs

19. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Sam: Maar daarom is het wel een hele teleurstelling. We hadden zelf zo'n 70/71 gemeten..

Sunnyqueen: Wij kunnen niet voor jou oordelen, ik denk dat het voor jou juist fijn is om afleiding te hebben en dat dat zo loopt, ja daar kan jij niets aan doen.. Jammer dat hij niet voelt voor jou wat jij wel voor hem voelt maar goed, gelukkig kun je nog gewoon vrienden blijven :)

20. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    tjah ''vrienden'' hahaha friends with benefits noem je dat geloof ik.... En ja de 1 zal zeggen is dat wel verstandig en een ander zal zeggen je moet doen waar jij je goed bij voelt, maar het punt is gewoon dat als we bij elkaar zijn het goed voelt... de klik is er van beide kanten en de aantrekkingskracht is gewoon zo groot dat we de verleiding niet kunnen weerstaan... We volgens ons gevoel... Het komt er gewoon op neer dat we het heel fijn hebben samen, maar nog niet toe zijn aan een vaste relatie... Hij heeft een relatie van 4 en een half jaar achter de rug en ik 1 van 2 jaar en hoewel ik dacht dat ik er wel aan toe was denk ik dat dit eigenlijk ook wel prettig is voor nu eerst... Geen verplichtingen, elkaar zien wanneer het uitkomt en gewoon een gezellige tijd met elkaar hebben zonder ergens aan vast te zitten en ondertussen eerst zelf de boel op een rijtje krijgen! En dan zien we over een tijdje wel weer hoe het er voor staat!

Liefs

Deel Deze Pagina