Meiden uit Friesland :D

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door KateK, 24 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Nou meiden even een update van mij... ook al zit ik in een hele andere situatie dan jullie nu.

Ik sprak nog steeds met diezelfde jongen af en elke keer hadden we het hartstikke gezellig en er is zo'n grote aantrekkingskracht tussen ons dat we gewoon niet van elkaar af konden blijven. Ik zei tegen mezelf dat ik het voor nu allemaal wel prima vond omdat ik nog niet toe ben aan een relatie en ik zoiets heb van... ok op deze manier leer je elkaar alleen maar beter kennen en kun je altijd nog zien of je een serieuze relatie met elkaar begint. En als ik bij hem was dan voelde het allemaal ook heel goed, maar zodra ik weer weg was sloegen bij mij de twijfels toe van doe ik hier wel goed aan... Houd ik mezelf niet voor de gek... Ik weet gewoon dat ik al stapelgek op hem ben en dit dus niet genoeg is voor mij. En dan kan ik er wel mee doorgaan, maar ik kwets mezelf er alleen maar mee op het eind. Maar goed je verstand en je gevoel werken niet altijd samen dus ik hield me groot en zei tegen me zelf geniet er maar lekker van je kan het wel aan. Afgelopen woensdag afgesproken met hem en toen ik op het punt stond naar hem toe te gaan smste hij af omdat hij de volgende dag weer vroeg moest en er geen ''vluggertje'' van wil maken. Maar ik dacht bekijk het even en stuurde hem dat ik al onderweg was en niet meer omkeerde. Dus ik ben er gewoon heen gereden en we hebben toch nog een hele gezellige avond gehad... En het werd ook nog best wel laat...;) En we hadden voor vanavond ook al een afspraak staan dus ik zei niet weer afsmsen zaterdag want dan ga ik er nog wat van denken. Dus hij zegt op zo'n flauwe toon haha!! Toen ik weg ging zei ik ''tot zaterdag'' en hij zei we hebben nog wel even contact voor die tijd toch? Dus ik zeg ja vast wel maar even zo goed tot zaterdag toch? En hij ja natuurlijk, maar ik ging toch met een apart gevoel weg en dacht meteen ''volgens mij gaat het zaterdag helemaal niet door!'' Maar goed zolang ik niet beter weet ga ik er van uit dat het door gaat en vandaag keek ik steeds op mijn mobiel en dacht steeds ''niet af smsen'' We hadden om 20.00 af gesproken dus om 19.00 dacht ik.. Ok ik hoef me niet meer druk te maken want als hij af wou zeggen dan had ik dat al gehoord. Nou 19.20 krijg ik een smsje dat hij niet kan want hij gaat naar het nieuwjaarsfeest.... GRRRR wat was ik pissig en ik baalde ontzettend. Mijn voorgevoel klopte dus... Ik heb hem gestuurd dat ik het jammer vond en het de volgende keer graag wat eerder hoor! en dat ik al zo'n voorgevoel had. En toen kreeg ik dus terug dat als ik al zo'n voorgevoel had ik er ook wel van uit had kunnen gaan... maar sorry ik zal het de volgende keer eerder melden. Dus ik stuur daar nog op terug dat het niet raar bedoeld was, maar dat als ik niet beter weet er van uit ga dat een afspraak door gaat. En dat ik hem veel plezier wens en we spreken wel een andere keer af. Vervolgens met 1 van mijn beste vriendinnen gebeld. 1 van de redenen waarom ik haar zo graag mag is omdat ze niet om alles heen draait, maar gewoon rechtuit zegt waar het op staat. En dat had ik nu echt even nodig... dus ze zegt ook meteen: ''het klinkt heel lullig, maar je moet er gewoon mee kappen. Het komt nu op mij over of spreekt hij alleen maar af wanneer het hem uitkomt''. En ik weet dat ze gelijk heeft... Dat weet ik al een tijd dat ik er mee moet kappen. Ik houd mezelf voor de gek en kwets mezelf er enorm mee, maar ik vind het zo moeilijk omdat ik hem gewoon zo ontzettend leuk vind... En mijn vriendin sloeg de spijker op de kop toen ze zei: "tuurlijk is het moeilijk, want je moet weer iets loslaten waar je van houdt''. Ik heb er zo'n genoeg van... Ik moet er ook gewoon mee kappen, want zo doormodderen heeft geen zin... daar heb ik mezelf alleen maar mee. Daarnaast zij mijn vriendin ook: ''Als hij echt je ware liefde is dan komt hij vanzelf wel naar jou toe'' en ja dat is ook wel waar... En de conclusie die ik zelf heb getrokken is gewoon dat ik het niet waard ben om op hem te gaan zitten wachten... ik moet een vent hebben die vanaf de allereerste seconde voor me gaat... En die zal er vast komen... (hoop ik)

Nou meiden nou zou ik heel graag willen horen hoe jullie hier over denken en wat jullie misschien eventueel zouden doen en wel gewoon eerlijk zeggen hoor ik kan het allemaal wel hebben. En zouden jullie misschien je manlief ook willen vragen wat die denken aangezien zij beter weten hoe een man in mekaar zit dan wij vrouwen!!

Liefs

2. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Sunny: Als ik het zo lees heeft je vriendin wel gelijk denk ik. ALs ik jou was zou ik idd met hem kappen, ook al is dat misschien niet zo makkelijk!!! Maar wat je zegt. Een vent moet meteen 100% voor je gaan!! Succes iig!! Moeilijk weer!!

3. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Woehoee :D :D

Amelink is keigoed ;) , we mogen woensdag weer ze wou dr stuitje niet laten zien. Of nou ja niet draaien *eigenwijs kreng haha* .

Uhm Joyce gefeliciteerd :D :D ..

Wij zouden ook geregistreerd partnerschap aangaan, maar gister ineens uit het Niets zei hubbie:

Zullen we volgende week na de erkenning maar in ondertrouw gaan?? En augustus september (klein) trouwen ??? damn ik was in shock maar natuurlijk hahha..
    Maar pas na meisje geboren is want anders lijkt t net een moetje en dat willen we niet:D.

Maar goed WE GAAN DUS TROUWEN :D :D :D :D

Ohjaa Iedereen een GELUKKIG NIEUWJAAR:D

4. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Tante Mars ik ben in shock. Ben jij al 21 weken zwanger?? Waar blijven die weken?? Geweldig :D !! Ja ik hoor ook alleen maar super verhalen van Amelink :D !! Maar een dochter dus? Gefeliciteerd :D !! En nogmaals gefeliciteerd met dat je gaat trouwen :D :D !! Maak er wat moois van!!! VOor jou begint het jaar goed :D !!

5. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Tjah waar blijven ze he ?? Snap het ook niet het gaat zo ontzettend snel allemaal... veel TE snel voor mijn doen maar ach hihi... geniet met volle teugen..

Ja met 16 weken wisten we het al maar vorige week bij Amelink een dubbele bevestiging gehad :D helemaal TOP ...

Ze is flink dr eigenkamer aant verbouwen (jammer dat ik m niet kan zien van de buitenkant) het voelt net of ze schilderijen aan het ophangen is haha.. Snachts is ze aardig aan het gymnastieken en mama is bek af maar goed, altijd fijn dat getrappel gedraai en gefeest in je buik :D .

Maar uhhh jou weken niet te vergeten dat gaat ook ontzettend hard zeg Poeh :D .. Ik lees wel bij maar reageren heb ik ff geen puff voor, misschien wel gelezen dat ik nog maar halve dagen mag stage lopen e.d. door vreselijke harde buiken. Maar dat is niet anders hoor. De gezondheid van mams en meisje gaan voor...

Maar goed ik zou op bed, maar ik lees dat Jildou geen BV meer hoeft (hihi) .. Kan je opbouwen voor de tweede :D

6. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Hey meiden

Sorry dat ik niet eerder reageerde, had het behoorlijk druk.
    Wat fijn dat oud & nieuw zo goed met de kleintjes is verlopen.
    Bij ons dus ook, kleine meid sliep overal doorheen. 's ochtends kwam ze om 10u!!!!! Ze is zo lief voor heit en mem........

Tante Mars jemig alweer 20 weken zeg. Hij is leuk he amelink!!! Leuk dat je weer terug mag voor het stuitje. Wij moesten ook retour bijna omdat onze madam zich ook niet wilde laten zien. Op het moment dat hij wilde stoppen draaide ze 10 minuten en toen hup weer met de rug naar ons toe haha....
    Gefeliciteerd met je dochter en snap dat jij volop geniet. Na 40 rondes mag het ook.......

Sunny ik denk dat je vriendin gelijk heeft hoor. Laat hem nu maar komen, als ie je wil heeft ie er alles voor over en had hij je ook meegenomen naar het nieuwjaarsfeest.......

Oja Sigrid heeft haar 1e fruithapje gehad. Wist niet dat ze zn postzegel kon trekken haha.

liefs ink

7. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Tante Mars: Gefeliciteerd!!!

8. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Goed nieuws... Ik zit vandaag op cyclus dag 32 en ik heb menstruatiepijn... Dus ik wordt 1 dezer dagen ongesteld... En dat betekent dat mijn cyclus dus weer op regel is!!! Ik ben zo blij!!!!!! Dit moest ik even kwijt dames!!

Liefs

9. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Super Sunny!! Je bent ook al behoorlijk afgevallen! SUPER HOOR !!!!

10. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    *EGO*
    Heerlijk als een vent precies doet waar jij naar verlangt... Hij geeft me precies die aandacht die ik van een man verlang. Dus oprechte interesse in mij, mijn vrienden/familie en alles er omheen. Dat ook nog eens onthouden met alle namen er bij. Daarnaast uit zichzelf mij regelmatig smsen.... Afspraken nakomen die gemaakt zijn en niet een half uur van te voren ineens afzeggen! Hij is gewoon mijn droomman (ja ik weet heus wel dat niemand prefect is, maar hij past wel ontzettend goed bij me;) ) En hij zegt dat ik zijn droomvrouw ben. Heerlijk die verliefdheid die dan ook nog eens dubbel en dwars beantwoord wordt.

Heb ik ook nog een mooi verhaal voor jullie! Afgelopen zaterdag zou ik naar hem toe. Zijn huisje even bekijken en lekker bankhangen. 's avonds zou ik met een vriendin op stap dus ik zou niet blijven. Nou zou het in het noorden nogal slecht weer worden dus ik had wel al wat extra kleren en spul mee voor als ik wel moest overnachten. Nou toen belde die vriendin op een gegeven moment al af, want het leek haar niet verstandig mij met dit weer te laten komen. Dus toen ben ik bij hem gebleven die nacht. De zondag zijn we het bed niet uit geweest. ;) Weinig gegeten en bloedheet natuurlijk... Staan we 's avonds onder de douche wordt het mij ineens zwart voor de ogen. En toen viel ik voorover tegen hem aan en zakte ik door de knieen met mijn hoofd op de grond. Gelukkig had hij me nog vast dat ik niet heel hard viel, maar ik viel dus flauw... Ik had het gevoel of sliep ik en ineens hoor ik heel hard HEY en krijg ik een klap in mijn gezicht... Nou toen werd ik dus wakker... En ik vroeg ''Waar ben ik?'' En toen trok hij me weer overeind en toen was ik zo ontzettend duizelig dus ik ging even zitten... Hij heeft nog zo'n seniorenwoning met een oude douche dus daar zit ook zo'n klapstoeltje in. Toen kreeg ik een glas water en ging ik over mijn nek... En ik schaamde me dood. Hij pakte een kauwgompje zodat ik afleiding had. En toen ineens was ik er weer. Maar ik schaamde me natuurlijk rot en was bang dat hij nu volledig op me afgeknapt was, maar hij was ook behoorlijk geschrokken en was blij dat het meeviel en dat ik nog leefde haha. Later konden we er gelukkig om lachen. Ik ben nog nooit flauw gevallen dus was een hele aparte gewaarwording! En ik ben dus de zondag nacht ook nog gebleven en pas maandagochtend toen hij naar zijn werk ging ben ik naar huis gegaan. En 's avonds (gisteren dus) is hij bij mijn moeder thuis geweest en heeft hij mijn moeder ontmoet en mijn broertje en zusjes. Daarna zijn we naar mijn huisje toe gegaan om hem dat te laten zien en daar heb ik mijn eerste nacht door gebracht en niet alleen ;) En vanochtend heeft hij me weer even terug gebracht naar het huis van mijn moeder en is hij door gereden naar zijn werk. Vanavond moet ik werken dus dan zien we elkaar niet, maar morgenavond komt hij weer naar me toe... Dus ik ben dol gelukkig en mijn jaar is nu al super!

Liefs

11. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Huh Sunny< heb ik wat gemist? IS dit nou een andere man?? Hihi wat een verhaal :D :D !!

12. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Ja dit is een andere man hihi! Alleen we houden beiden niet van dat om elkaar heen gedraai dus we hebben afgelopen zaterdag meteen gezegd dat we vanaf 6 januari een officiele relatie hebben! En dat we voor 100% voor mekaar gaan!

Liefs

13. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Nou super toch? :D !! Ben benieuwd :D !! Zal ik maar zeggen gefeliciteerd :D !!!

14. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Ja dankjewel... Ik heb echt zo'n gevoel of kan ik de hele wereld aan. HEEERLIJK!!!!

15. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Geweldig :D Zo moet het ook :D

16. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Zo moet het Sunny! Heerlijk.. Lekker genieten..

17. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Sunny geweldig wat een goed begin van het nieuwe jaar!!!!!Een nieuw jaar, nieuwe vent, veel liefde, afvallen wat wil je nog meer.

Hoe gaat het met iedereen?

18. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Inkerbell: Hier gaat het goed! Nou ja soms wat stress van inpakken en het niet kunnen bereiken van m'n vriend na dan.. Ach ik denk maar zo komt helemaal goed! en dan de verjaardag van vrijdag van ons meisje nog.. Ik moet zeggen het houd me allemaal heel erg bezig! Kan er zelfs al bijna niet meer van slapen..

Hoe is het met jou en je dochter?

19. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    @ Joyce Inpakken wat een werk is het toch dan kom je er achter dat je veel spullen hebt:p Vriend niet te bereiken??? omdat ie aan het werk is of omdat ie ver weg zit?????
    Kleine meid van jullie alweer 1 jaar alvast gefeliciteerd!!! Wat gaat de tijd snel...

Onze kleine meid doet het super, slaapt goed, eet goed, groeit goed. Ja ik mag gewoon niet klagen en geniet dus ook volop van haar!!!!!

20. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Omdat hij de telefoon in de auto heeft laten liggen.. Gister wilde m'n moeder komen helpen inpakken maar heb nog maar 1 doos (had hier 4) en wilde vragen of hij mn moeder wilde oppikken en dozen wilde brengen.. Maar goed, toen zei m'n moeder dan morgen maar (wist ook niet dat ze wilde komen trouwens) dus nu komt ze vandaag..
    Dan ontdek je dat je veel spullen hebt idd, en ik heb VEEL!

Wat fijn dat het goed gaat! Is ook al weer 5 maandjes.. Gaat echt zo snel..

Deel Deze Pagina