Meiden uit Friesland :D

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door KateK, 24 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    #661 jootje24, 15 jan 2010
    Laatst bewerkt: 15 jan 2010
    Hier ook een fries memke!!!
    We hebben al een dochter van 1 jaar en 2 maanden, en zijn nu druk aan de klus voor beebje nr 2 :)
    Vinden jullie het Oke als ik mee kom tetteren??

2. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Haha Jootje, jij ook hier ?? :p !! Ja hoor gezellig :D !!

3. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Welkom Jootje! en succes met zwanger worden :D

4. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Lieve meiden,

Zoals de meesten van jullie wel in de gaten hebben reageer ik de laatste tijd niet zo veel meer. Na de beeindiging van mijn vorige relatie en daardoor dus ook de kinderwens in de ijskast... had ik al minder te melden hier. Sinds anderhalve week is er een nieuwe liefde in mijn leven gekomen. Het voelt zo ontzettend goed en het gaat ook ontzettend goed. We zijn nu al stapelgek op mekaar en willen samen oud worden. Nou is het natuurlijk nog in de beginfase, maar we zijn beiden niet van het om elkaar heen draaien en lang wachten dus we kijken beiden al naar de toekomst... Dus ja we hebben het al over samenwonen, trouwen en kindjes krijgen en samen oud worden. Nou wil ik niet zeggen dan we dat nu meteen allemaal al gaan doen, maar we dromen er al wel lekker over. Heerlijk dat je het daar samen zo over kan hebben. Hij is 25 en je merkt gewoon dat hij veel meer volwassenheid uitstraalt dan mijn ex die 21 is. In de anderhalve week dat week dat we nu een relatie hebben hebben we elkaar maar 1 dag niet gezien en al 6 nachten samen door gebracht. Ook dit weekend zijn we weer veel bij elkaar... terwijl we daarnaast ook ons eigen ding doen. Vandaag heb ik zijn ouders voor het eerst ontmoet en gisteren al een paar vrienden van hem en vanavond ontmoet ik nog meer vrienden van hem. Daarnaast geniet ik lekker van mijn huisje. HEt is nog niet helemaal klaar, maar het wordt echt prachtig... Dus ik heb het best wel druk.... met fladderen enzo... hihi. Ik lees dus regelmatig mee, maar kan het gewoon niet meer bijhouden om op iedereen te reageren. Ik wil bij deze dus 1 ieder veel geluk wensen en daarnaast veel succes met de zwangerschapswensen van iedereen hier. Ik verdwijn nu naar de achtergrond en zal heel af en toe misschien nog een berichtje plaatsen. Het gaat jullie goed en wie weet tot ziens!

Liefs Sunnyqueen

5. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    hey @Sam kom je ook overal tegen hé! ;)

6. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Sunny jammer, maar wel begrijpelijk!! Heel veel succes met je nieuwe liefde en hopelijk tot gauw ;) !!

Jootje : Ach ja joh, ik hoor hier bijna bij de inboedel :D !! HAHA

7. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Sunny: Heel begrijpelijk, wel jammer natuurlijk! Maar hoop toch zo nu en dan nog eens wat van je te horen :)

8. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    @ Sunny: ik wens je heel veel geluk en plezier met je nieuwe liefde!! en hopelijk tot horen!! :D

9. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    wat is het rustig hier!!

10. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Ja dat vond ik ook al!

11. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    En ik ook.. Dames klets eens even wat :D !!

Om te beginnen.. JAHOE Er is weer gras zichtbaar :D :D

12. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Ja gelukkig is de sneeuw weg.. ben ik echt blij mee ;)

13. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ik ook :D !!

14. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    En nog is het hier stil..

15. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    En hier even een kleine update van mij. Het gaat nog steeds super... ben nog steeds in de wolken en hij ook gelukkig. We zijn dag en nacht bij elkaar. De ene keer is hij bij mij en de andere keer ben ik bij hem. We zijn eigenlijk niet een nacht apart van elkaar. Daarnaast heb ik de sleutel van zijn huis en hij de sleutel van mij.... ja het gaat erg snel, maar we staan er beiden volledig achter. En het voelt gewoon ontzettend goed. We zitten echt met van alles op 1 lijn. We hebben dezelfde toekomstvisie en dezelfde kijk op belangrijke zaken in het leven. Vanavond bij schoonmoeder op verjaardag en dan ontmoet ik ook meteen alle ooms en tantes. Ik ben erg benieuwd. We hebben het zelfs al over samenwonen... ja nu nog niet, maar wel dat we nog binnen dit jaar waarschijnlijk samenwonen. En dat klinkt erg snel, maar het feit dat we er beiden hetzelfde over denken is gewoon het belangrijkst. Ach ja het is heerlijk om verliefde te zijn en het wordt met de dag gewoon erger. Nou tot zover de update van mijn kant.

Liefs

16. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Sunny: Ik zou zeggen, lekker genieten!! Zo gaat het toch vaak als je je eigen plekje hebt.. 1 ding zou ik zeker wel doen, weet niet of je dat doet.. Houd ook je eigen dingen, met vriendinnen etc... Dat is wel erg belangrijk!!!

17. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Ja dat doe ik ook zeker. Daar denken we ook hetzelfde over dat we ons eigen dingen ook blijven doen. En dat doen we ook hoor. Hij heeft zijn voetbalgedoe en daar kom ik niet aan en als ik afspraken heb met vriendinnen dan komt hij daar niet aan verder. Dus ook wat dat betreft zitten we op 1 lijn gelukkig. Ik heb het vaak genoeg om me heen zien gebeuren dat vriendinnen dan een vriend kregen en vervolgens nooit meer wouden afspreken en dan ging de relatie uit en hadden ze ook geen vrienden meer. Nee zo ben ik echt niet. Mijn vrienden blijven belangrijk en dat is bij hem precies zo en dat respecteren we van elkaar. Maar daarnaast heb ik nu kennis gemaakt met zijn vriendenploeg en ik pas er heel goed tussen zegt hij en zodra hij mijn vrienden ziet gaat het ook wel klikken denk ik, dus wat dat betreft kunnen we ook met zijn allen door 1 deur gelukkig!

Liefs

18. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Super Sunny, dat klinkt goed!

19. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    Sam: denk dat dat gras maar voor korte duur is...ze hebben het alweer over sneeuw in het weekend....

Sunny: ik ken je verder niet (aangezien ik hier pas ben komen aanwaaien) maar je klinkt helemaal in de wolken, heerlijk verlieft. Geniet er maar lekker van!!

20. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Jootje, ja daar ben ik ook bang voor :( :( !! Aah wat zie ik nou, weer ongi geworden?? Nou zet hem op deze ronde he???

Deel Deze Pagina