helaas wel ja...ach ja, ik probeer pos. te blijven. Komt vast ooit wel eens goed! Ms dat ik deze maand even een temp kaartje ga bij houden, even kijken hoe mijn cyclus in elkaar steekt.
Hey meiden Meld me ook weer eens even. Wij zijn met mijn andere clubbie naar een prive forum verhuisd. Hadden veel meelezers en vervelende familieleden van een aantal vandaar. Sunny meid wat klink je heerlijk verliefd. Fijn dat alles goed gaat.....ga zo door. Jootje balen meid dat je ongie bent geworden. Hopelijk deze maand meer geluk... Hier een update van mij. Ons meisje is al een week lang ziekjes. Heel veel hoesten.. is geen rs virus maar het wil niet over. Sinds gister is ze weer koortsig dus vandaag heeft ze een jengeldag...... Vorige week is ze van de tafel gevallen met de wipstoel op het kdv. Gelukkig niets aan overgehouden. Hopelijk gaan we volgende week weer de goede kant op..... groetjes Ink
inkerbell: beterschap voor je meisie...niks aan als ze ziek zijn. jeetje met de wipstoel van tafel gevallen...pff gelukkig geen rare dingen aan over gehouden. moet vast schrikken zijn geweest daar op het kdv Denise heeft de waterpokken, maar het gaat goed. Ze is vrolijk, speelt lekker, en er gelukkig niet ziek onder. Alleen het slapen gaat iets minder dan anders. de jeuk valt opzich mee. De bultjes drogen al aardig in. en ze heeft het tot nu toe alleen op de rug, buik en in het haar. een paar op het gezicht. Geloof dat ze er mild vanaf komt
Ink beterschap voor je meid!! Bah zeg.. Jootje, het kan best zijn dat ze het later nog een keer krijgt als ze het nu heel mild heeft. Laten we hopen van niet !!
Heej Dames., Hier ook een meid uit friesland.. de regio sneek.. Alleen is het hier wel vrij stil.. Jammer! Groetjes..
ja het is hier vrij stil ja. volgens mij is er ook een mama's uit friesland topic. maar daar is het ook niet heel erg druk
Ik ben nog geen mama.. Ben al wel 2 jaar van de pil af maar helaas nog niet zwanger geraakt.. Hoop dat 2010 een goed vruchtbaar jaar is..
Dat hoop ik ook maar we weten het niet.. Er heeft hier iemand voor me gependeld en kwam oktober 2010 uit.. Geloven jullie hierin..?
ik ben ook gependeld voor nov 2009, maart 2010 en april 2010 nov 2009 is niet uitgekomen (moesten we heeeeeel veeeel klussen zei ze haha) dus afwachten voor maart en april.
Dus jullie toen heel veel aan het klussen geweest haha.. Ik ben benieuwd of maart bij je uit komt.. Heeft ze ook bij maart en april het ebij gezet dat jullie veel moeten klussen.?
nee dat heeft ze bij maart en april dr niet bij gezegd. dus we zullen zien. hoop dat het bij jou snel raak is
Dat hoop ik ook maar goed we wachten het elke maand weer af.. We zitten ook in de mmm.. Door wie ben jij gependeld..?
Nou meiden, Na Valentijnsdag maar weer eens een update van mijn kant. HEt gaat nog steeds super met mij. Ik ben echt nog nooit zo gelukkig geweest. Vriendlief had gisteren een verrassing voor me in petto. Ik moest rond 17.00 bij hem zijn en even voor 18.00 heeft hij me mee genomen en zijn we naar een restaurant toe gegaan. Daar had hij het valentijnsmenu gereserveerd. Heerlijk gegeten en daarna nam hij me mee naar de film AVATAR in 3D. Super mooie film en helemaal een mooie ervaring in 3D! Daarna bij hem thuis nog even het laatste stukje van de dames 3km schaatsen gekeken en vervolgens lekker op bed gekropen en een hele fijne nacht gehad. Hihihihi! Ik vond het echt zo lief dat hij dat spontaan geregeld had. We kunnen nog steeds niet een dag zonder elkaar. We zijn ook alle dagen bij elkaar! We slaan echt niet een dag/nacht over! We zitten zo ontzettend op 1 lijn en we kunnen heel erg goed en vertrouwd met elkaar praten. Ik vroeg hem laatst: ''Als je iets mocht veranderen aan mij, zou je dat dan doen?'' En toen zei hij: ''Wat moet ik aan je veranderen dan je bent perfect voor mij''. Nou dan smelt ik natuurlijk hahaha! En Wesley Snijder zei laatst op tv dat hij met de mooiste vrouw van de wereld ging trouwen en toen zei mijn lieverd meteen ''nee hoor want die ligt hier al naast mij''. Nou dat is natuurlijk altijd leuk om te horen dat je mooier dan Yolanthe bent hahahaha! Hij is echt zo super lief en leuk en ik raak er niet over uitgepraat! Hij kan ook zo heerlijk eigenwijs zijn, maar ik ben daar ook ontzettend goed in... en dat zorgt wel voor leuke discussies hahaha! We zijn beiden ontzettende auwehoerders, maar kunnen daarnaast gelukkig ook serieuze gesprekken met elkaar voeren. Het afvallen ben ik niet zoveel mee bezig. Ik let nog steeds wel op wat ik eet en drink ook nog steeds veel water, maar heb al mooi lang niet op de weegschaal gestaan. Ik merk wel dat mijn broeken nog steeds ruimer worden en ook vrienden valt het nog steeds op dat ik afval, dus een weegschaal heb ik niet nodig hahaha! In mijn huisje bevalt het ook nog steeds super. Al ben ik er niet zo vaak hahaha! Nou dit was het wel weer even voor nu! Liefs
Wat fijn dat het je allemaal zo goed gaat sunny, dat mag ik zou er nog lekker van genieten! En het is zeker fijn complimentjes te krijgen
Hey famkes Niet veel gekletst hier maar denk nog wel aan jullie.... Willen jullie op Sigrid stemmen Wolkom op Heit en Mem.nl poppe fan e moanne bovenste rij middelste foto in de tummytub... liefs ink
Sam thanxxxxzz Ik bin bang dat t net genoch is..Der is ien die hat mie toch een stimmen krigen??? Pffff derom tocht ik al ik mat hjir mar efkes freegje!!!! Ast nog minsken wist diet op de blauwe eagen wolle stimme.... Jildou hie ek fan die moaie eagen..prachtig sizzz Sigrid har eagen binne hiel grut.... Fjirder mei dei alles goed???