Ooh das jammer !! Ja geweldich solke eagen !! Bin benijd nei nr 2! Hjoed 20w echo hoan. Alles goed. Allinnich ha wy it koart dien, earst allinnich de berekkeningen. Ik fjil my net lekker. Ha fannacht alles dr utgoait de hiele nacht troch.. Dus net hielendal top !! Mar mei oer pear wike wer komme foar de pret siz mar !!
Leuk sis de 20 wiken echo!! Bij amelink?? As alles mar goed is no... Ferfelend dast dien net fit fielst. Ik bin al twa wiken net fit. Afrune wike slim siek west, flinke ontsteking yn e holten...blehhh Hopelijk knapst snel wat op
Jakkes!!! Betterskip noch!!! Ja ik bin ek noch snotferkalden mar ach it giet fest wer oer !! Ja bij Amelink de 20w echo
Die man is sa leuk siz!!! Tenminste ik hie wol lol mei him...Sigrid woe net draaie dus toen moesten we bijna wer retour nei hus. gelokkich liet se sich sjen....... Do ek betterskip tawinske.......
Ja ik foen it ek in super man hear. Hat wol humor!!! En ik koe it ek wol opbringe !! Fjilde my nei de echo ek wer wat better !!
Hey Renieta Ja dat is lang geleden zeg! Hier alles goed hoor. Heb momenteel de griep maar ach dat gaat wel weer over. Hoe gaat het met jou? groetjes Ink
Met mij gaat het goed hoor. Ben in november even gestopt met alles, werd me allemaal teveel. Sinds februari nu aan het afvallen en heb nu een doorbraakbloeding gehad. Sindsdien begint het nu toch wel weer erg te kriebelen allemaal. Dus nu weer aan de provera, vandaag laatste tablet en dan word ik hopelijk het weekend ongesteld en dan waarschijnlijk weer beginnen met clomid. Hoe gaat het met jou? Het is hier wel erg stil.
Owkee, dat is iets minder Zie dat je al 24 weken bent gaat dat hard zeg!! Wij hebben 2e kerstdag te horen gekregen dat we voor het eerst oom en tante worden, me zwager ( broer van me vriend) en vriendin verwachten in juli hun 1e kindje.
Dat is leuk Renieta !! Pff nou het gaat echt hard.. Moet eerlijk bekennen dat niets mooier is dan voor het eerst zwanger zijn .. Tweede is nog steeds mooi, maar je staat er zoveel minder bij stil, zo jammer !!
Ha ja dat zal wel, je hebt er toch 1 rondlopen die ook veel aandacht van je vergt. Ja vondt het erg moeilijk om te horen, ben ook echt wel een dag chaggie geweest en flink gejankt. Maar nu ik eraan gewend ben, ben ik erg trots om tante te worden, al is het toch wel van de koude kant...
Ja snap wat je bedoelt idd!! Je wilt zelf ook zo graag!!! Lijkt mij ook heel moeilijk!!! Dikke knuffel meis en hopelijk is het jullie ook snel gegund!!
Dank je wel. Lief van je. Ach onze tijd komt ook wel hoor, heb er vrede mee, de een heeft meer geluk als de ander. Momenteel is een vriendin van me bijna 11-12 weken zwanger en andere goeie vriendin is de bevalling sinds gister begonnen, maar tot nu toe nog geen bericht of het kindje er is
Haai Ja is lang rustig geweest hier zeg. Renieta meid jemig zeg wat heb jij veel beleeft. Dus toch maar weer gestart met Prevera spannend allemaal voor jullie. OOk nog oom en tante, vriendin net zwanger en 1 aan het bevallen..... Snap dat je het er moeilijk mee hebt of gehad. Meid jullie tijd komt nog echt waar..... Sam jij ook alweer 24 weken gaat snel he en idd met een 2e vliegt alles voorbij....Extra genieten is er niet bij met ene kleine meid. hoe gaat het met Jildou? Hier alles goed. Sigrid is inmiddels 7maand alweer en het is een heerlijk wyfke. Altijd blij en huilt alleen als het echt nodig is. Ze rolt alle kanten op, begint omhoog te komen(koekeloeren) als ze in bed ligt, heeft veel babbels en lol met haar knuffels onze kat en de hond. Poes is favoriet. Tja wat wil je nog meer ik geniet volop en denk ook nog niet aan een 2e zo leuk vind ik haar......
*EGO* Afgelopen weekend ben ik dan officieel verhuisd naar mijn vriend en we wonen nu dus samen officieel!!! Heerlijk. Mijn katten zijn nu ook hier en die vermaken zich ook prima. Mijn oude huis is bijna leeg. Vandaag en morgen nog even de laatste spulletjes er uit halen en dan is dat ook weer af gesloten. Ben nu heerlijk aan het genieten in ONS huisje en heb even wat dingen opgeruimd. De afwas gedaan en wat boodschapjes gehaald. Heb al 1 was gedraaid die zit al in de droger en de 2e was draait nu. Dus ben al lekker druk bezig. Vriendlief is kwart over 5 ongeveer thuis. Dan zal ik lekker voor ons samen koken... Ik moet hem niet te veel verwennen, want anders raakt hij nog VERWEND! hahaha Ik heb het graag voor hem over en hij doet ook genoeg voor mij gelukkig! Nou meiden dit was mijn update weer even! Liefs