Meiden uit Friesland :D

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door KateK, 24 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @Muppet, in groningen doen ze dat wel. Mn nicht heeft daar ook icsi gehad.

@Sunnyqueen, wow een drieling!
    gelukkig kon jij al wat meehelpen ;)
    waren ze ook te vroeg geboren?

@Sam, ik ben straks ook 23 als de kleine er is :)

@Tante mars, welke dosering clomid krijg je nu?
    Ik ben zelf ook zwanger geworden met clomid.

2. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    #62 sunnyqueen21, 8 jul 2009
    Laatst bewerkt: 8 jul 2009
    Ja ze waren volgens mij iets van 6 weken ofzo te vroeg. Ze hebben ook even in de couveuse gelegen. Daarvoor had mijn moeder al eens in Groningen aan de weeen remmers gelegen en hebben ze longrijping gehad.... En nou wouden ze er nog niet uit hoor, maar het litteken van de keizersnee van mijn geboorte stond op knappen dus ze moesten er wel uit!

Liefs

3. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Emma21 : Nu geen Clomid, 2 rondes gehad met 50 mg eerste ronde perfect en zwanger tweede ronde heel laat ei en geen bevruchting (onze eigenschuld).. Toen operatie cyclus van 28 dagen gekregen, deze cyclus weer met FM's en gister was er wederom geen reactie te zien. Ik was zo ontzettend kwaad, dat ik zo'n beetje kwaad uit de behandel kamer ben gelopen.. Ik voelde gewoon niet lekker geholpen, hij was bot zij niks geen uitleg, en als klap op de vuurpijl vroeg die idioot ook nog of ik wel een linker eierstok had :S .. Terwijl er foto's van de operatie(vanbinnen gemaakt) in me dossier zitten.. Domme kwaksalver. Ik wens niet meer geholpen te worden door hem. Ik ben al loyaal genoeg om met de overige drie wel zaken te doen en telkens met me blote onderkant op de tafel te gaan liggen. Deze vierden mogen ze van mij gister nog ontslaan. Zo die frustratie is er uit..

Moet maandag bloedprikken, en dinsdag uitslag. Zal meteen vragen wat het verder behandelplan is.

4. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ooh Tante Mars wat kl*te zeg :( !!! Lef met je mee.. Dikke knuffel voor jou in ieder geval!!!

5. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    waar ben je voor onderzoek tante mars? kan me voorstellen dat je boos werd.. bah.. dan voel je je echt een object.. sommige artsen zijn zo onmenselijk en zonder een greintje inlevingsvermogen.. mja.. heel veel succes volgende week!

6. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Knuffel voor jou tante mars! Ik duim voor jullie dat jullie gauw positief nieuws hebben.

7. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Ow dacht echt gister antwoord te hebben gegeven haha..

Ik ben onder behandeling in Dokkum, heb totaal geen problemen met het ziekenhuis of de artsen die me hebben geholpen. Maar deze niet weer! In feb vast stelling PCO, en mei al geopereerd!! Lekker snel.. :D .

Ow daarbij denk ik vandaag ja aan de linkerkant een ei te hebben gevoeld. Maar goed weet hoe het voelt maar weet het niet zeker haha.. Maandag maar bloedprikken en dan zien we wel weer.

8. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ben benieuwd tante Mars!!

9. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Dames,

Even een kort ego berichtje van mij... Ik heb vanochtend een test gedaan en ik had een hele vage test in mijn handen.. Alle testen die ik hiervoor al eens heb gedaan (allemaal 2 voor 5 euro) zijn altijd stralend wit geweest geen twijfel over mogelijk, maar de test vanochtend is echt raar.... Op de plek waar een streep hoort te komen zie ik een lichte verkleuring, maar niet recht naar benden, maar een beetje krom... Ik kan hem helaas niet op foto zetten want alleen de mobiel van vriendlief kan ik op de laptop aansluiten en die is er niet.... HEt is misschien wel een fout in de test, maar blijf het raar vinden. Over een paar dagen maar weer 1 doen...

Liefs

10. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Hey sunnyqueen
    Ik zou idd later nog even een test doen, heb je zekerheid idd. De 1e keer dat ik testte had ik ook een vage vreemde lijn.....
    Suc6 meid en laat je het effe weten?

ink,

11. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    HMM sUNNY idd vreemd!!!
    Ik zou ook over paar dagen nog een keer testen!!

12. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Ja ik laat het zeker weten... Maar wat vinden jullie moet ik morgen alweer een test doen of is het beter om te wachten tot maandag...???

Liefs

13. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Heb je daar nog een foto van van die vage test?? En was dat van deze zwangerschap???

Liefs

14. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ik zou denk ik morgenochtend nog een keer testen.. als er dan weer een lijntje zou verschijnen misschien dinsdag/ woensdag weer :D

15. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Oh sorry lees vandaag pas je vraag. Nee heb geen foto ervan en het was van de 1e keer testen helaas....
    De test van deze zwangerschap was 2 dagen voor NOD al overduidelijk...

heb je nog getest?????

16. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Je bevallingsdatum komt nu dichtbij Inkerbell! Spannend of niet?

@Sunny; heb je alweer getest?

Mijn werkweekend zit er weer op, nu lekker een paar dagen vrij! :D Hopelijk wordt het weer snel beter, dit is wel heel dramatisch!

17. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Ja dames heb gisterochtend nog een testje gedaan, maar die bleef stralend wit dus was toch een foutje in de test.... Nou maar gewoon tot september wachten!!!

Liefs

18. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    AAh wat balen Sunny :( !! Sept.. pff dat is nog lang :(

19. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Jah, maar vrijdag gaan we lekker 2 weken op vakantie en dan nog een weekje thuis dus dan zijn we alweer augustus en dan is het ook zomaar september..... Altijd positief blijven ook al is dat soms erg moeilijk....

20. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    OOH kijk.. positieveling.. Maar het is wel zo idd!!

Deel Deze Pagina