Muppet wat spannend zeg....suc6 i.i.g. Sunnyqueen al weer terug van vakantie??? Ben benieuwd of ze nog getest heeft? Hier alles rustig op de lijn..... groetjes Ink
HAllo dames, we zijn er weer! We hebben heerlijk 2 weken ontspanning gehad. En nou nog een weekje thuis relaxen en dan kunnen we er weer fris tegen aan. Nog steeds niet ongi en over een maandje mag ik weer naar de huisarts als ik nog niet ongi ben! Ik heb geprobeerd alles een beetje bij te lezen! @ Sam8 Wat sneu zeg van jullie hond. Ik weet hoe het voelt om een hond of een kat te missen.... Het zijn toch een soort kindjes van je! Sterkte meis! @ Muppet knuffel voor jullie en ik duim voor jullie dat jullie snel goed nieuws hebben!!! @ tante Mars... hoe zit het nou met jou ben je nou zwanger of niet.... Ik weet het even niet meer precies... @ Inkerbell Ik ben weer terug hoor van vakantie en had voor de vakantie nega getest... en nog steeds geen ongi!!! Liefs Sunnyqueen
Sunny welkom terug. Fijn dat de vakantie leuk was.... Baal je niet van de negatest???? Sam hier geen voortekenen....ben nog steeds in afwachting van.....
Ja zeker baal ik wel, maar kan er weinig aan veranderen. Ik denk dat er momenteel weinig tot niks gebeurt daar beneden... Ze houden gewoon staking ofzo... ik weet het niet, maar mag in september weer naar de huisarts en dan gaan ze gelukkig verder kijken... dan hun neus lang is hahaha!! Liefs
Hey sunny; fijn dat je weer terug bent! Ik snap niet dat ze jullie zo lang laten wachten.. schandalig vind ik het. Waar ga je dan heen? Je HA? Je moet vragen of je naar een gyn mag.. die hebben meer verstand van de vrouwlijke gesl. organen natuurlijk. Ik heb morgen een afspraak in het MCL. Ben erg benieuwd maar vind het ook eng. Ik ga vragen of ze mijn ei van deze maand al kunnen opvangen zodat er iig al 1 in de vriezer ligt voor een eventuele bevruchting. Heb nl morgen of overmorgen mijn eisprong. Lopen er meer meiden bij een gyn in het MCL?
Hey muppet, ik mag in september weer bellen met de huisarts om aan te geven dat ik nog steeds geen ongi heb gehad en dan stuurt hij mij meteen door naar een gyn heeft hij gezegd. Ik moet zolang wachten omdat het eerder nog geen zin heeft zegt hij, want het komt heel vaak voor dat het zolang doort voordat een cyclus op gang komt. Dus hij wou de vakantie even afwachten en september verder kijken. En zodra ik dan doorverwezen wordt kom ik dus ook in het MCL! Wel spannend want toen ik nog thuis woonde gingen we altijd naar het ziekenhuis in Sneek en nu dus MCL aangezien ik in Lwd woon. Liefs
Sieske: WELKOM!! Wat een verhaal!! Ik hoop dat er uit de 20 weken echo super zal zijn.. hoe lang ben je zwanger nu dan? Muppet: Hoop dat jullie toch een kleintje van jullie zelf kunnen verwelkomen over een tijdje! Tante Mars: Hoe staat het er voor?! Spannend hoor!!
nou ik dacht na lange tijd toch maar weer even hier kijken.. en er was weer wat gekletst.. Hier gaat alles goed.. Kleine meisje is al bijna 7 maanden (de 15e) gooit onze schema's in de war en ik krijg nergens tijd voor! We hebben een fiets van papa gekregen een nieuwe moeder fiets met zitje (alvast voro mn verjaardag ben pas eind volgende maand jarig) maar we vinden het samen geweldig op de fiets.. Zaterdag gekocht Zal zo even eten geven en dan samen op de grond spelen.. het gaat echt snel met d'r want zo kan ze nog niet zitten en zo wil ze niets anders, en het kruipen gaat ook de goede kant op Nou dames, tot ziens!
Zoo knappe meid Joyce!!! Doe je wel rustig aan met fietsen? Want ook al kan ze zelf zitten, ze is nog jong he!!
Pfff wat is het warm...... Bleghhh ik vind zomers weer best leuk, maar ze moeten niet overdrijven!!!! Dit is echt te warm vind ik!
Hey meiden Sunny klinkt veelbelovend...ga je nog een testje wagen????? tante mars hoe is het met je?????? Hier lekker in de tuin gezeten. wel in de schaduw maar kan de warmte goed verdragen. hier verder alles nog rustig.....wordt nu wel steeds nieuwsgieriger zeg..... groetjes ink,
Ja nou idd...pffff te warm om te bevallen. Ze zeggen dat morgen als het volle maan is vaak bevallingen opwekt..... weekend komt er regen laat dan die kleine maar komen...
Normaal gesproken ben ik best wel positief ingesteld, maar na weer een negatieve test vanochtend begint de moed mij nu toch in de schoenen te zakken. Ik had zo gehoopt dat verder onderzoek niet nodig was, maar helaas. Ik ben ontzettend bang dat er iets met mijn lichaam aan de hand is en er niks aan gedaan kan worden.... En heb ook even een paar traantjes gelaten vandaag.... Ik zit er even behoorlijk doorheen en ik weet dat er mensen langer bezig zijn dan mij en het vast en zeker ook moeilijker hebben, maar geloof mij als je na bijna 4 maanden nog niet ongesteld bent en ook niet zwanger dan ben je ook even de wanhoop nabij.... Sorry voor mijn klaagzang ik wil niemand voor het hoofd stoten, maar moest even mijn ei kwijt, want dat kan behoorlijk opluchten!!! Liefs Sunnyqueen