heeey meiden hier iemand uit delden ben 30 jaar mannetje is 38 en hebben een dochtertje van 15 maanden ik werk niet mannetje is zelfstandige werkt met computers
lisanne welkom wonen jullie al lang in delden? mijn mannetje komt daar ook vandaan ik zit heerlijk met youame in de tuin en af en toe ff hier gluren
oooh dan kent hij jullie niet haha en bevalt het wonen daar? ik vind het wel leuke huisjes maar is altijd zo rustig daar
Hello was ik ook weer! Welkom Lisanne! @Kim: het is idd lekker weer hé.. mijn meisje ligt lekker te slapen en ik ga zo even de zon in
ik wil ook wel eens weten waar de meiden wonen uit hengelo mischien wonen er wel een paar bij mij in de buurt
Mireille - Hyves.net - Always in touch with your friends dit is em! hij is wel beveiligd, dus als je wilt kijken moet je eerst me vriendje worden
Kimm - Hyves.net - Always in touch with your friends nee hoor ik ben er ook nog. Ticho is bij de overburen in het zwembad haha en ik zit te wachten totdat de taart klaar is en dan ga ik met ivy ook die kant op