welkom Ben nicole, 20 jaar en heb een zoontje van 4,5 maand,, ben alleenstaande moeder en werk elke middag als alphahulp Woon nog bij mijn moeder in het gezellige haaksbergen Liefsz
heey ja ik ben er ook nog haha, alweer helemaal vergeten dit topic en natuurlijk aan het genieten van het heeeelijke weer @humply89 zei je laatst niet dat je aan het daten was ..?? hoe gaat het daarmee ....(of mag ik dat niet vragen )
@mejojo; jah dat klopt maar dat word niks,, hij vind het stom dat Liam voor hem gaat dus jah dan houd het voor mij al op want Liam gaat voor iedereen en alles Liam begint half te kruipen hahaa hij trekt zijn benen onder zijn kont en duwd zich naar voren,, armen verschuiven dan en hup zow gaat hij verder en een lol,, Gisteren leuke foto's gemaakt zal er ff 2 spammen lol
grrr hoe kan iemand nou denken dat een kind op de 2e plaats komt:x nee dan word het inderdaad niets, mijn zoontje zal ook altijd voor alles en iedereen gaan, wat een leuke foto's !!!
ach... mannen komt vanzelf er komt zometeen een vent die ook stapelgek is met jou ventje.. en misschien hem wel meer aandacht geeft als jou haha mijn zusje word alleenstaand mama, ze heeft gister te horen gekregen dat zij een meisje krijgt, ze was er heel bang voor dat ze geen "vriendje"weer zou krijgen met een kindje.. er zijn zoveel mensen die zeggen over hun vriend/vriendin man/vrouw, dat zijn haar/zijn kinderen uit een eerder huwelijk dus ook die krijgen een relatie weer ja het zijn echt leuke foto's !! echt een schatje
Jaah daarom! een man komt vanzelf wel weer altijd als je het niet verwacht wat leuk een meisje!! oowk je zusje krijgt wel een relatie weer Jaah heel veel mensen hebben kinderen uit eerdere relaties,, is oowk niks mis meej vind ik Liefsz
nee is ook zeker niks mis mee !!! mijn ouders hebben dat ook, mijn vader heeft 2 kinderen uit een eerder huwelijk, en mijn moeder heeft 3 kinderen uit een eerder huwelijk en samen hebben ze mij en mijn zusje half broertjes/zusjes zijn net zo leuk als echte
haha jah inderdaad je hoort het veel vaker,, heb oowk een stiefbroertje maar geen contact meej,, ( oowk niet met mijn vader ) ach het gebeurd wanneer het gebeurd Liam heeft net super gedronken joh!! 240cc intotaal,, honger dat hij had,, het was net of hij nooit wat krijgt Liefsz
@Tesseke; haha jah leuk he!! er word iets meer gekletst jah nog niet zow super veel hoor Hoest daar? Liefsz
Zo zeg, is mijn meisje al weer 2 jaar gewoon. Wat gaat de tijd hard! Vrijdag was ze jarig en ze is flink verwend! Helaas afgelopen woensdag weer een miskraam gehad. De tweede op rij.. We laten het nu even rusten. Onze dochter heeft trouwens ook een stiefzus. Mijn man is 11 jaar ouder en heeft uit een vorige relatie een dochter die nu 13 jaar oud is. Hij heeft er helaas geen contact mee, maar we hopen vurig dat ze ooit nieuwsgierig word naar haar vader. De deur staat altijd voor haar open.
Hier gaat het prima hoor, zijn net weer terug van vakantie dus heerlijk uitgerust Al draait dan eenmaal thuis de wasmachine overuren en moet je alles weer strijken en opvouwen. @ Miza, ach jeetje meid wat ontzettend naar dat je nou weer een mk hebt gehad zeg.... hoelang was je al zwanger? Ik hoop dat je ondanks dat toch wel hebt kunnen genieten van de verjaardag van je dochtertje?
@Miza; nog gefeliciteerd met je dochter en wat klote dat je weer een miskraam hebt gehad sterkte! @Tess; haha jah dat hoort er oowk bij he wel mooi dat je lekker uit hebt kunnen rusten Liefszz
Dank je wel meiden. Dit keer was ik 5 weken, dus weer een hele vroege. Ik heb zeker kunnen genieten van mijn meid die jarig was. We nemen even een break van het zwanger worden, ik ga eerst aan mezelf werken, (ben te zwaar) en dat gaat eigenlijk heel goed. De kg's vliegen er al af. Tesseke, waar ben je heen geweest op vakantie? Heb je een beetje genoten?
Succes met afvallen meis, en ik hoop dat je een volgende zwangerschap helemaal mag voldragen. We zijn 2 weken naar Frankrijk geweest en heb onwijs genoten. Over ong. 5 weken gaan we nog 8 dagen naar turkije dus dan kan ik weer genieten
Heey meiden! Ben dr ook weer! @Miza: balen dat je weer een miskraam hebt gehad zeg! Sterkte! @Tesske: Oh, lekker vakantie gehad dus.. ik ben alweer volop aan het werk! Als het aan mij ligt, zou ik zo vakantie opnemen hahaha! Helaas ben ik ongi geworden...... Vorige maand een cyclus van 48 dagen, deze maand ben ik op dag 31 ongi geworden, dus het gaat goed. Misschien volgende maand meer kans?