Wie stopt bijna of is net gestopt met roken? Ben niet zwanger maar wil toch vanwege mijn gezondheid stoppen met roken. Heb chronische bronchitis en de ha vertelde mij dat als ik een paar jaar verder ben, het COPD is/kan worden. En het is natuurlijk beter voor je. Ik zoek lotgenoten die steun kunnen geven, want tja.. gemakkelijk vind ik het niet. Vandaag mijn laatste shaggie gedaan.
Humpf... ik MOET ook stoppen... vind het zoooooo moeilijk!!! Ben het wel van plan though... Heb net alleen wel een nieuw pakkie shag aangebroken! Oei oei oei.. ik denk dat ik me binnenkort ook meld in dit topic.
Ik rook ook veel te veel (30-40 cigareten per dag). Heb net laatste opgerookt, maar heb ondertussen nieuwe gekocht. Ik weet ook dat het hartstikke slecht is... maar de verleiding is zo groot. Patroeschka, ben jij al ondertussen gestopt? Minyaweth, heb jij jou pakje opengemaakt? Ik zou proberen vandaag mij nieuwe pakje zo lang mogelijk laten staan.Hop iets van jou en Minyaweth iets te horen krijgen... Misschien proberen we samen te stoppen Groetjes!Sima ps: sorry voor fouten, ik ben een neppe holandse.
Goed zo dames, ik hoop dat jullie allemaal stoppen. Ik rookte af en toe, en ben ook zo gestopt, in het begin mis je echt steeds wat. Maar na een tijdje is dat er helemaal af. Het is veel frisser in huis.Het is nu al wel zo'n dikke 4 jaar geleden. Succes allemaal
Hoi meiden,ik was 1.5 jaar gestopt maarben weer begonnen.Dom dom..Ik ga binnenkort weer stoppen,maar het is echt waar de gewoonte gaat er echt af,en ik vond het ook echt stinken dan hihi..
Jij bent zeker sterk! Ik ben mij oude sigaretten pakjes aan het opmaken. Heb nog nieuwe pakje niet opengemaakt... maar tegen de avond moet ik al "beslissing"nemen want ik heb nog zo 5 sigaretten te gaan. Rokte jij veel? Groetjes! Sima
Mwah gemiddeld zo'n 5 tot 15 per dag. (scheelde of ik moest werken). Kom op Sima, stop en steun Je kunt het echt!
Denk dat deze wel op slot kan.. Hoewel ik nog steeds gestopt ben met roken. Maar er is hier geen animo genoeg voor vrees ik.