Meiden uit Limburg

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Chelleke84, 28 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @chantalk beterschap meid ik heb je trouwens nog sms gestuurd net ;)

2. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    ohja ff voor de nieuwe onder ons chantalk is mijn oude buurvrouw dus vandaar dat wij elkaar ook met regelmaat in het echt zien, sterker nog we gaan 1x per week samen sporten hahaha

3. wat gaan jullie snel!

@ sanne shop ze
    @ chantalk beterschap

4. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    oke ik ga iets doen nu, zolang ik wachtdienst heb moet ik er ff van profiteren hahaha hoop wel dat er zometeen wat mensen uit het zh komen hoor

5. Zouwoas

Zouwoas Niet meer actief

jeetje wat een arts.
    Nou hij vond dat mijn hubbie maar zijn spul moest komen brengen om dat een keer te checken....ja hallo ik ben hier omdat ik problemen heb met mijn ongi...kom niet voor te vragen wat je denkt over mijn hubbie's zaad.
    Zwanger worden doe je met zijn twee, zegt ie.
    Ja wat denkt ie nou dat ik met de pil ben gestopt zonder dat hubbie ervan af weet.
    Ja maar toch nog een half jaar wachten...en toch ff een zw test doen hiero ( heb vanmorgen zelf al ene gedaan...zucht) Na voet bij stuk, kan ik morgen bloed laten prikken en net nog een test laten doen voor zw (negatief) en voor blaasonsteking ( positief)

6. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    @ Kat: hoe ging het werken vandaag na 19 weken verlof??

@ Zouwoas: Morgen dus toch bloedprikken, goed hoor dat je hebt volgehouden!! Wat heeft hij aangekruist op het blaadje?!
    Belangrijkte is eigenlijk je hormonen en eventuele SOA's in het verleden. Daarbuiten ook schildklier en Glucose. Als je dat al eens weet ben je al een eindje op weg...
    Wat betreft het "spul" van hubbie, misschien is het juist wel fijn dat ze daar ook meteen naar kijken. Stel dat daar ook iets mis mee is dan weten ze dat tenminste en kijken ze niet alleen eerst naar jou!!! Succes meis, ik weet hoe het voelt *knuf*

@ Sanne: Veul plezeer in Mestreech :p!!!

@ Female: wat leuk dat het vrijwilligerswerk zo goed beviel :)

@ Chantalk: beterschap !!!

@ Hier: Vanochtend de 20-weken echo gehad, en ons mannetje is helemaal goed gekeurd :D Geen afwijkingen of achterstanden. Ik ben dus helemaal trots :)

7. Zouwoas

Zouwoas Niet meer actief

#227 Zouwoas, 18 nov 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 nov 2010
    @nikske: FSH of zoiets heeft hij alleen neergezet op het papier.
    schildklier was in maart geprikt geweest en die was toen goed.
    zal ik maar ff wachten met de tabletten in te nemen voor de blaasontsteking tot ik terug ben van het bloedprikken.
    Trouwens wat als hubbie's zaad niet in orde is, wat gaan ze dan doen? straks nog es met hubbie overleggen.
    En hij zei dat ik beter kon stoppen met de ovutesten, hij hoorde daar alleen maar slechte dingen over, hij heeft er nog niet eens heen gekeken.

8. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    @ Chantal Beterschap

@ Zouwaos bezoek aan dokter heeft niet opgeleverd wat je had gehoopt, FSH is volgens mij een hormoon ,en een blaasontsteking beterschap

@Nikske altijd fijn om te zien dat alles goed is op de 20 weken echo geeft toch een gerust gevoel he

@ Vivi samen sporten gezellig.

Dagje maastricht was gezellig en toch wel redelijk goed geslaagd moet ik zeggen,heb eens iets voor mezelf gekocht normaal kom ik alleen maar thuis met kleren en spullen voor de meiden

9. Female

Female Niet meer actief

@ Nikske
    Gefeliciteerd met de goede echo, fantastisch!! :)

10. Zouwoas

Zouwoas Niet meer actief

Dank je Sanne.

Nikske gaat goed met je baby boy!! Gefeliciteerd!

11. kellyskeezer

kellyskeezer Actief lid

25 okt 2010
    388
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs
    Sittard
    Hier alles weer even gelezen, de verveling begint nu een klein beetje te komen na (bijna) 2 weekjes verlof..!!

Nou ja ik ga niet klagen hoor :D Manlief is lekker ook thuis, echter wel aant werk maar toch lekker!
    Vanavond gaan we lekker uit eten met de hele fam....voor de verjaardag van me schoonmoeder in Geleen bij La Lique (nu Batice)
    Kent iemand het ;) haha

12. kat

kat Fanatiek lid

21 mrt 2006
    1.402
    2
    0
    Nou 2 dagen weken zitten er weer op.

Female en Nikske ik werk in een schoenenzaak als ass filiaal manager. Opzich viel het 100% mee het is alleen nu nog best rustig (stilte voor de storm), de laatste 3 weken van december zijn echt druk.

Chantalk beterschap.

Nikske proficiat met zo'n mooie echo.

Female wat goed dat het vrijwilligerswerk je zoveel voldoening geeft!

Sanne ben je ook bij het Mosae forum geweest? Fijn dat je voor jezelf geslaagd bent.

Zouwaos hopelijk hebben jullie snel duidelijkheid.

13. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    @Kellykeezer hoe was het eten? ik ken dat restaurant niet

@Kat ja daar ben ik ook geweest,liggen leuke winkels, kvind maastricht ook wat leuker geworden kwa winkelen nu dat er allemaal is bij gekomen

Nog 2 dagen vrij en maandag weer werken. zal wel tegenvallen na weekje vrij te hebben gehad.Morgen met de meiden naar de intocht van sinterklaas

14. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Kat kan me inderdaad voorstellen dat de laatste 3 weken van december druk zijn in een schoenenzaak. Zelf ga ik dan ook altijd shoppen :p

Sanne werken is inderdaad altijd weer even wennen na vakantie/verlof. Succes maandag & veel plezier bij sinterklaas met je kindjes!

@ Hier: Gisteravond sinterklaas gevierd met ons petekind. Ze was helemaal verbaasd toen er opeens op het raam geklopt werd en er een grote zak in de achtertuin stond :p Wel wat vroeg, maar haar moeder hoeft nog maar 3 weekjes totdat haar zusje geboren word, en het leek me jammer als haar sinterklaas er dan bij inschiet. Vandaag zouden vriendlief en ik naar IKEA en Prenatal gaan, maar hij ligt ziek in bed. Ben dus benieuwd of daar wat van gaat komen! Morgen komen vrienden hier eten en dan is het weekend alweer voorbij.........

15. kellyskeezer

kellyskeezer Actief lid

25 okt 2010
    388
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs
    Sittard
    eten was super wel een lange zit tot 00.00 uur....
    super lekker :D

Alleen wel het vlees een keer terug moeten geven omdat het nog te rood was...sommige mensen snappen het ook niet, he???:D

16. Tijgertje88

Tijgertje88 Fanatiek lid

6 mrt 2010
    2.765
    350
    83
    Vrouw
    Noord Brabant
    hoi meiden

ik kom ook uit limboland, mag ook mee kletsen??:)

liefs wtje

17. Hellepelle

Hellepelle Bekend lid

10 jul 2006
    844
    0
    0
    zorgplanverantwoordelijke
    Baarlo
    Hallo meiden!
    hier gisteren een mooie positieve test in mijn handen! van het kruidvat. Vanmorgen een andere gedaan en ook die was positief! dus in juli komt er een broertje of zusje bij!!!!!!!!!!!!!!!!!!

18. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Nieuwe meiden welkom!

Hellepelle, gefeliciteerd!! geniet er van.:)

Ik ben weer een beetje aan de betere hand...jeetje wat voelde ik me ellendig ;) tis lang geleden dat ik echt de griep heb gehad.
    Ik klets vanaf hier weer mee als jullie het niet erg vinden.

Vivi, december onze maand? :D

19. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Hallo meiden,

Ik kom me hier ook melden.. Ben 25 jaar, sinds 2 maanden mama van Finn en mijn partner wordt morgen 27 jaar.. Ik heb nog een dikke 3 weken verlof en dan mag ik weer gaan werken, zie er erg tegen op:(.. Zal proberen het hier bij te benen, ik klets namelijk ook al in een ander topic en tegenwoordig is 24 uur op een dag niets!:)

20. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    @ Hellepelle gefeliciteerd met je zwangerschap!

Nieuwe dames welkom.Waar komen jullie vandaan?

Wij gaan nu richting de intocht van sinterklaas,iris is al helemaal zenuwachtig ;)

Deel Deze Pagina