Nieuwe meiden welkom en veel kletsplezier hier ! Hellepelle, Wauw wat een goed nieuws zeg Geniet er maar lekker van. GEFELICITEERD !!
Thanx voor de felicitaties dames! hihi moet er nog even een beetje aan wennen! We gaan vanmiddag ook naar de intocht van de sint. Moeten dit jaar een stuk lopen dus ben benieuwd. neem voor de zekerheid de wagen maar mee voor cas, dan kan die in elk geval lekker zitten als hij moe is.
@nieuwe dames welkom hier!! waar komen jullie vandaan?/ @hellepelle GEFELICITEERD MEID! @chantalk Ik hoop dat dec onze maand word zou mooi kerskadootje worden was het je opgevallen dat mijn banner weg was
Hallo allemaal, Ik kom me ook hier melden. Ik ben Veronique en ben 23 jaar en mijn partner is 29 jaar. Ben sinds 5 jaar al mama van jerome. En op 16-2 verwachten wij onze 2de spruit. Wij wonen in kerkrade.
Hellepelle gefeliciteerd met je zwangerschap, Veronique jij ook natuurlijk gefeliciteerd. Nieuwe dames welkom... Ik ga nu even nog een strijkje doen . Fijne avond!
@veronique welkom @kat hier ook eentje die aan het strijken is, moet nu ff wachten tot hij weer warm is heb net reservoir bijgevuld
Vivi, haha ja idd vero, welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap. Strijken, blegh praat me er niet van...heb ik zo'n hekel aan Gistermiddag hadden we stklaas van werk van ml. De kids vonden het geweldig. Helemaal niks bang voor stklaas. Zoontjelief liep op het laatst zelfs naar stklaas toe om hem te bedanken voor het mooie kadootje.
ik heb zo controle bij de VK om 14.15 uur. Ook altijd weer leuk vooral nu tijdens de laatste weekjes O enne ik ga de klossen, rugsteun en po halen in het ziekenhuis! Dus dan begint echt het aftellen voor mijn gevoel !!
Kellykeezer, veel plezier vandaag dan wordt het pas echt aftellen als je bed hoog staat..dan kun je er nit meer omheen dat je bijna gaat bevallen
helemaal vergeten goed voor te stellen.. (schaam schaam) Ik kom uit kerkrade, ben 22 jaar en mijn vriend 28 jaar.. wat is het toch koud brrrrr
ja.. r Ja ik ben niet geheim hier hoor haha.. heb ook me eigen naam erstaan.. Ken er nog meer van het forum uit kerkrade. Begint jou naam met een b?