@ Amigo we duimen zeker voor jullie, zal een lange week worden,zo zielig als die kleintjes int ziekenhuis liggen. Kzie Lara ook nog zo liggen in het grote ziekenhuisbed zo zielig
jeetje amigo... Hoop dat ze het kunnen vinden,,, en dat jullie erna met volle teugen van finn mogen genieten,, arme schat. Ik denk aan jullie.
Vivi, alles al weg???? Ik moet voor Luca ook nog sneeulaarzen halen en als het ff kan voor mezelf ook nog Is toch ook wel eens leuk sneeuw op je verjaardag? Ik heb dat (helaas) nou nooit...normaal altijd rond de 30 graden behalve dit jaar haha. Achjee Bryan weer verkouden? Hier is het ook een en al gsnotter van iedereen. Amigo, ojee. beterschap met je kereltje. Ik heb het mss gemist (dan sorry) maar waarom is hij opgenomen? Ik duim iig wel voor jullie. Vanmorgen gewerkt, maar blegh ik vol me nog niet 100% fit. Volgens mij zijn mijn voorhoofdholten ontstoken had ik vroeger ieder jaar wel een keer en herken het nu weer de klachten...*zucht* ik blijf bezig zo.
Kleine finn is opgenomen omdat hij heel hardhuilt, aan een stuk door. En zoals ik weet doet die dat al vanaf het mannetje geboren is. Amigo is al overal geweest voor hulp.
ochjee arm menneke Weet helaas hoe het is. Ons meiske heeft ook heeeeeel veel gehuild (lees: geschreeuwd) Zij bleek reflux te hebben. Hopelijk vinden ze snel wat er aan de hand is en kunnen jullie snel gaan genieten van jullie kereltje.
Ja hoor mag wel Ik heb pco, schildklier die niet normaal werkt (vandaar 4 vmk), ventjes zaad is afwisselend (teminste paar maandne geleden waarschijnlijk door pfeifer)..Imuum voor clomid, (waarschijnlijk door clomid) stoot mijn baarmoederslijm de zaad van ventje af.. Pff ga maar verder heerlen ziekenhuis heeft mij nooit gecontroleerd op me schildklier vandaar dat het nu nog steeds niet raak is.. zit nu sinds 2 maande in sittard en die hebben meteen gekeken daarnaar en nu moet ik eerst naar internist (morgen) en als tie ziet dat de medicatie goed werkt dan kan ik weer verder met de behandelingen.. dus ALWEER afwachten hoe het gaat lopen....
@amigo veel succes met jullie mannetje!! @chantalk ja in heytse hadden ze niet veel meer, ja die hele dure maar dat gaat me tever, heb nu voor ons beide via marktplaats gekocht die voor mij waren nog nieuw pfff ik zit hier weer met een heel benauwd kereltje vandaag om de 2 uur extra ventolin gegeven (had ik mijn vader als opdracht gegeven) maar vind het nog niet helemaal goed klinken dus ik zie de bui alweer hangen als het na uur slapen niet verbeterd gaan we maar weer eens de hap bellen dus ff voor me duimen dat dat niet nodig is
Even snel.. Kleine Finn is sinds dat hij 3 weken oud is van het smorgens de 1ste fles tot het savonds 20.00 aan één stuk wakker, hij schreeuwt moord bij brand en overstrekt zich de hele tijd.. Af en toe valt hij voor een 3 kwartier in slaap en daarna is het weer raak.. Ik ben al tig keer op de ha geweest, vorige week osteopaat, en nu mocht ik eindelijlk door na de ka.. De ka heeft het gehuil een half uur aangehoord (gekeken) en besloot dat het beter was als hij ter observatie werd opgenomen voor een week.. Ze gaan ook vanalles onderzoeken, wat precies hoor ik later deze week pas.. Waar ik wel 'heel erg blij' mee was, is dat de ka zei dat dit niet normaal is en dat er echt iets moet zijn waarom hij zo huilt.. Vond ik fijn om te horen, aangezien het mijn eerste kindje is en dan al gauw wordt gezegd; baby's huilen nu eenmaal.. Huilen is niet erg, maar schreeuwen, de hele dag onrustig, niet slapen en steeds minder drinken is natuurlijk niet normaal.. Zo, ik ga weer terug na de kamer! Als ik nieuws heb kom ik het wel even melden.. (Of vero, die leest het wel op hyves)..
Amigo, veel suc6. Ik kreeg bij Mila ook te horen van sommige dat ze gewoon een huilbaby was ..ook de bv heeft de schuld gekregen en ik kon daar maar beter mee stoppen volgens sommige :x gelukkig heb ik niet geluisterd en heb ik mooi 9 mnd bv kunnen geven nadat ze van de pijn af was van de reflux mbv medicijnen (tijdens behandeling reflux kolfde ik fulltime om het in te dikken). Ik blijf voor jullie duimen dat jullie snel duidelijkheid hebben over wat er nu precies is. Vivi, hoe is het met Bryan?
@chantalk hij ligt nu te slapen naast me op de bank maar is nog steeds benauwd hij heeft ook koorts dus hopen dat het goed gaat met slapen
@amigo meid ik hoop dat ze snel kunnen vinden wat er met jullie kleine man is!! heel veel sterkte meid
Amigo je zult ook wel helemaal gebroken zijn. Arme Finn...hopelijk snel duidelijkheid voor jullie. Snowboots zijn ook nog bij Van Haren te krijgen (althans in Maatsricht ). Hier heeft Vinn de hoest flink te pakken ook snottert hij enorm, 's morgens is het een groot snotfestijn, ochherm. Verder schijnt hij er weinig last van te hebben, gelukkig. vivi hoe is het met je mannetje?
Hallo meiden! Ik kom als mede-limburger ff stiekem inbreken hier Ik heb voor mijn opleiding namelijk 1 model nodig die gratis een set FM gelnagels wil laten plaatsen op 6 december... Mocht je interesse hebben PM me dan voor meer informatie en evt. mijn website..
@kat bryan heeft gelukkig redelijk goed geslapen maar klinkt nog steeds benauwd gaat vandag ook naar opa ipv opvang daar is hij toch net iets meer thuis
Goedenmorgen dames. Hier ook een limburgse mama van 3 kindjes! Ik ben 29 jaar en woon in Kerkrade. Heb nu sinds 4 jaar een relatie met Mischa. Ik werk in de verstandelijk gehandicaptenzorg. Lijkt me gezellig om met jullie mee te kletsen. Gr Pamela.
Hoi meiden, wat leuk dat er zoveel meiden uit Limburg op zp zitten. Ik woon ook in Limburg, in Landgraaf. Ik heb een zoontje van 17 maanden en nummer 2 op komst. Ik werk in de zorg, als begleidster op woongroepen voor lvg jongeren. Ik las dat er van iemand een kindje in het zh ligt. Beterschap en hopelijk weten jullie snel wat jullie kleintje scheelt!