Meiden uit Limburg

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Chelleke84, 28 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @chelleke dikke knuffel meid!!

2. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    4.320
    238
    63
    @ Vivi, fijn dat het weer beter gaat. Ik ga zo eens spieken naar je foto's.

@ Chelleke, balen meid. Het kan ook zijn dat je nog te vroeg was met testen. De een maakt namelijk sneller hcg aan dan de ander. Ik blijf duimen voor je! Knuffel!

3. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Chelleke, ik testte bij de eerste ook pas een paar dagen na nod posi.
    Ik blijf voor je duimen.

Hier gaat het even wat minder.
    We hebben gister het vreselijke nieuws gekregen dat een neef van mijn man is overleden. Ze hebben hem gevonden in zijn huis. Hij was 28 jr en verder ook gezond. Tis dus heel onwerkelijk en mijn verstand kan er gewoon niet bij dat hij er zomaar ineens niet meer is. :(

4. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @chantalk nog een keer hele dikke knuffel van mij!!! en als er ies is bellen he al is het maar een schouder om op uit te huilen!!!

5. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @chantalk veel plezier vandaag met de kids he!!
    @de rest jullie allemaal een leuke pakjesdag/avond gewenst!!

hier gisteravond met bryan naar de hap geweest het arm kereltje klaagde van pijn aan zijn knie en wou er al hele dag niet op lopen at blijkt heeft hij een ontsteking aan zijn heup trekt helemaal door ws waarschijnlijk een ontsteking die ergens anders in zijn lichaam zat en naar beneden is gegaan via bloed ofzoiets ;)
    hij krijsde alles bij elkaar germ kereltje heeft nu nurofen hoop dat dat helpt want het is zon zielig hoopje als hij niet kan lopen

6. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    4.320
    238
    63
    @ Chantal, wat een verschrikkelijk nieuws. Ben er gewoon stil van. 28 jaar, Pff. Is er iets bekend van de doodsoorzaak?
    Veel sterkte voor jou en je familie!

@ Vivi, arme Brian. Hopelijk trekt het snel weg. Beterschap voor de kleine man.

@ All, voor iedereen die vandaag sinterklaas viert een fijne dag!
    Wij hebben het vrijdag al gevierd. Ik mag zo meteen gaan werken.

7. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @antje werk ze he

8. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Allemaal een fijne pakjesavond vandaag.

Ben er nu even weinig maar heb mijn hoofd er ook niet zo naar staan.
    We gaan nu zo even naar de oom en tante van ml.
    Dinsdag wordt hij gecremeerd..man wat zie ik daar tegen op.
    Gaat een heftig dagje worden denk ik :(
    Hij heeft wrs een hartaanval of zoiets gehad.

9. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    pff zo jong en dan al hartaanval verschrikkelijk
    meid nogmaals heel veel sterkte en je weet het he ik ben er als he nodig is!!!

10. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    Goede morgen dames.
    Gisteren uit het niets in een keer flink ongi geworden...
    Kijk operatie is dus in zicht en wel op 16 december...
    Ik zie er als een berg tegenop...
    Iemand toevallig ervaringen hiermee? Ik ga onder volledige narcose..

Liefs Chelleke

11. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    @ Chantal, vreselijk meid,sterkte

Verder ff geen reacties,was aant werk maar kdv belde jongste dochtertje ziek, overgeven houdt niks binnen,ligt nu lekker tegen me aan op de bank

12. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    Hey dames,
    Wat is het stil hier???
    Liefs Chelleke

13. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    denk dat we het allemaal druk hebben

14. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    4.320
    238
    63
    @ Chantal, zo jong en dan een hartaanval. Hoe gaat het nu met je? Nogmaals veel sterkte!

@ Vivi, hoe gaat het met de knie van Brian? Neemt de ontsteking af?

@ Chelleke, balen meid dat je toch je menstruatie hebt gekregen. Geen ervaring met zo'n kijkoperatie. Hoe gaan ze dat doen, inwendig of via je buik? Wat gaan ze eigenlijk precies doen met zo'n operatie?

Hier vandaag nog een dagje vrij. Milan is naar het kdv, gaat iedere woensdag daar naar toe. Kan ik vandaag rustig het huis schoon maken. Morgen nog een dagje werken en dan lang weekend. We gaan van vrijdag t/m maandag naar CP met schoonfamilie.
    Het sneeuwt alweer aardig. Denk dat ik vanmiddag Milan met de slee ga ophalen.

15. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Idd drukjes, heb tot na nieuwjaar steeds wel iets werken en tussendoor nog vanalles en weekenden helemaal volgepland , fotoshoot, verjaardag, babyborrel enz

@ Antje alvast veel plezier het weekend

16. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @antje de ontsteking zit in zijn heup en ik dacht maandag hij rent lekker rond dus geen pijnstilling meer maar gistermorgen kon hij weer niet lopen dus maar weer aan de pijnstilling dan gaat het namelijk goed, wil morgen weer proberen met afbouwen en als het dan weer niet goed gaat bel ik vrijdag ff met de ha want de ha zei dat het met paar dagen over moest zijn nou we zijn bijna week verder en zoveel pijnstilling lijkt me ook niet goed

17. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    @ Antje: Ik ga onder algehele narcose en krijg dan twee sneetjes, een onder de navel en een boven het schaambeen, ik krijg een HSG en verder gaan ze mijn buik opblazen met gas om ook alle andere organen na te kijken die betr hebben bij de voortplanting...
    Ik ben benieuwd....

Morgen krijgen we de sleutel van ons huisje in Tuddern, eff lekker klussen en alles proberen te vergeten tot donderdag, daarna lekker "misbruik"maken van de operatie want hierdoor mag ik een week niet werken ivm de agressie dus dat betekend dat ik nu 2 weken vakantie heb:), had er een van 11 t/m 19 maar mag nu 20 t/m 23 ook niet werken, en daarna 24,25,26 vrij ivm kerst... lekker lang vrij dus...

Tot snel allemaal.

Liefs Chelleke

18. willet

willet Fanatiek lid

2 nov 2009
    1.149
    0
    0
    Hoi allemaal!
    Ik heb natuurlijk (nog) niet alles gelezen over jullie, Limburgse mama's..maar mag ik ook mee komen kletsen?
    Ik kom uit Geleen, in juli mama geworden van een zoontje, lijkt me leuk om hier af en toe eens mee te komen beppen als dat ok is.
    Veel liefs!

19. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Willet welkom,klets lekker mee meid :)

20. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    welkom WILLET
    ik ben geboren in geleen dus das wel grappig heb er in totaal 13 jaar gewoond

Deel Deze Pagina