Meiden uit Limburg

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Chelleke84, 28 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    4.320
    238
    63
    @ Vivi, aja klopt de heup. Maar hij gaf toen pijn aan bij knie, toch? Vandaar dat ik bij knie kwam. Inderdaad maar even terug gaan als hij nog niet zonder pijnstilling kan. Enig idee hoe hij eigenlijk aan zo'n ontsteking komt?

@ Chelleke, alvast gefeliciteerd met de sleutel van jullie nieuwe huis!
    Ik heb even moeten opzoeken wat het HSG inhoudt. Is dit het eerste onderzoek wat je krijgt of heb je er al gehad? Zijn jullie al erg lang aan het proberen? Gelukkig heb je deze week wat afleiding. Wel lekker dat je dan zolang vrij bent.

@ Sanne, dank je!

@ Willet, welkom!

@ Pamela, hoe is het met je? Schouder weer wat aan de betere hand?

Ik heb nu lekker lang weekend. Dan vanaf dinsdag nog 7 dagen werken (wel 1 dagje vrij er tussen) en dan lekker vakantie tot oudjaar. Ik bof dat er veel jeugdigen weg zijn met de feestdagen, heb daardoor nieuwjaarsdag vrij.

2. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Goedemorgen dames.

De schouder is weer aan de betere hand maar kan nog lang niet alles. Ik ben woensdag weer zelf met de meiden gaan zwemmen maar de haren afdrogen lukte niet. Dat deed nog zeer. Ook heb ik gisteren mijn aanrecht een beetje geschrobt en dat voel ik nu dus nog. Wel ga vanaf maandag weer therapeutisch werken. Kijken wat ik wel en niet kan. In ieder geval nog niet in de zorg. Wel alles eromheen. Kijken hoe dit gaat. Ik ben de derde zieke binnen de groep. We zijn maar met ons negenen.

Ik ga me hier thuis maar weer eens amuseren met mijn kleine kereltje. Hij heeft gisteren voor de eerste keer op het potje geplast. We hadden hem de luier afgedaan voor de pyama aan te doen en hij rent dan snel weg. Vindt het heerlijk om in zijn blote billen rond te lopen. Iedere keer als ik vroeg voor de luier aan te doen zei hij: plassen en ging dan op het potje zitten. Na de 6de keer kwam er ook echt een plasje. Hij was alleen iets te vroeg opgestaan waardoor er ook naast het potje geplast was. Dat mag de pret niet drukken. Helemaal trots natuurlijk. Ik verwacht nu nog niet dat hij echt snel zindelijk word.
    Beide dames waren met 2,5 jr wel al zindelijk. Ik hoor vaak dat jongetjes laat zijn. We zien het wel. Opdringen doen we niet.

3. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    4.320
    238
    63
    @ Pamela, gelukkig dat het weer iets beter gaat met de schouder. Oei 3 zieken dat hakt dan wel in. Moeten jullie dat zelf opvangen of mogen jullie dan gebruik maken van een flex ofzo?

Hihi herkenbaar van dat in blote billen rond rennen. Dat vind de kleine man hier ook geweldig. Wat super dat hij zijn eerste plasje op het postje heeft gedaan!

Iedereen een fijn weekend. Hier komt manlief net binnen, dus wij zullen zometeen vetrekken naar cp.

4. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    @ Antje: ik heb de verdere onderzoeken echo's ed al allemaal gehad, ook bloed was allemaal goed. Daarom nu overgegaan op HSG onder algehele narcose, tevens kijken ze ook meteen naar alle andere organen die te maken hebben met de voortplanting. Dit onderzoek is niet standaard en krijg je alleen maar als je in het verleden of een onderbuik operatie, een soa, een buikvlies ontsteking of opgestegen blaasontsteking hebt gehad. Ik heb in het verleden een liesbreuk operatie moeten ondergaan en dit valt onder de onderbuik operaties, vandaar. een HSG wordt normaal ook niet onder narcose gedaan......
    Ik ben benieuwd kijk er erg tegen op maar hoop maar dat t mee valt....

Op een ander forum van Zp waar ik nu klets is de een na de ander zwanger aan het worden en ik merk dat dat soms best wel even haevy is, vandaar dat ik ook wat afstand neem van ZP, maar ik blij mee lezen en posten als ik wat te melden heb, het zal alleen even op een laag pitje staan.

Gelukkig heb ik vanmiddag vakantie gekregen en omdat de operatie er tussen door komt en ik een week rust moet pakken daarna hoef ik pas weer te beginnen op 27 december. Ik heb dus een extra weekje "vrij".....

Tot snel.

Liefs Chelleke

5. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Chelleke, ik kan me voorstellen dat je ff wat afstand neemt.
    Ik duim voor jullie dat jullie snel in verwachting mogen zijn van een wondertje.
    Suc6 met klussen in jullie nieuwe huis.

Pamela, fijn dat het wat beter gaat met je schouder.
    Wat super dat je zoontje voor het eerst op het potje heeft geplast!
    Hier is ons zoontje sinds deze week ook eindelijk zindelijk met poepen op de wc.

Willet, welkom!

Female, ik weet niet of je hier nog meeleest!
    Ik zag dat je zwanger was maar dat het helaas mis is gegaan?! :(

Hier gaat het ook wat beter.
    We hebben een behoorlijke kl*te start van de maand gehad. Nog wat prive probleempjes in de familie erbij ;) Hopelijk gaat de rest van de maand beter.

6. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    chantalk we gaan naar nick en simon das toch weer wat goed nieuws he!!
    en ga je ook nog naar de toppers????

7. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Dat weet ik nog niet.
    We gaan proberen het als bedrijfsuitje te regelen, maar weet niet of de baas daar intrapt ;)
    Heb wel al zin in Nick en Simon......euh dat klinkt een beetje raar :D :)

8. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    hahaha dan doen we nick en simon samen hahaha klinkt net ze raar he maarja beschuitje ermee eten zou ik best willen ;)
    (ben natuurlijk zeer tevreden met wat ik heb hoor)

9. chantalk

chantalk Fanatiek lid

:D ohja een beschuitje eten met Nick en Simon 8)

10. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    @ Chantal en Vivi: ik ben heeeeeeeeeel erg jaloers op jullie, had ook wel mee willen gaan naar die 2 knappe kerels, enne Chantal, je mag best zeggen dat je er zin in hebt hoor, ik zou dat ook hebben, t zijn toch lekkere kerels;)

Verder alles rustig, ongi voorbij helaas deze maand niet klussen voor het goede doel... volgende maand weer. zou n goede start zijn van 2011 want ik wordt rond de 1e ongi.

Liefs CHelleke

11. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Goedemorgen dames.

Gisteren weer therapeutisch gewerkt. Dat viel wel even tegen hoor. Heb toch wel veel last gehad van mijn schouder gisteren en vandaag ook nog. Vanmiddag weer van 12 tot 16. Even kijken hoe het vandaag gaat.

Balen jullie ook zo van de sneeuw. Ik wel, ik ben meer een zomertype. Ik vind het zo koud en kan nooit genoeg lagen kleren aandoen. Heb het altijd koud. Mijn partner daarin tegen heeft het altijd warm en loopt nu nog met een t-shirt. Brrrr.

Dadelijk mijn kleine mannetje naar de oma brengen en dan kan ik gaan werken.

Tot laters dames.

12. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Nick en Simon leuk:)

Sneeuw hier ook liever het zonnetje hoor, vooral als ik eruit moet baal ik van die kou brrr

13. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Wel rustiger geworden de laatste tijd,of zal het komen door de drukke maand?

14. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    jaaaaaaaaaaaaa de kaartjes zijn een feit!!!
    nick en simon here we come!!!!

15. willet

willet Fanatiek lid

2 nov 2009
    1.149
    0
    0
    #415 willet, 14 dec 2010
    Laatst bewerkt: 14 dec 2010
    Hoi, ben ik ook weer...stom zeg, vraag ik of ik mee mag kletsen en dan horen jullie niks meer van me.
    Toch wel moeilijk omdat ik helemaal niet meegelezen heb wat er bij jullie allemaal gaande is.
    Had beter vanaf het begin mee kunnen kletsen, ik heb ook niet zoveel tijd meer dadelijk als ik weer moet gaan werken, en in deze drukke maand ook.
    Dus jullie zullen wel niet heel veel meer van mij horen..Sorry!;)Echt dom dit...pff;)

16. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Willet, je mag best af en toe meekletsen ;)
    Ik heb ook niet zo heel veel tijd de laatste tijd dus dan reageer ik ook maar met korte berichtjes.

Chelleke, haha je lekker zijn ze zeker :p
    Ik blijf voor je duimen.

Mijn binkie is ziek :(
    hij kwam vanavond (nadat hij net lekker had gespeeld met zijn zusje) naar me toe "mama ik ben ziek"..."wat heb je dan schatje"..."ik heb buikpijn"..."dan ga maar lekker op de bank liggen". Lekker de pyama aan gedaan en net toen ik Mila de pyama aan deed kwam al het eten van Luca er in 1 grote boog uit :( Hij heeft de rest van de avond nog op de bank gelegen. Toen ik Mila naar bed bracht bleef hij op de bank liggen en toen ik beneden kwam (zo'n 5 min later) lag hij te slapen op de bank. Fijn naar zijn bedje gedragen en toen hij wakker werd zijn temp gemeten 36.0 Vond het erg laag.
    Ben benieuwd wat de nacht gaat brengen. Hij was er echt niet goed aan.

17. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    4.320
    238
    63
    @ Chelleke, begrijpelijk dat je even wat afstand neemt van zp. Lijkt mij ook zeer moeilijk. Ik wens je heel veel succes morgen! En hopelijk mag je snel genieten van zo'n groeiend wondertje!

@ Pamela, moet je veel van verzorging doen op je werk? Doe maar rustig aan. Helaas duren schouderblessures vaak lang.

@ Chantal, beterschap voor je kleine man. Wel handig als ze het kunnen aan geven hè. Hier nog in de fase waar we maar moeten gissen. Milan is ook niet helemaal lekker. Heeft een flinke kou, rochelt goed en volgens mij keelpijn.

Weekend cp was erg leuk geweest. Vooral Milan had het erg naar zijn zin en van het zwembad kreeg hij maar geen genoeg.

18. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @chantalk he wat rot voor de kleine man, heel veel beterschap en geef hem maar dikke knuffel van mij en zijn grote vriend
    @antje heerlijk he zon weekend centerparks

19. veronique2005

veronique2005 Niet meer actief

oeps hier ook allang niet meer van me laten horen..

Hopelijk gaat alles goed met jullie?
    Hebben jullie zin in kerst?
    Ik moet nog alle cadeautjes halen,maar zaterdag maar eens gaan winkelen.

20. chantalk

chantalk Fanatiek lid

even zwaaien! :D

Deel Deze Pagina