*zwaait terug naar chantalk* jammer van het sporten gisteren he, maar we gaan volgende week lekker zwemmen he, wil toch die extra kers kilos weg houden hahahaha maar goed dat ik moet werken dan is dat nie zoveel
Hallo allemaal. Gisteren kijkoperatie gehad en alles is prima gegaan, heb wel behoorlijk last van de wondjes en mijn spieren maar het is zonder pijnstillers nog goed te dragen... kreeg net het verlossende telefoontje uit het zh dat alles goed was, ze hebben niets kunnen vinden.. Het was volgens de arts een feit dat we zwanger konden worden, alleen duurt het bij ons gewoon langer dan bij een ander. Dat neem ik er graag op toe en ik maak me nu ook geen zorgen meer. Heerlijk, alles achter de rug... Liefs Chelleke
Chelleke, wat een super nieuws Nu blijven we duimen dat je snel een mooie posi test in handen hebt. Vivi, hoe is het bij jullie??????? Volgende wek zeker zwemmen..moeten alleen ff kijken wanneer.
@ Chantalk & all: kreeg ongeveer een uur na het 1e telefoontje weer een telefoontje van mijn fertiliteitsarts dat ze zich een beetje vergist had, ik zakte al door de grond, maar t viel mee. wat bleek... mijn eileiders ZATEN verstopt maar door extra druk op te voeren bij het HSG zijn ze beiden open gesprongen... dit vond ik zelfs nog beter nieuws dan het vorige en dit zei ik ook tegen de arts, hier moest ze om lachen en ze gaf me gelijk... al met al het probleem is verholpen, wij zeggen... 2011 wordt ons jaar !!! ik hoop zo dat we snel zwanger zijn. lees heel veel positieve verhalen na een HSG.. Liefs Chelleke
maar deze ronde herstel ik wel even lekker van de operatie, januari 2011 gaan we weer knallen Manlief heeft er ineens ook heel veel zin in ( dit heeft ie t eerste jaar dus niet gehad), hij weet nu tenslotte dat alles goed is.... Liefs Chelleke
oh dat is helemaal super nieuws! Daar zou ik ook blij van worden haha. 2011 gaat zeker jullie jaar worden....ik duim voor jullie.
ja he dat gevoel heb ik ook, sta ineens heel anders erin... alles komt goed. ook bij jullie komt t 3e wondertje wel hoor.... Liefs CHelleke
Ik hoop het Ik zie overal om me heen zwangere vrouwen en kleine baby's haha. Ik kan me voorstellen dat je nu weer nieuwe energie hebt om weer verder te gaan.
Nou, hopenlijk een mooi 2011 voor jullie! Ik zie inderdaad vaak in een onderschrift staan dat iemand na een HSG zwanger word. Veel succes!
Pffff, dames wat een sneeuw he! Ik heb er zo genoeg van. Ik vind het vreselijk om met dit weer te moeten rijden. Ik moet dadelijk van 09.30 uur tot 13.30 uur werken. Morgen een afspraak maken bij de huisarts. De pijn is weer terug aan de arm. Niet zo erg als 3 weken geleden want ik kan nog wel mezelf aan en uitkleden maar wel erger als de afgelopen 3 weken. Hier vanacht een onzettende rotnacht gehad. De middelste is heeeel vaak wakker geweest. Veel plassen en had een bloedneus (vermoed zelf gedaan). Heeeel veel huilen en weet zelf niet waarom. Nu ligt ze in ons bed bij mijn vriend. Het ging net zo lekker. Ze heeft 1 jaar heel slecht geslapen. Heel vaak plassen en huilen. We zijn toen reiki gaan doen en daarna is ze goed gaan slapen. Nu is ze maandag van haar papa terug gekomen en sindsdien is het weer bal. Ik ben kapot. Hopenlijk is het maar een fase. Morgen gaan ze bij omi slapen en kan ze hopenlijk weer iets doen met de reiki. Dit trek ik geen jaar meer. Hoe is het met jullie?
@chantalk hier is het nog steeds afwachten ongi is nog niet te bekenen @pamela jeetje dat klinkt als een heel zwaar jaar hoop dat de reiki weer iets gaat helpen
@Vivi, het was ook een zwaar jaar. We zijn met haar ook bezig geweest met het team integrale vroeghulp. Ik ben daar zeer dankbaar voor. Ik vind het nu makkelijker om met haar om te gaan. We botsen nogal met elkaar en dat gaf heel veel strubbelingen. Nu ik het meer los laat gaat het steeds beter. Ik was het probleem en niet Dionne. Ik moet alles te goed doen en te netjes. Ook hebben ze een beetje nagedacht over het slaapprobleem van Dionne. Hun hebben daar helaas niets aan kunnen doen. We hebben zelfs de tabletjes van Sleepzzz gebruikt. Het valt wel op dat het vaker is als van papa terugkomt. Terwijl ze ontzettend graag gaat.
Pamela, wat vervelend dat ze zo slecht slaapt. Hier zijn ook 2 nachtbrakertjes Gelukkig zijn er wel nachten dat ik er niet uit hoef, maar de eerste is altijd tussen 5 en 6 wakker (verschilt welke van de 2). Luca heeft ook van zijn 1ste tot aan zijn 2de iedere nacht liggen krijssen in bed. Dan waren we uren bezig om hem weer in slaap te krijgen en als hij dan eindelijk sliep was het vaak alweer tijd om op te staan...zo ontzettend vermoeiend. We hebben ook alles geprobeerd. Ik hoop voor jullie dat het een fase is die heel snel voorbij is. Wat bij ons goed heeft geholpen is paranormaal therapeut Roncken in Roermond. Vanaf toen ging het gelijdelijk steeds beter. Nu wordt hij nog vaak wakker 's nachts maar dan is er geen drama meer en slaapt hij weer verder.
@chantalk heb nog niet over testen nagedacht wil toch eerst echt aantal dagen overtijd zijn! in oktober was ik ook 4 dagen overtijd en dat was ook niets (en dat terwijl ik normaal stipt ben) denk dat ik zeker nog tot vrijdag wacht (zou wel heel mooi kerstkado zijn he)
@pamela misschien krijgt ze onbewust bij haar vader meer prikkels mee?? zijn echt veel kinderen die daar slecht tegen kunnen, kan het niet zijn dat jij meer rust en regelmaat hebt dan hem?? lijkt me wel verschrikkelijk zwaar hoor. En dan klaag ik al als bryan 2 nachten wakker word erg he
Vivi, ja dat kan ik me voorstellen dat je nog ff wil afwachten. Zou idd wel een super kerstkado zijn. Gister hebben ze bij mijn schoonouders ingebroken Ze hebben niks meegenomen want mijn schoonma heeft ze betrapt. Op klaarlichte dag en mijn schoonma was gewoon thuis...waar moet dat toch heen met deze wereld :x
@chantalk dat meen je niet het is toch niet te geloven dat het tegenwoordig zo makkelijk overdag gaat
@ chantalk dat meen je niet? idd waar gaat dit heen op vandaag... gelukkig heeft je schoonmoeder ze betrapt en zijn ze gegaan... heftig zeg
Ja het gaat erg lekker in onze familie Heb ik net hard (of nouja Luca heeft hard gewerkt ) om de stoep sneeuwvrij te krijgen...komen we binnen begint het weer te sneeuwen haha!