goeiemorgen all precies zoals ik dacht is vannacht mijn ongi doorgebroken dus we gaan weer een ronde verder geen kerstkado voor mij dus maar niet erg het is nu wat rustiger dus ook wat meer tijd om te klussen
komt goed jij moet goed gaan klussen nu he!! ik ga deze maand ook weer goed op mijn ei letten we moeten samen zwanger zijn hahaha
@chelleke das zeker goed!! @chantal oke dan stuur ik ff mail naar het werk om dat weekend vrij te hebben heb trouwens van de week al wat spulletjes besteld wil voor martijn zijn verjaardag een taart gaan maken hoop dat ie lukt hahaha voor die boltaartjes kun je schijnbaar het best bepaalde schaaltjes van ikea hebben
Chelleke, jazeker is dat goed Viv, ik hoop voor je dat hij lukt Ik wilde eigenlijk voor Dionne een taart maken, maar dat is me te kort dag om nu nog alles te gaan halen...en daarbij is deze maand toch al een dure maand
@chantalk wanneer is dion jarig?? denk dat ik wel genoeg heb voor meer dan 1 taart hoor, dus je mag best langs komen moeten alleen ff kijken hoe we een boltaartje kunnen bakken want ik heb geen ronde rvs schaal die in de oven kan hahaha
Dat is mss wel een leuk idee. Oh wauw wat super moii!!! Hier achter boven de beek komt een mist omhoog en die komt nu langzaam de tuin in...ziet er echt super uit met het zonnetje erbij.
welke avond heb je tijd??? heb wel maar 2 uitstekers gepakt dacht leuke sterren en sneeuwvlokken wel bij de tijd patste hahaha
@ Viv, jammer meid. Leuk taart maken. Doen jullie dat vaker? Is erg handig als je dat zelf kunt. Hier net naar de vk geweest. Voor het eerst het hartje gehoord. Bij de echo stond toen het geluid niet aan.
@antje das altijd leuk he eerste keer het hartje horen zon geweldige ervaring taarten maken we hebben paar keer workshop gedaan en willen dan nu af en toe zelf proberen maar het is een verslavende en best dure hobby hahaha
En ook errug lekkere taart die van Vivi...... Nu jullie erover beginnen krijg ik er spontaan weer zin in ( in die taart)
ssssssssst dat moet je niet verklappen!!!! hij was heerlijk, maar goed als er na de feestdagen nog een stukje over is van je mannetje dan kom ik die van jou ook wel proeven... X
Mijn ex schoonmoeder doet de reiki (ook voor anderen). Ze is met Dionne naar de man toe gegaan die het haar geleerd heeft en samen hebben ze er een mooi verhaaltje van gemaakt. Ze moet dan met de handjes op de buik gaan liggen. Dan komen de feetjes en die strooien dan slaapzand. Gisteravond weer geprobeerd maar heeft niet geholpen. Ze is tot 21 uur heel vaak beneden geweest voor te plassen, te vragen wanneer wij naar bed kwamen en nog vanalles. Hierna heeft ze wel geslapen tot 6.30 uur. Dus er zit vooruitgang in. Vanavond zal oma weer gaan oefenen met haar.