Meiden uit Limburg

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Chelleke84, 28 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Vanmorgen bij de huisarts geweest. Heb weer andere medicatie gekregen en moest een foto en echo van de schouder laten maken.
    Ik kon al meteen vanmiddag terecht. Ik blijk aan de pees verkalking te hebben zitten. Door de kleine kalkdeeltjes irriteert dat de pees. Ook in de slijnmeurs zat vocht. Nu kon de slijmbeurs de pees irriteren of andersom. Ik kan morgen de huisarts bellen om te overleggen hoe nu verder.
    Valt dus best tegen. Zal nog wel een lang proces worden denk ik.

2. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Vivi, ik zal ff kijken...hebben een erg drukke week ;) blegh!

Pamela, jeetje wat moeilijk. Kan het niet zijn dat je dochtertje bang is voor iets? Ik was vroeger echt heel bang 's avonds/'s nachts. ik probeerde het naar bed gaan dan ook zo lang mogelijk te rekken. Ik verzon de gekste smoesjes ;)
    Wat balen van je schouder...beterschap ermee.

3. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    nou maar goed dat ik gisteravond om 22uur in bed lag want om 0.15 ging de telefoon moest naar een bevalling (die ik uiteindelijk nog gemist heb) was pas om half 4 weer thuis pfff
    ben nu net wakker en zit heerlijk aan de koffie

4. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Pamela beterschap ermee meid

5. Meid23

Meid23 Lid

8 dec 2009
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo mag ik me bij jullie toevoegen. ik woon ook in limburg, ebn 24 jaar en ben al een jaar onder behandeling bij de gyno ivm pcos. vorige week donderdag laparoscopie gehad met leo behandeling. hopen dat dit wel aanslaat..

6. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    Hallo meid.
    JE hebt m dus gevonden ( ik heb meid23 even deze kant doorgeloodst dames, Limburg moet vertegenwoordigd worden he).
    Klets gezellig mee met ons.

Liefs Chelleke

7. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Welkom meid23.

Wat is het hier weer rustig. ;)

8. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    4.320
    238
    63
    @ Pamela, klinkt niet goed je schouder. Wat gaan ze ermee doen? Beterschap ermee.

@ Vivi, hoe is het nu eigenlijk met de ontsteking van Brian? Is het over? Jij werkt in de kraamzorg?

@ Chelleke, hoe is het met de verhuis? Zijn jullie nog aan het klussen? En met je buik, heb je nog last van het wondje?

@ Meid23, welkom! Ik heb even moeten googlen voor de behandelingen die jij bent ondergaan. Ik hoop dat het effect heeft! Lijkt mij zeer moeilijk om dat allemaal te moeten ondergaan.

Wij zijn gisteravond even naar Heerlen geweest voor de laatste kerstkado's. Ik had wel verwacht dat het superdruk zou zijn, maar vond het nog mee vallen. Op 1 kado na hebben we alles. Ik moest nog een dikke zwarte sjaal hebben, maar niet te vinden. Vandaag maar eens kijken of ik het nog ergens vind en anders wordt het maar een bon van de h&m, dat had die persoon ook op het verlanglijstje.

9. Meid23

Meid23 Lid

8 dec 2009
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi ANtje het is ook erg moeilijk om dat allemaal mee te maken, je wilt zo graag een kind en kom je er dan achter dat het moeilijk gaat en dat zelfs een operatie hebben moet krijgen pfff. maja ik hou moed en 2011 word ons jaar..

10. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    @ Antje: hier alles prima hoor, vrijwel geen last meer van mijn buik, alleen erg jeukerig en soms wat branderig. verder nog wel last van "ongi-krampen"maar dan niet van een aankomende ongi haha. merk als ik veel doe dat ik echt krampen krijg en even moet rusten.
    Verder gaat t prima, bloeden is nu eindelijk bijna gestopt, dus na kerst ga ik weer werken maandag (5G om te beginnen;))
    Kreeg deze week al 2x telefoon van het werk of ik niet kon komen werken, lang leven Koraalgroep he.... hebik dus even duidelijk gemaakt dat ik dit niet doe, voel me er nog niet sterk genoeg voor en ivm agressie kunnen collega's niet van mij op aan.... ik neem dat risico nog niet...

Hoest bij jullie?

Wat voor een kerstgeschenk hadden jullie? bij ons bagger joh.. een of andere zelfgemaakte mokken en een bon voor wat uit te zoeken ( jaja Koraalgroep bezuinigd)

Liefs Chelleke

11. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Chelleke, wij krijgen helemaal niks :x Waardering voor je inzet noemen ze dat :(

Meid23, Lijkt me echt zwaar kl*te als het zwanger worden niet vanzelf lukt. Hopelijk hebben jullie snel een mooie posi test in handen.

We krijgen er weer een lekker laagje sneeuw bij :D

12. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    joehoe we krijgen een witte kerst............ zooooooooooooo leuk, maar daarna mag t wel weer weg zijn hahaha

13. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    4.320
    238
    63
    @ Meid23, ik hoop dat ook jullie snel mogen genieten van een zwangerschap!

@ Chelleke, typisch koraalgroep om te bellen of je komt werken. Moet zeggen dat het bij mijn werk, gelukkig, niet zo is. Teammanager legt nooit geen enkele druk bij ziekte. Ik heb zelfs een paar weekjes roostervij gekregen in de tijd dat Milan erg slecht sliep en ik helemaal op was. Werden gewoon mijn overuren allemaal weg gewerkt.
    Goed dat je nee hebt gezegd. Goed naar je lichaam luisteren!

Ons kerstpakket was een rieten mand met daarin een kaasplank, kaasjes, wijn, olijven en italiaans brood. Inderdaad aan het bezuinigen. Wij houden wel van kaasjes en vonden het dan wel lekker en zo'n plankje konden we wel gebruiken. Vorige jaar hadden we een pluim, konden we een kado uitzoeken. Ik vond de v&d bonnen nog altijd het leukst.

@ Chantal, dat is wel jammer als jullie niks krijgen. Ik vind dta je als werkgever wel iets van een attentie mag doen, al is het maar een stuk chocolade, als blijk van waardering voor je werknemers.

14. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    Ik ging altijd voor de Douglas bon. had dit jaar mijn parfum al uitgezocht haha maar ja kregen dus geen bon.... balen...
    Oh nee mijn teamleider legt wel druk, maar goed ik weet dat ze die vanuit het clustermaqnagement krijgt onze lieve vriend Theo V. bah is echt zo'n kwal he die man grrrrrrrr.

15. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Hallo meiden.

Ik had een mooi kerstpakket. Een schatkist met een soepkom, erwtensoep, mix voor oliebollen, chocolademelk en een cadeaubon voor 150 euro korting bij centerparcs of sunparks.
    Ik werk ook via de KoraalGroep.

Hier geen druk om te werken. Wat niet gaat gaat niet. Ze hebben wel gevraagd of ik met oud en nieuw wel wil komen voor toezicht te houden en de uitzendkrachten aan te sturen. We moesten met ons 4en werken en 3 daarvan zijn ziek en werken therapeutisch (ik nu niet).
    Contact gehad met de huisarts. Kleine verkalking te zien. Verder gaan met de medicatie en rusten. Begin van het jaar nieuwe controle afspraak maken. Ik merk nog niet dat deze tabletten werken. Kon ik van de vorige wel zeggen. Misschien nog even tijd nodig. Vooral rusten maar ja met 3 kindjes ligt dat wat moeilijk.

We krijgen inderdaad weer een flinke laag erbij. Er ligt nog zoveel.
    Ik wil morgen nog even kijken voor 3 kleine kadootjes erbij voor de kinderen. Eerst even wachten totdat de oudste 2 door hun vader zijn opgehaald.
    Sarah krijgt een laptop voor te leren, Dionne een babyborn en Imre van Cars duplo. Zit ongeveer allemaal zo rond de 20 euro. Bij mijn ouders krijgen ze ook nog kado's, bij mijn schoonouders. Natuurlijk bij hun vader en de opa en oma van vader. Misschien toch wel genoeg zo.

Ik ga even de kado's van de surprise inpakken. Ik had mijn schoonvader getrokken.
    Hier staat een auto schuin in de straat en die komt niet meer weg zo te zien.

16. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    @pamela: waar bij Koraalgroep werk je dan?
    Ik loc. Heel ( St.Anna)
    Waar ze bij ons mee bezig zijn.......... echt puinhoop. een paar jaar geleden gingen ze starten bij ons met Werken aan Werk en kregen we op de ingangsdatum te horen dat het hele plan was afgeblazen( weet je ook nog wel he Antje??) nu hebben ze wat nieuws bedacht.... de combibanen.. iedereen lekker maken voor een combibaan woongroep/dagbesteding, krijgen dan maar 50 mensen het ( de grootste contracten) pis ik dus naast de pot met 28u... ingangsdatum 1 januari.................. Ik geloof er niks van !!!

Liefs Chelleke

17. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Wij gaan begin Februari verhuizen naar een tijdelijk locatie. Dan worden onze woongroep verbouwd van 11 clienten naar 8 clienten.
    Wij gaan dan ook meteen in de nieuwe functie werken als begeleider. Dus zowel wonen als dagbesteding. Ik heb een groot contract van 32 uur en zal dus naar alle waarschijnlijkheid negenuursdiensten moeten draaien. Eerst van 7 tot 9 in de verzorging en daarna mee naar dagbesteding.
    Ik werk trouwens bij Op de Bies. Op een groep met EMB en gedragsproblemen/structuur.
    Wij gaan van 2 groepen naar 3 groepen.

18. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @Antje die ontsteking van bryan is gelukkig helemaal weg hij heeft nergens meer last van
    Ja ik werk idd in de kraamzorg ons werk gebied is heel noord en midden limburg en dan nog westelijke mijnstreek!!
    @chelleke laat je niet gek maken door je werk
    @chantalk daar gaat ons zwemmen he met dit weer kunnen we wee rniet rijden hahaha

19. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    4.320
    238
    63
    @ Chelleke, die Theo vond ik ook maar niks. Zijn voorganger trouwens ook niet. St Anna heeft sowieso van die rare fratsen. Ik heb een bedrijfsongeval gehad, waarvan ik een blijvende beperking heb over gehouden en de manier waarop zij als stichting daarmee zijn omgegaan ben ik echt niet over te spreken.
    Het oude teamhoofd van slh, Peter, is nu trouwens mijn clustermanager.

@ Pamela, leuk kerstpakket hadden jullie! Gek hoeveel verschil er kan zijn binnen 1 stichting. De verandering naar kleinere groepen is wel fijn, toch? Probeer je schouder toch maar goed te ontzien. Ik weet, helaas, hoe het is om iets aan de schouder te hebben en de schouder is iets wat een lang proces kan zijn.
    Bij jou worden de kids dus ook al overladen met kado's. Hier krijgt Milan ook veel. We hebben zelf maar niet zoveel gekocht. Want de oma's / opa's en zijn tante zijn al gek genoeg met kado's.

Het houdt maar niet op met sneeuwen. Ik ben vanmiddag nog met de slee naar mijn ouders gewandeld. Milan is dol op de sneeuw. Vindt vooral het erdoor heen rennen erg leuk.
    Het zou nog door gaan tot morgenavond. Nou hopen dat morgenvroeg geen bussen rijden want dan is manlief vrij.

20. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    Ja Peter ken ik ook nog wel, zijn zoon zit nu bij mij in de klas (laatste jaar Social Work) maar die lijkt totaal niet op zijn pa, Peter is OK, heb ook nog bij hem gesolliciteerd voor SLHF 3-4 maar ben het toen niet geworden omdat ze toen der tijd "sterkere"mannen wilden, ik geloof dat toen Jordi is aangenomen, weet niet of je die nog kent..
    Peter is toen op SLHF weggehaald toen dat op Maasveld is gebeurd met die 24 dgn geloof ik.
    Tis was bij die Koraalgroep, maar ja ach, als we ons brood maar verdienen.

Deel Deze Pagina