Jordi ken ik niet, is na mijn tijd geweest. Peter heeft 2 zonen, eentje lijkt best op hem, de andere wat minder. Ze voetballen alle 3 bij dezelfde club als mijn man. Na die 24 dagen is er op Maasveld de vacature voor clustermanager gekomen. Ik wist helemaal niet dat Peter op slh weg gehaald was voor die functie. Was altijd in de veronderstelling dat hij gesolliciteerd had.
Hij heeft het vriendelijk verzoek gekregen om orde op zaken te stellen op Maasveld, tenminste zo heb ik het begrepen. Dit vond hij een uitdaging en heeft dat daarom gedaan. Vervolgens is hij gebleven, tenminste zo heb ik het gehoord van andere teamleiders. De zoon die bij mij in de klas zit is Rob.. grrr dat joch is echt een kwal.... heeft een keer samen met mij aan een project gewerkt, nooit meer het enige wat die deed is meeliften..... Ja Antje.... zo gaan die dingen tegenwoordig. Zat jij ook al weer op het terrein op een groep of op de sociowoningen??
@ Chelleke, Ik weet al welke zoon je bedoelt. De andere zoon is wel oké. Ik zit op buiten woningen. Kom dan ook zelden op het terrein van Maasveld en krijg ook maar weinig mee van Maasveld.
Hee meiden,ik wens jullie hele fijne feestdagen. Ik zal na alle dagen weer wat actiever worden hier maar op moment druk druk druk sorry
meiden ook vanuit hier zalig kerstfeest gewenst!! (denken jullie af en toe aan de hard werkende mensen )
@ all, Hele fijne feestdagen! Vivi, werk ze...troost je met oud en nieuw heb jij lekker vrij en moet ml werken ...alweer! alleen met oud en nieuw..jippie!
ik wil jullie ook nog even fijne kerstdagen wensen. Hier amper thuis geweest afgelopen dagen. Vandaag nog een lange dag en dan weer rust in de tent. Gr Pamela.
Goedemorgen meiden. Kerstdagen waren erg geslaagd. Blij dat het weer voorbij is. Heb gisteren al weer alles opgeruimd, gepoetst. Hoe gaat het bij jullie??
@gfh en cynt welkom hier @cynt waar kom je vandaan in omgeving roermond?? ben zelf ook uit omgeving roermond (wel aan andere kant van maas ) zo hier ook eindelijk vrij na 8 dagen nu lekker genieten tot 4 januari
Gfh en Cynt1985, Welkom! @ Vivi, 8 dagen aan een stuk gewerkt? Pff dat is wel vermoeiend hè. Nu lekker genieten van je vrije daagjes. Onze kerst was goed geslaagd. Gezellig, lekker en vooral veel eten, leuke kado's etc. 2e kerstdag ook nog naar de film geweest. Milan bleef bij oma slapen, dus wij lekker quality time. Gister de kerstboom gelijk eruit gegooid. Nu nog 3 daagjes vakantie. Met oudjaar moet ik weer werken. Gelukkig wel nieuwjaarsdag vrij. Moet wel stand by staan die dag.
Cynt en GFH, welkom hier. Viv, ik moet ff kijken voor donderdag. Ml heeft nachtdienst..ff kijken of we het dan wel redden. Pamela, leuke foto. Hier zijn de kerstdagen ook erg geslaagd. Was gezellig met de familie. eerste kerstdag met mijn fam en 2e met de fam van ml. Wij zitten weer op de wachtbank. Gister kreeg ik een sms van een vriendin dat ze weer zwangeris...leuk natuurlijk, maar stiekem voelde ik wel een steek van jalouzie
Cynt en GFH welkom hier, klets gezellig mee. @ Vivi: zeg ehm.... het wordt flink klussen de komende dagen zie ik @all: hier een geslaagde kerst, erg gezellig maar idd veel rommel.l Gisteren weer naar t nieuwe huis gegaan, damn is de verwarming naar de haaien.... hoop dat we dit nog op de verkoper kunnen herhalen anders hebben we echt een vet probleem... Hij gaat namelijk niet aan en we hebben m nog niet getest voor gisteren.... hoop dat t goed komt. Liefs Chelleke
hallo ik zal me even voorstellen ben 25 jaar kom uit sint odilienberg woon samen met mijn man is 34 en hebben 2 zoontjes eenje van 26maanden en eentje van 13 weken