@chantalk hoelaat moet ml gaan werken?? ben bang dat we het dan idd niet gaan redden laat me maar wat weten. zowiezo ff kijken hoe het met bryan gaat ben vandaag weer bij ha geweest heeft alweer koorts hoesten en benauwd en dat duurt nu toch al bijna 2 maanden op en af. Hij vond hem astmatisch klinken en idd de korts vond hij raar hij denkt bacterieel iets dus nu ab kuurtje en als dat niet helpt gaan we andere puffers proberen pfffff ging net zogoed...... Meid is toch niet gek dat je wat jaloezie voelt hoop dat het deze maand voor beide raak is!!!!! @chelleke ja word zeker heel veel klussen komende week hebben beide vrij dus dag gaat denk ik wel lukken (ik zei het net al tegen ml hahaha) @cynth nogmaals welkom das idd lekker in de buurt heerlijk zon kleintjes he
@viv ja heerlijk zo kleintjes ben blij dat ze zo dicht op elkaatzitten is wel druk maar dadelijk ook weer erg leuk hoe oud is jou zoontje zie dat jullie bezig zijn voor een 2de leuk
@ Viv,Hahahaha, zou een mooi verjaardagscadeautje zijn voor manlief niet waar? Kun je dadelijk zeggen, jij bent op de verjaardag van pappa gemaakt Have fun, enne....... roze was de mode he !!!! ps, nieuwe jaar weer bakkie?? ben nu heel vaak om 10:00u klaar op werk ivm nieuwe roosters, dus kan altijd ff langswippen. @ Chantal: ik kan goed begrijpen dat je een beetje jaloezie bespeurt bij je zelf, das echt normaal hoor... ik had dat al bij de 1e maand..... lat staan nu bij de 15e ronde... Liefs Chelleke
@cynth mijn zoontje word in februari 3 jaar ik had ze eigenlijk ook graag wat dichterbij elkaar gehad maar ivm mijn studie die ik vlak na de geboorte van zoon ben gaan volgen was dat geen goed idee @chellek ja bakkie in het nieuwe jaar vind ik altijd goed, heb helaas maar tot 3 januari vrij en die dag moet ik met bryan naar het ziekenhuis maar als ik daarna klaar ben met werken ben je altijd welkom!!
Vivi, hij moet dan om 22,15u weg. Arme Bryan hij blijft ook aan het sukkelen heh?! Hopelijk knapt hij snel op. Chelleke, ja het is ook niet dat ik het haar niet gun...juist wel. Kan me wel voorstellen dat jij na zo'n lange tijd helemaal zo'n gevoel hebt als je hoort dat iemand zwanger is. Deze maand word onze maand toch? Met zijn 3en gan zwangeren Cynt, heerlijk zo'n klein frummeltje. Hier zit er ook niet veel leeftijds verschil tussen (20 mnd). Soms is het zwaar, maar als ik zie hoe leuk ze nu samen kunnen spelen geniet ik daar zo van...totdat ze elkaar in de haren vliegen
@chantalk zeg het maar weet niet of je dat tezeer gejaagd vind?? anders gaan we gewoon volgende week nieuwe goede start van jaar maken hahahaha
Vivi, ik heb mijn mannetje niet meer gezien sinds gistermiddag dus laat het je morgen weten Hij is vanavond ook pas laat thuis.
@vivi, ja dat weet ik, bedoelde ook de week erna @ Chantal: tuurlijk, januari 2011 wordt onze maand Liefs Chelleke
pfff wat vergt een ziek kind veel energie zeg, afgelopen nacht is hij gelukkig maar 1x wakker geworden maar wat ben ik blij als ik weer eens een nacht kan slapen zeg ben helemaal op maarja alles voor mijn kleine kerel hoor!!1 @chelleke zodra ik iets weet sms ik je goed en wil ook wel eens jou kant uitkomen hoor
@ vivi: Dan kom je maar naar t nieuwe huisje kijken in febr. het is een grote puinhoop hier in Echt hahaha, alles staat op zijn kop. Beterschap voor Bryan, geef m n dikke kus. Gooie roetsj alvast. xx
@ truelove4ever: naturlijk mag je mee doen. Welkom. Heb je al kids? ik zou zeggen vertel wat je kwijt wil Liefs Chelleke
@chelleke das goed meid, als het goed is heb ik begin februari een week vakantie zitten jullie er dan al?? hoe gaat het trouwens met de verwarming daar?? @truelove4ever welkom meid
haha, de verwarming is nog steeds niet aan... doet t niet, maar kan aan instellingen liggen. wij zijn niet bekend met een Ćilheitzung !e week van febr. zijn we idd net verhuisd (28-01) dus dan kom je maar snel kijken.. leuk!!! X
@chelleke heb als het goed is vanaf 2 februari vrij zodra ik dat zeker weet (dat zal rond half jan zijn) prikken we een datum he alleen 8 februari kan ik al zeker zeggen dat dat niets word hahaha en 2 of 4 niet want dan ga ik naar het zandkasteel
Chelleke, ik hoop het truelove4ever, welkom hier en klets gezellig mee. Vivi, haha fijn heh iedere nacht opstaan als het lang duurt wen je er vanzelf aan.