Meiden uit Limburg

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Chelleke84, 28 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @chantalk als je het niet erg vind was ik eigenlijk niet van plan er aan te wennen ;) zou wat veel worden icm nachtdienst hahaha maar ja voor je kids heb je alles en dan ook echt alles over

2. MamaInWording85

MamaInWording85 Actief lid

30 dec 2010
    223
    0
    0
    Limburg
    Hey hey, hier nog iemand uit limburg, Sint Odilienberg :D
    Graag meld ik me hier ook aan ;)
    Groetjes!

3. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Vivi, haha nee is beter van niet ;). Ik ben nu ook weer behoorlijk gesloopt als ze 's nachts weer wakker worden. Het is nu al weer zo'n weekje dat ik er weer iedere nacht uit mag. Afeglopen nacht gelukkig niet dus hoop dat het nu weer rustig blijft 's nachts haha.

Mamainwording85, ook welkom hier. :D

4. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @chantalk ja ik weet precies hoe je je voelt laten we hopen dat ze alledrie vannacht doorslapen

@mamainwording welkom

5. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Alle nieuwe dames welkom

En iedereen alvast een heel fijn oud op nieuw gewenst!

6. MamaInWording85

30 dec 2010
    223
    0
    0
    Limburg
    Dank jullie voor het warme onthaal :D
    Heb een klein vraagje aan jullie, ik heb een topic gestart met een vraag over de cyclus ( ofja, eigenlijk alles wat ermee te maken heeft ) en zou er graag een antwoord op hebben omdat ik nog een leek ben ermee... Snap er namelijk helemaal niks van hoe dat allemaal werkt...
    Staat in zwanger worden, naam is Vraagje over cyclus.

Ja sorry hoor dat ik jullie dit vraag maar heb het idee dat er vrij weinig mensen online zijn ;)

Iedereen ook een 'Gooje Roetsj'!

7. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    ik zie dat er al een antwoord is gegeven mamainwording is dat antwoord duidelijk??
    de meeste hebben onderin de lengte van hun cyclus staan dus hoelang het duurt voor ze weer ongesteld zijn bv ene keer 28 dagen maand erna 26 ect ect

8. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Goedemorgen meiden.

Straks weer werken van 13 uur tot 17 uur. Dan snel naar huis en omkleden. We worden om 18 uur bij mijn ouders verwacht om daar te eten. Daarna gaan we daar met het hele gezin oud en nieuw vieren.

Ik zal me van te voren maar douchen anders haal ik dat allemaal niet in 1 uurtje! Moet ook nog de dames gaan halen bij hun papa.

Hier ook veel nachten waar ik op minst 1 keer eruit mag. Nu Dionne niet thuis is is het wat minder. Imre slaapt de meeste nachten wel gewoon door, Sarah natuurlijk ook. Nog 3 weekjes en dan word ze al weer 7 jaar! De tijd gaat veel te snel.

Ik wens jullie alvast een ing gouw roetsj!
    Op naar een spetteren 2011 met veel baby's voor jullie!

9. MamaInWording85

30 dec 2010
    223
    0
    0
    Limburg
    Yep, ik heb antwoord gehad, snap het nu helemaal :D

Heb ook nog een hoop te doen vandaag *zucht*
    Schoonma der haren verven, dan naar de winkel oliebollenmix halen en spul voor salades te maken voor op toastjes.
    Als ik dat allemaal klaar heb gemaakt, zal ik zeker nog een keer naar de winkel moeten omdat ik iets vergeten ben haha :p
    Dan douchen, aankleden en we worden om 17.30 verwacht bij vrienden, stadje verder...
    Maar... eerst even wakker worden ;)
    Groetjes!

10. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    @ mamainwording8 Welkom, hoe meer mensen hoe gezelliger en gezellig is t hier altijd!!!

@all: veur eederein 'ne gooi roetsj en det 2011 maar veul roze testen en klein beebiekes moag gaeve.

Liefs Chelleke

11. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Chelleke, dao sjloet ich mich bie aan. ;)

eederein ein geweldig en veural gezóndj 2011!

Hier een nacht gehad van maar 2 uurtjes...*gaaaaap*
    Luca en Mila trokken zich er niets van aan dat ik pas om half 2 in bed lag ;)
    Luca nog wakker gemaakt voor het vuurwerk, maar dat heeft hij maar half mee gekregen haha. Vanmorgen werd hij boos wakker dat hij het vuurwerk had gemist ;)

12. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    ik wens iedereen een super goed 2011!! met alleen maar gezonde kids en positieve testen!!!!!!!!!!

13. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @chantalk heerlijk he zon nacht, waar ben je nog geweest bij je ouders?? omdat ml moest werken ??

hier was het 4uur voor we in bed lagen en we sliepn bij vrienden dus bryan bij ons op kamer die besloot me om 7 wakker te maken hahaha met veel pijn en moeite getrokken tot kwart over 8

14. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    Iedereen een Happy 2011!!!!
    Dit jaar brengt ons alleen maar roze testen
    en heel veel mooie kindjes!!!!

Liefs Michelle

15. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Vivi, ja bij mijn ouders idd.
    Ik ben om half 2 naar bed gegaan..heb liggen draaien en woelen, kon niet in slaap vallen. Om half 3 werd Mila wakker :x Haar bij mij in bed gelegd voordat ze het hele huis wakker zou gillen. Daar heeft ze tot een uur of 4 liggen draaien en kroelen en friemelen met mijn vingers...grrrrr!! Toen ik eindelijk lag te slapen werd Luca om half 6 wakker ;)
    Vanavond lekker op tijd naar bed ;)

16. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @chantalk pfff ja das korte nacht he idd vanavond vroeg naar bed hier ook hahaha
    @chelleke jij ook he meid

17. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    4.320
    238
    63
    Meiden, allemaal een gelukkig, gezond en liefdevol 2011 en vooral een vruchtbaar jaar!

Wij hebben kunnen uitslapen tot 10.30 uur. Maar ons boefje wilde dan gisteravond absoluut niet slapen. We waren bij vrienden. Hij besloot thuis pas te gaan slapen.

18. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Wat is het weer rustig hier. :)

19. MamaInWording85

30 dec 2010
    223
    0
    0
    Limburg
    Ja, te rustig...
    Hier drukke dag gehad... Gelukkig nieuwjaar wensen overal ( en nog de helft vergeten haha ). En aangezien dat erg uitliep en mijn vriend toch nog een uurtje wilde slapen ( begint om 22 met de nachtdienst ) naar huis gegaan en heel mijn planning in de war... Ik maar een printer gekocht, die aan de praat gekregen, maar... Die kerstboom... Zie er alweer tegenop om die af te breken:( Uitstellen tot morgen dan maar ;)

20. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    #560 Sanne, 3 jan 2011
    Laatst bewerkt: 3 jan 2011
    Iedereen een heel gelukkig nieuwjaar en dat alle wensen dit jaar mogen uitkomen!

Deel Deze Pagina