Meiden uit Limburg

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Chelleke84, 28 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    @Chantal: Ja ik ga volgende week naar Vivi toe ( de 12e +- 10.30u) kun je niet ook eff komen en wat HCG meenemen voor ons??? wij gaan de 12e iig even goed bij kleppen en natuurlijk elkaar flinke moed inspreken.
    Liefs Chelleke

2. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    4.320
    238
    63
    @ Chantal, gefeliciteerd! Super!

@ Vivi en Chelleke, dat jullie snel mogen volgen!

Milan heeft melatonine gekregen voor het slapen. Dat is een lichaamstofje wat je lichaam zelf aan maakt. Dit ga je pas vanaf 1 jaar aan maken. Mogelijk dat Milan het te weinig aan maakt. Vandaag voor het eerst gegeven. Hij was met naar bed gaan moe'er dan normaal. Helaas is hij nu weer wakker en aan het schreeuwen. Maar ja, het zal ook een aantal dagen nodig hebben voordat het effect heeft.

3. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Ik gebruik dit ook voor Dionne, de slaapopwekkende variant. Ze gaat nu zonder problemen slapen. Gister werd ze voor de eerste keer rond 23.15 uur wakker. Vanacht weer flink gespookt. Was Dionne niet wakker dan Imre wel. Rond 5 uur was de rust wedergekeerd. Om 6.20 uur ging de wekker. Imre is verkouden aan het worden en dan helaas erg zielig. Echte man.
    Dionne gaat nu 2 dagen naar haar vader dus hopenlijk 2 nachten wel goed slapen.

4. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    4.320
    238
    63
    @ Pamela, heb je er dan verschillende in? Wist ik niet. Hopelijk krijg je nu weer wat betere nachten.

Hier is het ook de fase van verlatings / scheidingsangst. Gister namelijk ervoor gekozen om hem eens niet zijn bed uit te nemen, maar er naast te gaan zitten. Het gillen / schreeuwen werd huilen en na een aantal minuten, toen hij door had, mama haalt mij er niet uit, maar gaat ook niet weg, stopte het huilen en ging hij liggen. Hij probeerde weer te gaan slapen, maar hij moest steeds even checken of ik er nog was. Vanavond zetten we zijn bed naast die van ons.Belangrijk is nu dat hij weer in eigen bed slaapt, maar wel de veiligheid heeft van ons, die hij nu nodig heeft. Dan het doorslapen en dan pas weer eigen kamer.

5. MamaInWording85

MamaInWording85 Actief lid

30 dec 2010
    223
    0
    0
    Limburg
    Chantal proficiat!!! Super om te lezen!
    Ben paar dagen niet online geweest... Weer aan het werk na de vakantie viel even tegen...
    Vooral omdat ik ( snacht's amper een uur geslapen ) woensdag begon van 7.45 tot 18.00... Maar aangezien ik me met mijn bus moest vastrijden, was ik pas om 19.30 terug op de zaak pfff... ( ben taxichauffeuse ) Was doodop! Nu inmiddels na weer 2 normale dagen werk weer wat in mijn normale ritme en weer fit haha.
    groetjes!

6. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Chelleke, ik zal zondag wat hcgtjes bij Vivi laten. ;)
    Tis jullie beide echt heel erg gegund. Hoop echt dat jullie ook heel snel een positest in handen hebben.

Antje, ik hoop dat de melatonine snel gaat werken. Niets zo vervelend als gebroken nachten. :(

Mamainwording, waar rij jij taxi als ik vragen mag?
    Balen dat je zo laat terug was. Gek heh hoe snel je weer in het ritma zit na een paar dagen werken. Ben je de vakantie helaas weer zo vergeten ;)

Hier begint het besef nu langzaam een beetje te komen.
    Na een heel vervelend einde vanhet jaar is dit een heel mooi begin van het nieuwe jaar. Nu maar hopen en bidden dat het goed blijft gaan.

7. MamaInWording85

30 dec 2010
    223
    0
    0
    Limburg
    @Chantal: ik rij in roermond taxi bij schreurs. Ja, die vakantie lijkt een eeuwigheid geleden haha!
    Maar niet getreurd, van 6-2 t/m 10-2 naar de Moezel in DL, ff paar daagjes er tussen uit haha. ( vakantie gevoel begint weer te komen haha ).

8. chantalk

chantalk Fanatiek lid

haha dat meen je niet! Dan ben je een collega van mijn vader :D
    Oh lekker weer ff er tussen uit....heeeerlijk! Mijn mannetje en ik willen ook nog een nachtje hotel regelen om ff samen weg te zijn, maar door alle prive toestanden is dat er helaas nog niet van gekomen.

9. MamaInWording85

30 dec 2010
    223
    0
    0
    Limburg
    En wie is jou vader dan? :D Nou maak je me toch echt nieuwsgierig!!

10. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Als je weet wie het is dan ajb wel je mond houden over mijn zwangerschap ;)
    Ik zou het heel erg vinden als ze het via via te horen krijgen.

11. MamaInWording85

30 dec 2010
    223
    0
    0
    Limburg
    Natuurlijk hou ik mijn mond, dit geluk mag je zelf ( moet je zelfs zelf ) vertellen aan je vader, vind het wel toevallig :D Leuk hoor!

12. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Hij heet Bert achternaam begint met K ;)(lange niet nederlandse achternaam :D)
    Hij heeft een 0 uren contract geloof ik en doet dat werk naast zijn fulltime baan.

13. MamaInWording85

30 dec 2010
    223
    0
    0
    Limburg
    Ow ja die ken ik wel, verwelkomde me gisteren bij zijn andere baan met: Hallo meissieeee!! ;)
    Oh wat leuk dat dat jou vader is!

Trouwens, las dat je nog weg wilde met je man. Hotelkamerveiling.nl is een aanrader, gaan wij ook mee naar de moezel. 4 nachten + ontbijt + 1ste avond 4 gangen diner, dit met 4 personen voor 110,- ( gaan met vrienden )

14. chantalk

chantalk Fanatiek lid

haha ja dat is mijn vader...kan niet missen :D
    Hotelkamerveiling daar heb ik idd een veiling 'gewonnen'..de bon ligt er dus nog nu alleen het boeken nog ;)
    Dat is idd niets te veel...Daar kun je echt goedkoop iets 'winnen'.
    Wij hebben 1 nachtje hotel met ontbijt en 1x diner voor 2 personen voor 33 euries :)

15. MamaInWording85

30 dec 2010
    223
    0
    0
    Limburg
    ja wij moeten ook nog naar verschillende plaatsen: nachtje amsterdam, nachtje zierikzee, nachtje essen (dl)...
    Als je eenmaal de smaak te pakken hebt met het veilen... Is heel slecht hahaha :D

16. chantalk

chantalk Fanatiek lid

haha ja idd. Ik kijk vaak nog stiekem ff en kan me dan ng net inhouden om niet te bieden :)

17. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    @ chantal ja dat is je geraden, doe maar zo veel mogelijk in een pot!!!!!;) zal ik woensdag meteen aan vivi vragen waar ze die pot gelaten heeft, eerlijk zullen we alles delen he;) zou wel leuk zijn als we dadelijk alle 3 te gelijk zwanger zouden zijn, het kan nog dus!!!!!

Liefs -X-

18. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Haha!
    Ja ik hoop het ook..zou idd heel leuk zijn. Ik duim voor jullie.

19. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @chelleke ik zal de pot heel veilig opbergen hahaha dan delen we die woensdag tijdens de lunch ;)
    @chantalk zag net dat ze voor die beurs wel 10euro entree vragen vind je het trouwens erg om smiddags te gaan wil op mijn vrije zondagen met bryan gaan zwemmen vast wat oefenen voor volgend jaar hahaha zaterdags kan trouwens ook maar dan kon jij niet of wel????

20. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    HA vivi das, goed. Delen we woensdag die pot:) X (ben op t werk dus moet t eff kort houden)

Deel Deze Pagina