Viv, ik vraag straks ml ff wat zijn plannen nog zijn. Spreken we het morgen wel verder af Vanavond hadden we het bijna aan mijn schoonouders verteld, maar we waren bij oma op bezoek en als oma het weet, dan weet de hele familie het dus toch maar onze mond gehouden. Nu wachten we tot 10 weken dan vertellen we het aan onze ouders. Ik wil alleen nog op zoek naar een leuk idee om het te vertellen. Bij de andere 2 waren we zo enthousiast dat we meteen met posi test naar onze ouders zijn geraced haha. Nu waren we natuurlijk ook enhousiast, maar de omstandigheden in de familie zijn nu niet goed om het nu te vertellen dus heb ik nu alle tijd (hoop ik) om over een leuk idee na te denken.
@chelleke heb er nog 1tje in de diepvries staan maar die is hopelijk voor het eind van de maand @chantalk het was gezellig he,
ja die is idd voor t einde van de maand voor jou!!! en anders, moest ie dan opgegeten worden of kan ie nog 1 mnd bewaard blijven? Maar goed das vast niet nodig. xx
helas moet ie dan opgegeten worden dus hoop eigenlijk dat ik hem alleen voor het goede hoef te gebruiken
Vivi, haha ja die is zeker voor jezelf Hopelijk kun je hem het einde van de maand met een goede reden uit de vriezer halen. Was zeker gezellig Heb je de puin nog weg gekregen? Of heb je je mannetje (groot ) aan het werk gezet?
@chantalk die puin ws zo opgeruimd jullie hebben toch goed geholpen! sorry van dat voorval vond het rot.... klein manneke ligt nu naast me op de bank te slapen die moest eerst helemaal rustig worden en viel toen in slaap hahaha en liggen ze bij jou ook lekker op een oor>??? als ik hem deze maan niet nodig heb mag je hem zeker hebben is zonde om hem niet te gebruiken he
dames, ik krijg honger van jullie taart verhaal. Bij de gedachte hoe lekker de vorige was krijg ik er echt zin in, en raad eens. Helemaal niks lekkers in huis..... ik heb honger............. X
Vivi, dat maakt echt niets uit! Daar kun jij ook niets aan doen..je echt niet rot voelen. is niet nodig we blijven er zeker niet voor weg. Hier liggen zo ook op 1 oor. Mila had wat moeite met in slaap vallen, maar Luca was zo vertrokken. Ik stond naast zijn bed en hij had niet eens in de gaten dat ik er stond terwijl zijn oogjes nog open waren haha. Zo ver weg was hij al.
uhuh vivi en jij geloofd het........ manlief zit al in zijn pyjama en geloof maar niet dat die zich omkleed voor mij hahahaha..... X
@chantallk thanks meid!! hahaha ja ze waren doodmoe he binnenkort maar weer eens naar panningen hebben ze volgens mij hard nodig @chellke wat is dat dan dacht dat ie dat wel deed
haha Vivi, no way andersom gebeurt t wel maar geloof maar niet dat meneer 's avonds voor me opstaat.... de luilak X
@chelleke wat is dat dan hahaha (niet dat hier anders is hoor) @chantalk heb jij een ideetje voor traktatie op psz?? kdv doen ze hier gelukkig niet meer hahaha scheelt me weer een zorg
Vivi, ik heb voor Luca zijn 3de verjaardag deze traktatie gemaakt voor de psz. Was erg geslaagd en de kids hebben het heerlijk opgegeten
das idd erg leuk waarmee heb je de bloemetjes uitgestoken??? wat heb jij toen voor de juffrouwen gedaan??
Ik heb voor de juffen niks gedaan haha! Eigenlijk was gewoon de bedoeling dat dit voor hun samen was...waarom zou ik de juf chocola geven terwijl de kids alleen gezonde traktaties mogen Zij hebben er toen niks van gegeten, maar dat is hun probleem (Ik heb bloemen koekvormpjes waar ik ze me heb uitgestoken)
Ik bestel de taart voor Mila nog bij najat. Wil eerst even oefenen voordat ik aan een taart voor de kids begin.