Meiden uit Limburg

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Chelleke84, 28 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    ja maar dan moet ik die zaterdag nog naar helden rijden word me beetje te druk maar ga snel oefenen hahaha hoeft ook niet perfect te zijn he

2. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Nee dat klopt. ;)

ml maakte net weer een goede ;)
    Hij is aan het werk en ik had hem aan de tel, vraagt hij waar al zijn collega's bij zijn " heb je moeders voor moeders al gebeld"...."uh oh shit"...gelukkig luisterde niemand, want niemand reageerde ;)

3. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    slimmerik hahahha
    had je het hem gezegd van die anesthesist? hij had ook weer dezelfde assistent die kwam weer keertje extra kijken hahaha

4. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Had het gezegd ja. Denk dat hij wel gaat kijken wie dienst had ;)

5. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    dan ben ik nu toch ook wel heel nieuwsgierig hoe ze heten hahahaha viel zelfs mijn vader op
    hij zei tegen bryan op de recovery wat komen er toch veel dokters naar jou kijken of komen die voor mama hahaha

6. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    maarre hij mag niets zegen he straks moet ik nog een keer kan ik ze niet eens aankijken hahaha

7. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    Enne vivi.... heb je sjans gehad???? vertel vertel.... whahahaha
    btw die Gemina pendelt volgens mij wel heel erg vaak goed he....???
    Zou bijna willen vragen of ze mij ook pendelt maar vind dat zo eng..

-X-

8. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @chelleke weet niet of ze vaak goed pendelt eerlijk gezegd hahaha
    zou wel leuk zijn dan ben ik volgende maand zwanger (maar deze maand zou beter zijn ;) )
    uhm ja dat sjans verhaal vertel ik je morgen wel

9. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Vivi, ik heb het vergeten te vragen aan ml. Luca was gister ziek dus helemaal bij ingeschoten ;)
    Luca heeft de hele nacht bij ons gelegen. Had heel erg pijn aan zijn oor en een temp van 35.5 :(
    Gelukkig gaat het nu weer beter.

Chelleke, caruli heeft voor mij gependeld...december, meisje.
    de maand heeft ze iig goed...weet zelfs wanneer het verwekt is haha!
    Nu geslacht nog afwachten ;)

10. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @chantalk dan hoop ik dat carulli het bij mij ook goed want dat was een maand later dan bij jou
    vraag je het vanavond maar hahahaha ben nu wel erg nieuwsgierig maar dat snap je vast wel we zijn al zolang aan het discusieren wie het nu was

11. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Ik hoop het ook voor je ;)
    Vanavond lig ik al in bed als hj thuis komt ;) Ben zooooo moe...en honger!!! maar goed tis voor een goed doel.

Donderdag komt MvM langs...ben benieuwd.

Weet btw iemand hier hoe ik mijn gebruikersnaam kan veranderen?

12. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @chantalk dan morgenvroeg hahaha geintje
    uhm nee geen idee ff naar de mods sturen?? maar waarom??

13. chantalk

chantalk Fanatiek lid

ja dat ga ik dan maar ff doen.
    Ik wil een iets minder herkenbare naam. Ik kijk nu vaak op mijn werk in de pauze op het forum en als iemand daar gaat rondneuzen hebben ze me zo gevonden ;)

14. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    das een ding wat zker is!!

15. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    @ vivi: sorry voor t abrupte einde hahaha, manlief had wel gelijk alles zat onder :( arm beest. maar vond t weer erg gezellig.
    Tot snel weer.
    @ chantal: ik lees ook wel eens mee op t werk maar das pas na 21:00u als iedereen in bed ligt hahaha ( en er geen collega's meer zijn)

XXX

16. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Vivi, het wordt nu spannend! Nog 5 dagen ;)
    Heb je voor je nod last van bruinverlies? (of zei jij me nu van niet? :))
    Mijn duimen draaien nog voor je.

Chelleke, ik heb 's middags altijd een uur pauze. Toen ik nog naast Viv woonde ging ik tussen de middag naar huis eten (werk in dat dorp ;)) maar nu blijf ik op mijn werk en ga ik lekker een uurtje internetten :D

17. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Joehoeeeee! Waar zijn alle limbo's? :D

18. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    ik hoop in hun vel hahahaha

19. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Haha ja dat hoop ik ook :D

Blegh ben zo misselijk ;) Gelukkig niet braken.
    Wat ben ik verwend met mijn 2 zwangerschappen zonder kwaaltjes.

Vivi, ik hoop dat we morgen om half 11 kunnen vertrekken. Ik moet eerst ff de hap bellen en een plasje brengen. Ik denk dat Luca blaasontsteking heeft.
    Hij moet om het half uur plassen en dan steeds kleine beetjes. Ook afgelopen nacht werd hij vaak wakker om te plassen. Donderdag had hij buikpijn (ik dacht doordat hij moeilijk kan poepen) en hij heeft zelfs ff op de bank geslapen :$
    Helaas de hele dag gewerkt en hoorde pas vanavond van schoonma dat hij zo vaak moest plassen.;)

20. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @chantalk dan gaan we toch gewoon wat later maar als ik jou was zou ik hem het eerste plasje op potje laten doen heb je direct wat, de ochtendurine is immers het beste!!!
    weet je trouwens wat ook tegen de misselijkheid helpt taxi drinken en dan steeds kleine slokjes en ginger ale want daar zit gember in
    ja je hebt idd geluk gehad met je vorige zwangerschappen ik hoop eigenlijk dat ik deze keer dan klein beetje meer geluk heb ;) en iets minder ziek ben als het al de helft is ben ik al tevreden dan hang ik alleen boven de pot en niet in het zh

Deel Deze Pagina