Ja ik vang de ochtendurine op...hoop alleen dat ik ook meteen terecht kan bij de hap. Ik hoop het ook voor je dat je nu niet zo ziek bent en meer kunt genieten.
@chantalk gewoon direct bellen en zeggen dat je moet werken werkt perfect hahaha bovendien doen ze in roermond niet zo heel moeilijk laat je me wel ff weten als je het niet red!! we gaan toch wel he???
jaja dat was wel mijn bedoeling Ik denk ook wel dat ik het ga redden..had mijn moeder net aan de tel. Mijn vader moet om 9.00u in roermond zijn dan kan hij het plasje meenenem...hoef ik niet extra te rijden en is het optijd daar. Ook kan hij evt het kuurtje op halen als dat nodig is.
dat zou idd helemaal perfect zijn scheelt je een ritje is de kleine man er ook ziek aan??? schijnt dat jongens heel ziek kunnen zijn van blaasontsteking he
Opzich merk ik niet veel aan hem. Hij kijkt pips en gister dus in slaap gevallen op de bank. Nadat hij wakker was geworden heeft hij nog een hele tijd wakker liggen kijken op de bank....en je kent Luca. zo is hij helemaal niet
nee das zeker luca niet, hou hem maar goed in de gaten scheelt dat als hij kuurtje krijgt die wel snel aanslaan
Dat doe ik zeker. Ja dat is wel fijn. Heb alleen gelezen dat ze bij kleine kindjes een plajs op kweek zetten kan ik me daar weer zorgen om gaan maken. We zullen zien...eerst het plasje maar eens afwachten.
Hier een druk weekend achter de rug. Vrijdagavond met mijn vader op de eerste hulp gezeten. Hij is sinds de kerst al benauwd. Hij heeft via de huisarts een ECG moeten laten maken, bloed prikken en een longfoto laten maken. na de longfoto kreeg hij al gezegd dat hij 1,5 uur later moest bellen voor de uitslag. Hij had stuwing in de longen. Meteen doorverwezen naar de EHBO. Daar hebben ze wonderbaarlijk niets gevonden. Hij mocht weer mee naar huis. Vanmorgen naar de eigen huisarts geweest. Deze was verbaasd dat mijn vader kwam. Ze hadden hem moeten opnemen. Volgens de huisarts heeft hij wel stuwing in de longen, de longen klinken goed dus moet het van het hart zijn. Ook waren de enzymen verhoogd wat kan duiden op een infarct. Vanmiddag om 17 uur mag hij naar de cardioloog voor een spoedconcult. Hier dus weer helemaal in de stress. Heb zelf ook last sinds zaterdag van hartkloppingen. Zal allemaal de stress wel zijn. Ook hebben we in het weekend alvast de verjaardag van de oudste gevierd. Zaterdag eerst het kinderfeestje en zondag voor de familie. Heel leuk maar wel erg druk. Hoe gaat het hier????
Pamela, jeetje wat schrikken. Hopelijk is het niks ernstigs. Wat vreemd dat ze hem niet hebben opgenomen Oh leuk kinderfeestje...ik kijk er ook al naar uit Vanmorgen bij de ha geweest (voor mezelf) en daar voor Luca nog nagevraagd. Hij wil de AB absoluut niet. Hij is normaal helemaal geen zeur wat drankjes betreft, maar dit vindt hij echt smerig. De ha vond het raar dat er geen kweek was gemaakt van het plasje en wil dat ik alsnog een kweek laat maken. Dus vandaag of morgen een plasje inleveren. Hij vond het heel vreemd dat Luca blaasontsteking heeft...komt echt weinig voor en wil dus verdere onderzoekjes doen......pff fijn laat mama maar weer in de stress gaan zitten
Ik kom mij ook weer eens melden. Weinig tijd gehad voor de pc. Zelf veel hoofdpijnen gehad en last van mijn bekken, daarnaast de kleine man ziek gehad met een luchtweginfectie. Gelukkig is hij weer zover opgeknapt. Hoest nog een beetje en geirriteerde oortjes nu. @ Pamela, dat is wel even schrikken dan. Hoe is het bij het spoedconsult gegaan? Hoe gaat het met je schouder nu? @ Chantalk, moet je lang wachten op de uitslag? Vreselijk dat wachten. Milan was ook niet blij met zijn ab kuur. Hij had dat amoxilline drankje en vondt dat ook niet lekker. Hij heeft het dan ook niet elke keer binnen gekregen. Volgens de ha niet zo erg, want de infectie is weg, dus heeft het toch zijn werk gedaan. Hoe gaat het met de zwangerschap? Last van kwaaltjes of niet? Wij hebben maandag de 20w echo gehad. Alles zag er goed uit en het is een beweeglijk ukkie. Het geslacht weten we ook. Wilde we eerst niet, maar onze nieuwsgierigheid overwon het toch.
Hier is het druk. Beide dames zijn niet lekker. Sarah heeft gisteravond en vanacht flink gebraakt. Dionne had wat verhoging. Nu gaat het weer wat beter met ze. Mijn vader is een ander verhaal. Het gaat niet lekker. Hij blijft benauwd, misselijk en erg snel moe. Hij is maandag bij de cardioloog geweest en heeft plasmedicatie gekregen. Gisteren moest hij weer bloedrpikken en thorax foto laten maken. Vanmiddag om 16.30 uur weer terug naar de cardioloog. Ik heb zelf maandagmorgen nog last gehad van pijn op de borst maar dat zijn gewoon de spanningen omdat we niet weten waar dit gaat eindigen. De mevrouw waar mijn vader maandag een hartfilm heeft laten maken vroeg of ze hem nog geen indicatie hadden gegeven hoe lang hij nog heeft. Dit vond ik best confronterend. We weten dat het kan gebeuren misschien wel zit aan te komen maar toch. Toen hij laatst met de ambulance is weg gebracht ivm met de TIA noemde ze hem ook al terminaal. Zo zie ik het nog niet in ieder geval ondanks dat hij uitbehandeld is. Terminaal is voor mij iemand die elk moment kan sterven. Hele moeilijke situatie dus. Hij heeft er zelf ook geen zin meer in. Wat hem zelf betreft mag hij omkiepen of gaan slapen en niet meer wakker worden. Hij heeft gisteren een uurtje bij ons gezeten en daarna gaan slapen. Na het eten moet hij gaan slapen. Nu gaat hij dus wel achteruit maar hopenlijk kunnen we dit weer even tot stilstand brengen. Met mijn schouder gaat het wel. Zolang ik niet te veel doe. Hopenlijk kan ik steeds weer wat meer. Heb gelukkig niet constant pijn ofzo.
Pamela, jeetje meid. Ik wist niet dat je vader zo ziek is. Heel veel sterkte voor jullie. pfff heftig. Antje, ik heb nog geen uitslag gekregen...ben benieuwd wanneer ik dat krijg. Hier is de ab er de laatste paar dagen redelijk goed in gegaan (hij wist niet dat hij het kreeg ) Wat fijn dat je zoontje weer wat is opgeknapt. Is niks als ze ziek zijn Met de kwaaltjes gaat het goed haha. ik ben heel moe en bijna de hele dag door licht misselijk...achja is voor een goed doel zullen we maar zeggen.
Wat is het rustig hier De uitslag van de kweek was goed gelukkig. De kuur heeft zijn werk goed gedaan.
Gelukkig dat de kuur zijn werk gedaan heeft. Hier nog altijd druk, druk! Veel zorgen om mijn vader. Heb niet vaak tijd om hier wat te plaatsen en is jammer dat er niet zo veel geschreven word hier. Ik ga straks weer naar mijn ouders, Mischa moet voetballen bij mijn ouders in het dorp. Hoef ik niet alleen thuis te zitten en mijn moeder is dan ook niet alleen. Mijn vader ligt het grootste gedeelte van de dag te slapen op zijn bed in de woonkamer. Ik wens jullie een fijne zondag nog. Gr Pamela.
Pamela, dat is niet gek hoor dat je geen tijd hebt om hier te reageren..ik denk dat j nu genoeg aan je hoofd hebt.
@chantalk gelukkig heeft de kuur zijn werk gedaan donderdag sporten???? @pamela hele dikke knuffel van mij meid!! snap best dat je geen tijd hebt om hier te zijn nu
Vivi, ik ga wel mee, maar ff kijken of ik mee kan doen. Ben erg duizelig en als ik buk en weer opsta wordt het me zwart voor mijn ogen.
@chantalk als het niet gaat moet je gewoon lekker thuis op de bank blijven he!! alsik niets van je hoor ben ik om half 8 bij je
Hallo dames, als het mag wil ik me hier ook melden. Ben Wendy, 26 jaar en kom uit Heerlen. Woon hier samen met mn vriend 27 jaar, onze hond en sinds 3 weken hebben wij een zoon. Groetjes Wendy