Welkom Wen, en gefeliciteerd met jullie zoontje. Bahbah ik ben ook weer ziek geweest Gelukkig weer wat opgeknapt..
Meiden UIT limburg. Neem ik dat erg letterlijk als ik me dan ook geroepen voel. Ben 4 jaar geleden uit limburg verhuisd naar Almere.
Ook ik wilde vragen of ik hier mee mag kletsen. Vivi ken ik al Ik woon net tegen de grens van Limburg aan. Mijn naam is Lianda en ik heb 3 geweldige jongens.
Lianda, welkom klets gezellig mee. Vivi, ik voel me iets beter. Alleen 's avonds misselijk en nog heel erg moe. Ik voel sinds gister ook echt mijn baarmoeder zitten Ik ben benieuwd naar de echo donderdag.
@chantalk krijg jij dond direct een echo?? das wel fijn he hoop dat je mee kunt gaan sporten heb je al mail gestuurd naar oranjerie??
@chantalk super meid!! @wtje welkom hier hier druk bezig met voorbereidingen voor de kleine mans verjaardag is altijd erg leuk maar ben ook altijd blij als het weer voorbij is hahahaha
Goedemorgen meiden. Mijn vader is opgenomen in het ziekenhuis vorige nacht. Hij was extreem benauwd. De huisarts van de nightcare heeft hem zuurstof gegeven en morfine. Daarna is hij ingestuurd naar het ziekenhuis. Hij is na overleg opgenomen op de hartbewaking. Ging aan een pomp met medicatie om zijn vaten te verwijden en heeft in de morgen nog eens morfine gehad. Gistermiddag ben ik zelf even op bezoek geweest. Hij lag weer aan de zuurstof maar het zuurstofgehalte blijft aan de lage kant. Terwijl die in de nacht wel nog omhoog is geklommen. Hij had ook een catheter gekregen omdat hij niet kon plassen. Hij had 1400 cc urine in de blaas zitten. Door de benauwdheid kan hij niet meer lopen, ook niet onder begeleiding. Hij ziet er niet goed uit. Bleek rond de mond, overal zit vocht, in zijn gezicht, handen, armen, buik en benen. Hopenlijk gaat hij vandaag over naar de zaal en komt zijn eigen cardioloog de situatie beoordelen. We hebben afgelopen maandag een gesrek met de eigen huisarts gehad en afgesproken dat als het echt niet meer gaat te starten met morfine en dan gewoon naar huis te komen. Heel benieuwd naar wat vandaag de dag ons gaat brengen.
chantalk, wat fijn om te horen dat er een mooie uk te zien was met kloppend hartje. Wtje, klets gezellig met ons mee. Pamela1203, heel veel sterkte. Mn vriend is deze week weer voor het eerst gaan werken. Wat is dat wennen zeg als je er dan toch helemaal alleen voor staat. Merk nu pas hoeveel hij van het huishouden van me over heeft genomen de laatste tijd. Ook de hond is weer aan het uit testen, terwijl hij dondersgoed weet wat hij wel en niet mag.