Meiden uit Limburg

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Chelleke84, 28 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Pamela, sterkte met je vader. Hopelijk mag hij snel weer mee naar huis.

Wen, haha ja dat valt tegen heh? ;) Maar ook wel weer lekker als alles weer bij het oude wordt.

Vivi, tot vanmiddag ;)
    Mijn duimen draaien weer voor je.

2. 1984Wen

1984Wen Actief lid

28 jun 2010
    200
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Heerlen
    chantalk, ja het is beetje dubbel aan de ene kant valt het inderdaad tegen maar aan de andere kant ben ik ook blij dat alles weer bij het oude is. Ben wel blij dat ik zelf nog 3 maandjes vrij heb.

3. Jarina

Jarina Actief lid

19 apr 2010
    320
    0
    0
    Limburg
    Hallo meiden,

hier nog eentje uit limburg

4. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @wen dan geniet maar lekker want die 3 maanden zijn zo om ;)
    @jarina welkom waar kom je vandaan???

5. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Wat is het weer rustig hier.

Vivi, ik ben niet nieuwsgierig :) hoe gaat het??

6. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @chantalk je mag best nieuwsgierig zijn hoor hahaha
    nog steeds niets maar heb wel al paar dagen buikpijn en beetje vochtverlies heb geen idee wat dit betekent

7. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    @Vivi, spannend zie ik. Je mag bijna testen. Wanneer ga je testen??

Hier nog altijd druk. De kindjes zijn weer beter na 1 week ziek zijn.
    Gisteren nog 8 uur met mijn vader in het zkh gezeten. Er was een spoedgeval tussen gekomen. Dat duurde 3 uur. Daarna nog bijna 3 uur op de internist zitten wachten. Zijn om 23.30 uur maar naar huis gegaan. Ze kunnen niets voor hem betekenen. Mijn moeder belt vandaag de pijnpoli om de pijnmedicatie op te hogen. Thuiszorg voor de catheter is geregeld en loopt vanaf maandag.

8. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Pamela, sterkte meid. Wat lijkt me dat moeilijk om je vader zo te zien lijden :(

Vivi, haha ja sorry ik vind het zo spannend voor jullie..je weet hoeveel ik het je gun heh? ;)

9. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Dat is zo ontzettend moeilijk. Hij is degene zelf die kan aangeven dat hij niet meer ingestuurd in wilt worden. Zolang hij dat niet aangeeft blijven we dit maar doen. Het is wel erg vermoeiend allemaal. Voor hem maar zeker ook voor ons. Je emoties gaan van hot naar her. Hij wilt zo graag gaan slapen en niet meer wakker worden. Ik hoop voor hem dat het zo mag gaan. Voor ons natuurlijk niet maar dat terzijde.

10. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @pamela pff meid respect voor je meid, lijkt me zo ontzettend zwaar je vader te zien lijden en niets kunnen doen
    uhm tja ik mag testen maar wacht nog ff denk dat ik bang ben voor de teleurstelling
    @chantalk ja meid ik weet hoe erg je het me gunt zou ik heel leuk zijn maar om eerlijk te zijn begin ik langzaam de hoop op te geven

11. 1984Wen

1984Wen Actief lid

28 jun 2010
    200
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Heerlen
    Jarina, welkom :)

Vivi, ik zal er zeker van genieten. Als ik al zie wat hij in deze maand gegroeit is, vind het nu al snel gaan :). Zal voor je duimen dat je test positief is.

Pamela, veel sterkte. Lijkt me zo moeilijk om je vader te zien lijden.

Wij moeten volgende maand naar het cb voor de eerste prikjes. Moet zeggen dat ik daar wel tegenop zie. Hoop dat de kleine man er niet teveel last van gaat krijgen. Het duurt gelukkig nog wel even.

12. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Pamela, een dikke knuff voor jou.
    Natuurlijk weet je verstand dat dat beter is voor hem, maar logisch dat je gevoel iets heel anders zegt.

Vivi, ook voor jou een dikke knuff.
    Als ik kon ruilen zou ik dat meteen met je doen...niet dat ik niet blij ben, maar je begrijpt me wel denk ik ;)

13. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Jarina, ohja sorry :) Welkom!

14. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    hallo allemaal....

ik was eens ff aan t neuzen op het forum en zag ineens dit toppic leuk :D....

ik kom zelf ook uit (zuid)limburg

ik zal me ff voorstellen aan de meiden die mij nog niet kennen....

ik ben 23 jaar en woonsamen met mijn man en kinderen in zuid-limburg. ik heb een zoontje van 3 en een dochtertje van bijna 7 maanden.

15. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    hey kikkert leuk je hier ook te zien!!!

16. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @vivi :D

17. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    Hallo dames.
    Heb lang niks van mij laten horen... sorry..........
    Zijn de 29e jan. verhuisd en heb nog geen internet dus ben eff afhankelijk van mijn ouders.
    Hier alles redelijk, check mijn banner..... we nemen even een rust pauze, hoe moeilijk ook......
    Wilde alleen even alle dames hier een digi knuffel komen brengen, tot snel weer.
    Pam: heel veel sterkte met alles.

xx Chelleke

18. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Hallo meiden.

Hier nog altijd druk. Dat is ondertussen al helemaal normaal met 3 kindjes. Rennen van school naar huis en de psz.

Zondag krijgt mijn vader het sacrament der zieken. Hij wilt dit zelf heel graag nog meemaken. Zijn broers en wij als gezin en ook mijn zusje als gezin zullen erbij zijn. Zal wel emotioneel worden. Ik zie er ontzettend tegenop. Het blijft nu wel stabiel met hem. Alleen heeft hij ontzettend veel last van de catheter. Zijn plasbuis is ontstoken en waarschijnlijk een reactie op de latex van de catheter. Hij is gister voor de tweede keer deze week bij de uroloog geweest. De thuiszorg loopt nu. Ze hebben ook meer uren aangevraagd en gekregen. Ze hebben per dag 50 minuten de tijd voor hem.

Dadelijk ga ik weer even koffieleuten daar.

@Vivi, ik zag een hele mooie banner in je onderschrift staan! Van harte gefeliciteerd er mee. Hoe gaat het met de kwaaltjes???

Ik heb nog altijd geen oproep van het CB gekregen. Imre is eind november 2 geworden. Normaal krijg je dan een oproep. Ze waren ook al aan de late kant voor zijn 18 maanden oproep. Schijnbaar veel kindjes geboren hier in Kerkrade. Zou het wel fijn vinden als ik even langs mocht komen. Ben altijd zo benieuwd naar gewicht en lengte.

Ik ga mannnetje even een schone kont maken en dan naar mijn ouders.

Tot laters meiden.

19. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @pamela ik heb echt respect voor je meid vind het zo knap zoals je ermee omgaat echt super!!
    ja mooie banner he!! kwaaltje uhm vooral heel moe en heel af en toe vleugje misselijk maar verder moet ik heel hard afkloppen!!

20. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Pamela, sterkte morgen.
    Ik werd deze week gebeld door het cb..ze hadden mij en Mila gemist op het cb :( had ik een afspraak dan? Blijkbaar wel alleen nooit een brief gekregen. ;) Zij is in januari 2 geworden.

Deel Deze Pagina