Meiden uit Limburg

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Chelleke84, 28 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @chantalk al zin in morgen?? kunnen de kids zich weer even uitleven he, en dan savonds lekker frietjes heerlijk
    hoe is het met de spierpijn????

2. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Danke meid.
    Hier nog helemaal geen oproep. Van de week maar eens bellen.

Gisteren bij mijn ouders geweest. Ik vond mijn vader er slecht uitzien. Zag erg bleek. Was heel erg moe maar kon de slaap niet vinden. Hij valt nu geregeld flauw. Dat kan gewoon als hij rustig op het bed zit. Kan ook tijdens een hoestbui zijn, dit had hij al langer. Krijgen hem steeds moeilijker weer terug. Ben zo bang dat hij na morgen nog sneller achteruit gaat. We zullen wel zien.

3. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Gelukkig heb je maar weinig kwaaltjes. Houden zo. Ik was eigenlijk alleen maar moe. Soms misselijk. Heb bij de 3e wel heel veel last gehad van BI.

We gaan maar door en door. De klap zal straks wel komen als hij er niet meer is. Merk wel dat ik steeds minder kan hebben van iedereen, dus ook van mijn kindjes. Dat vind ik heel erg en probeer er wel op te letten. Ze snappen er ook weinig van. De oudste dan wel. Ze had vorige week aan haar andere oma gevraagd om langer op te blijven zodat ze een vallende ster kon zien. Dan kon ze wensen dat opa weer beter werd. Daar krijg ik een brok van in mijn keel.

4. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Pamela, wat ontzettend lief van je dochter. Moest ff slikken toen ik het las. Die kleintjes kunnen zo ontzettend lief zijn op momenten dat je het even zwaar hebt.

Vivi, ja heb al zin in vanmiddag..en de kids ook. Luca vraagt nu al wanneer Bryan nu komt :D
    Ik heb enorm spierpijn in mijn buik gehad :$ Deed ook echt zeer. Als ik het deze week weer heb denk ik toch echt dat ik ga stoppen met sporten. Ik heb er nu nog een beetje last van.

5. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Ik heb me een hele tijd geleden voorgesteld in dit topic maar eigenlijk niet meer actief meegeschreven. Ga proberen het op te pakken.

Ik zit nu in ronde 2. Naar verwachting ergens in de komende dagen mn eisprong. Maar zeker weet ik het niet aangezien dit pas mijn 2e cyclus is. 1e cyclus na het stoppen met de pil was kort (23 d.).

Fijne avond allemaal!

6. chantalk

chantalk Fanatiek lid

GFH, suc6 met zwanger worden en nogmaals welkom ;)

Pamela, hoe gaat het met jullie?

Het is hier echt rustig geworden.

7. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Mijn vader ligt vanaf donderdag al weer in het ziekenhuis. Hij hield heel veel vocht vast. Was 8 kilo afgevallen. Maandagmiddag is het infuus met plasmedicatie eraf gehaald en is hij gestart met prednison om het hem wat makkelijker te proberen te maken.
    Gistermorgen was hij al wat aangekomen en vanmorgen weer. Inmiddels dus al weer 4 kilo erbij. Kan natuurlijk van de prednison zijn of toch weer het vocht wat terug komt. Arts was vanmorgen nog niet geweest. Ben dus heel benieuwd wat ze gaan zeggen. Hij zou morgen naar huis mogen zeiden ze gisteren.

Hoe gaat het verder met jullie??
    Is heel erg stil hier.

8. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Het is hier inderdaad erg stil.
    Met mij gaat het prima in ieder geval. Wacht nog steeds op mn ei ...

Vervelend van je vader zeg.

9. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @pamela jeetje meid blijft heftig he
    @gfh succes met zoeken naar je ei ;)

hier vandaag met chantalk haar schoonzus en de kids naar het zandkasteel geweest, het was heel gezellig en leuk
    bryan heeft wel hele tijd op mijn schoot gehangen maar volgens mij vond hij het wel leuk vooral op laatst ging hij ook mee dansen en zwaaien :)
    verder gaat het redelijk goed vooral moe hahaha

10. MamaInWording85

MamaInWording85 Actief lid

30 dec 2010
    223
    0
    0
    Limburg
    Net als GFH heb ik mij hier een tijd geleden ook voorgesteld... Amper meegeschreven, ga het ook weer oppakken! Althans, ben benieuwd :p
    Denk dat ik vanmiddag eens ga testen, had 3 dagen geleden ongie moeten zijn.
    Ben benieuwd!!!!
    Zijn trouwens de tests van DA wel goed? Ligt wat dichterbij dan de Kruidvat ;)

11. MamaInWording85

30 dec 2010
    223
    0
    0
    Limburg
    mijn test:

12. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Proficiat met je zwangerschap!
    Geniet ervan.

Hier nog altijd erg druk.
    Inmiddels werk ik weer volledig mijn 32 uur.
    Met mijn vader gaat het nog altijd hetzelfde.
    Hij heeft nu een buikcatheter gekregen die nu ook begint te onsteken. Hij ziet er erg grauw uit. Geeft zelf aan nog maar weinig tijd te hebben. Blijft dus allemaal heel onzeker.

Hoe gaat het met jullie dames?

Gr Pamela.

13. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @mamainwording gefeliciteerd!
    @pamela beetje meid had gehoopt dat t nu wat beter zou gaan sterkte ermee meid

Hier alles goed nu even rustig aan doen maar dat komt goed

14. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Mamainwording, gefeliciteerd!!!! Geniet ervan!

Pamela, pff meid wat moet dat een heftige tijd voor jullie zijn...ook voor je vader. Sterkte

Vivi, hoe gaat het met jou?
    Had je mijn mailtje nog gekregen?

Hier gaat alles wel zijn gangetje. Ik heb alleen behoorlijk last van de hormonsters :) Ik kan zomaar ineens stront chaggie worden en dat is niet zo leuk voor de mensen om mij heen..ik heb er last van, maar zij helemaal ;) Hopelijk is dat snel weer over.

15. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @chantalk ja heb je mailtje gehad, maar ben bang dat het niet gaat lukken want moet dat weekend ervoor en erna ook al vrij hebben ivm jeroen vdboom en de comunie van mijn neefje en ik mag echt geen 3 weekenden achter elkaar vrij hebben sorry!!
    mocht ik nu tegen die tijd thuis zitten is het natuurlijk ander verhaal hahaha
    verder gaat het hier op en af ene dag goed andere dag 3x niets gisteren verkeerde beweging gemaakt nou dat heb ik geweten lag bijna krom van de pijn ach ja moet in ieder geval tot 13 april nog thuis blijven en dan zien we weer verder

16. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Jammer maar helaas ;)
    Balen dat je nog steeds thuis zit. Tis je ook niet echt gegund onbezorgd zwanger zijn :(
    Als je je een keer verveelt weet je me te wonen heh? ;)

Hmm laptop doet het niet meer en typen op de tel gaat nog niet zo super haha.

17. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    @MamaInWording85: Gefeliciteerd!!!

18. MamaInWording85

30 dec 2010
    223
    0
    0
    Limburg
    Dank jullie wel!
    Kan het ergens ook nog steeds niet geloven dat het echt zo is... Gewoon omdat het zo snel is gegaan. Kon het helaas ook niet voor me houden, ouders zijn ingelicht ;)

19. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    @Mamainwording: gefeliciteerd, geniet ervan!!!

20. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Hoe gaat het hier met de limburgse meiden?

Deel Deze Pagina