Meiden uit Limburg

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Chelleke84, 28 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Oh oke, bij jullie dus omgedraaid. Wij hebben door het nieuwe rooster dus ontzettend veel min uren. Een van mijn collega's heeft 80 min uren een andere 40. Ik heb zelf ook al 28 minuren. Ik weet wel zeker dat ze dit in de vakantieperiode gaan inhalen. Zou zo niet mogen gaan. Ik denk niet dat je het ergens anders beter krijgt. Ik ben eens benieuwd hoe het gaat lopen.

2. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Vivi, leuke kermis gehad?
    Ben blij dat we niet zijn gegaan zaterdag. Heb gister echt veel pijn gehad.

3. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @chantalk was heel gezellig waren pas om 3 uur thuis maar toen was het voor mij eigenlijk ook echt teveel geweest merkte toen ik thuis kwam dat alles pijn deed (waarom voel je dat ook alweer pas als het te laat is) zondag nog ff met schoonzus en gisteren met schoonbroertje geweest (met bryan dan he) en nu ben ik echt gesloopt pfffffffffffffffff hahahaha deze week maar rustig aan doen en hopen dat het goed komt

4. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Fijn dat het zo leuk was. Ja jammer dat je dat altijd pas voelt als het te laat is ;) Doe maar rustig aan.
    Ik ben blij dat we niet zijn gegaan. We zijn alleen zondagmiddag met de kids even over de kermis gelopen.
    Mijn bekken doen enorm pijn :( Ik heb me vandaag ziek gemeld voor vandaag en morgen. Donderdag naar de vk en dan maar ff overleggen hoe nu verder.
    Morgen gaat Luca naar school en de bso en Mila naar het kdv dus dan kan ik lekker uitrusten. ;)

5. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @chantalk ik denk dat het toch langzaam tijd word dat je minder gaat werken meid?? misschien eerst eens terug naar 50%
    je hebt nu ook 2 kids waar je voor moet zorgen he maakt het dubbel zo lastig denk maar eerst aan jezelf en aan de kids dan pas aan het werk

6. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Vanmiddag bij de vk geweest.
    Zij vindt het toch ook verstandiger om nog maar met max halve dagen te gaan werken als ik al zou overwegen om weer aan het werk te gaan.
    Helemaal stoppen zie ik nog niet zo zitten dus ik ga idd maar halve dagen werken.
    Het zou mijn herstel na de bevalling alleen maar langer maken als ik nu zo door zou blijven lopen.

7. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Even rustig aandoen kan niet kwaad, ik heb dat helaas bij de laatste 2 zwangerschappen ook moeten doen. Bij Dionne na 20 weken en bij Imre zelfs al met 12 weken. Heb flinke last gehad van mijn bekken. Zelfs nog lang daarna bij bv. lang lopen.

Wij hebben gisteravond een vakantie geboekt, heerlijk. De laatste keer was in 2007. We gaan naar www.prinsenmeer.nl

Hoe is het verder hier?
    Is stil geweest van mijn kant maar heb een aantal dagen in de lappenmand gelegen. Heb een virus op mijn evenwichtsorgaan waardoor ik al een dikke week hoofdpijn heb eb licht gevoel in mijn hoofd. Ook heb ik mijn nek vastzitten. Sinds donderdag loop ik bij de fysio. Nu 1 weekje vakantie. Morgen de zeswekendienst van mijn vader.

8. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @chantal verstandig meid dat je wat minder gaat werken, want idd je maakt je herstel alleen maar langer als je te lang doorgaat met werken.

hmmm als ik toch kijk hoelang iedereen doorgaat met werken vind ik mezelf maar een watje ik zit inmiddels al vanaf 8 weken zwangerschap thuis, maar het gaat gewoon niet het ene volgt het andere op ben soms al blij als ik bryan bezig kan houden laat staan het huishouden van een ander op me nemen
    eerlijk gezegd valt het me deze keer wel erg zwaar

9. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Pamela, heh bah wat vervelend. Gelukkig gaat het nu wat beter.
    Heerlijk vakantie! Wij gaan toch ook nog ff een weekendje weg. Ik zag het eigenlijk niet zo zitten, maar mijn schoonzus (is sinds begin dit jaar gescheiden) vroeg of we zin hadden om met haar en haar dochtertje een weekendje weg te gaan. We blijven wel in de buurt dat als er iets gebeurt (ben dan 34 weken zwanger) we dan snel thuis zijn haha.
    Sterkte morgen! Zal zeker weer een zware dag zijn...zeker op zo'n dag als morgen.

Vivi, dat heb ik ook hoor. Deze zwangerschap valt me veeeel zwaarder dan de andere 2.
    Het is nu gewoon ontzettend druk op mijn werk en tijd voor pauze of zitten is er niet. Normaal zou ik dan zittend werk kunnen doen, maar dat zit er nu bijna niet in. Je moet toch steeds blijven rennen omdat we met te weinig personeel zitten.
    Daarom heb ik nu toch maar besloten om heel verstandig naar de vk te luisteren ;)

10. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @chantalk das ook heel verstandig meid

hier komt de drukke periode er nu aan en zou zo graag mijn collega's ondersteunen maar ben bang dat als ik dat doe ik mezelf dubbel zo hard tegen kom. iedereen om me heen zegt ook echt dat ik dat niet moet doen vooral omdat ze aan me merken dat ik niet helemaal mezelf ben. als ik ergens heen moet moet ik er gewoon van te voren een hele dag rust voor nemen want anders trek ik het niet, snap het gewoon niet ben moe,moe en nog eens moe, daarbij laatste dagen ook nog eens vrij snel duizelig dus word denk ik eens tijd om ijzer te laten prikken

11. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Is dat nog niet gecontroleerd dan? Zou ik idd maar doen.
    Ik heb dat ook gehad dat duizelige (weet je nog?) Is bij mij gelukkig vrij snel weer over gegaan. Mijn hb was goed.
    En tja dat moe moe moe is helaas ook hier nog herkenbaar :(
    Als je dan die verhalen leest dat nu de energieke periode aanbreekt....euh! niet bij mij hoor :)
    Gister ben ik maar eens begonnen met opschrijven wat we nog allemaal nodig hebben voor de baby...loop toch al tegen de 30 weken aan en heb nog weinig gedaan :)

12. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @chantalk laatste keer dat dat gedaan is was helemaal in het begin toen is dat in zh gedaan gelijk met de rest van bloedonderzoeken en toen was mijn hb super netjes.
    alleen hoef ik pas 29juni weer naar vk toe ben bang dat dat misschien wat erg lang is

hahaha en nog veel nodig?? ik heb wel al op zolder maten gesorteerd maar verder ook nog niet zoveel word hier ook eigenlijk wel tijd hahaha

13. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Laat je hb even bij de ha nakijken?! Neem aan dat zij dat toch ook doen. of de vk ff bellen of zij het ff na wil kijken tussendoor.
    Qua grote dingen hebben we niet zoveel nodig. Wel kleinere dingetjes. Ik heb ook helemaal geen babykleertjes meer dus dat moet ik ook nog gaan halen ;)
    Heb van Mila nog 1 shirtje van Lief! maarja dat is roze...dan moet het natuurlijk wel een meisje zijn haha..arme jongen is het anders ;)
    We hebben wel al een kaartje uitgezocht en een tekstje dus die kan ik binnenkort gaan bestellen.

14. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    Haha ja een rose shirtje zou idd zielig zijn.
    Waar ga je kaartje bestellen?

15. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Ochja Ml en luca lopen ook in roze t-shirtjes ;)
    Ik ga ze weer bij Compri bestellen. Bij de andere 2 ook gedaan. Goede service snelle levering dus ben heel tevreden.

16. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Vivi, zin om weer eens wat af te spreken?
    Word weer eens tijd vind je niet?;)

17. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @chantal word idd weer eens tijd he!!
    wil je met of zonder de mannen ;) hahahaha

18. Zouwoas

Zouwoas Niet meer actief

:):) ik ben hier al lang niet meer geweest, bij dit topic :)

Hoe is het hier?

19. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Welkom terug ;)
    Het is hier erg rustig geworden.

Vivi, met of zonder mannen...maakt me niet zo veel uit. Ml heeft komende weekenden vrij dus mss iets leuks met zijn allen? Alleen iets actiefs zit er voor mij niet meer in ;)

20. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @chantal had je iets in gedachten??
    te actief kan ik ook niet meer heb veel last van harde buiken en mijn bekken beginnen nu ook en dat wil ik toch beperken als het gaat hahaha
    volgende week ga ik helpen op de psz bij beachparty ben benieuwd zal me die middag erna wel zwaar vallen dus pap alvast charteren voor de middag ;)
    ben toch wel blij dat hij lekker dicht bij woont

Deel Deze Pagina