Meiden uit Limburg

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Chelleke84, 28 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Vivi, Ik heb je eenberichtje gestuurd via whatsapp, maar zie dat die nog niet verstuurd is....zal vannacht wel weer aankomen :D
    Ben maar voorzichtig met je bekken. Bij mij is het nu al zo ver dat normaal lopen er niet meer bij is en het doet verrekte veel pijn :(

Vandaag is mijn kraampakket binnen gekomen......dan komt het toch wel weer erg dichtbij haha! En als ik dan die verbanden weer zie.....:cool:

2. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    Heerlijk hè dat kraampakket hahaha.
    Dan zal ik het geluid van mijn telefoon uitzetten hahaha

3. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Goed idee haha!
    Ja heerlijk....toch zie ik gelukkig niet heel erg op tegen de bevalling.
    Tuurlijk wel een beetje, maar dat is meer gezonde spanning 'hoe zou het deze keer gaan'.

4. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    Komt vast goed! Zou zeggen kom assisteren maar ven san zelf met verlof hahaha hoop dat je weer leuke collega krijgt

5. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    Hey dames... lang niet gesproken... sorry veel te druk gehad met mijn scriptie, maar das nu allemaal voorbij.
    Nu kunnen we ons weer focussen op het maken en krijgen van babietjes hahahahah.
    Hoe is t hier met de dames?
    Hier eigenlijk alles wel goed... helaas nog niks te melden maar daar komt hopelijk snel verandering in want we gaan nu officieel beginnen met het IUI traject.

Liefs Chelleke

6. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Chelleke, suc6! Ik ga heel hard voor jullie duimen dat jullie snel een mooi wondertje mogen verwachten.

Hier gaat het redelijk vandaag. Heb erg veel last van mijn bekken. Bij de minste (verkeerde) beweging schiet de pijn erin en vloek ik alles bij elkaar :)
    Zal mss ook door de warmte komen.

7. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Tis hier weer rustig geworden!

Ik zit sinds gister volledig in de ziektewet. De pijn is vaak niet meer uit te houden en werken was echt niet meer te doen.
    Nu dus nog heeeeeel lang gaan wachten tot het zo ver is *zucht* dat was dus ook een reden dat ik het liefst bleef werken tot aan mijn verlof ;) maar goed wat niet gaat, gaat niet.......helaas.

8. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    @ Chantal: Ow meis das echt vervelend zeg... en idd dat lange wachten is dan ook niks.

Nou hier ook nog niks te melden. mocht afgelopen ronde eindelijk met IUI beginnen had ik geen eisrpong....... heel raar, maar bleek normaal te zijn dat een vrouw af en toe wel eens geen eisrpong heeft. Wat een geweldige timing van mijn lichaam he hahaha... maar..... omdat ik geen eisprong had duurde mijn cyclus maar 19 dagen en ben ik nu alweer in de volgende ronde :) dinsdag bloed prikken en hopelijk snel een uitgangsecho..... we zullen zien.... Spannend.

Liefs Chelleke

9. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @chantal balen meid, moeten we komende weken verplicht wat vaker afspreken ;)
    @chelleke hoop dat dinsdag weer wat bekend word

10. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    Thanks Vivi , ik ook.
    Moeten snel weer wat afspreken, eff lekker bijkletsen. heb alleen de hele maand nergens vroeges tot 10:00u hahahah
    Dus dan maar voor de avonddienst he;)

Dikke xxx

11. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Chelleke, balen dat je net nu geen eiprong hebt. Hopelijk dinsdag goed nieuws. suc6.

Vivi, ohja dat is erg ja dat verplicht afspreken haha ;)'

12. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Ik zal hier ook nog eens wat neerzetten....wordt anders zo'n stille boel hier ;)

Chelleke, hoe gaat het met je?

Mijn meisje is vandaag zonder pamper naar het kdv :$ Gisteren heeft ze alle plasjes op het potje gedaan en gaf het ook zelf aan als ze moest plassen. Ben heel benieuwd hoe ze het vandaag doet.
    Ik hoop dat ze het nu zo vol blijft houden...zou natuurlijk erg fijn zijn als ze zindelijk is voordat beeb wordt geboren.

Zo en nu ga ik toch echt aan de babykamer beginnen....anders is die nog niet eens klaar ;)

13. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    @ Chantal: Ja het gaat redelijk goed, afgelopen maandag mijn 1e IUI gehad, vorige cyclus was maar 19 dagen. Nu afwachten he.... heb geen goede hoop aangezien mijn ei van zondag op maandagnacht is gesprongen, maar volgens de gyn kan het wel...
    We zullen zien. en met jou?

Liefs Chelleke

14. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Chelleke, spannend! Ik ga zeker voor je duimen! Het kán natuurlijk altijd nog.
    Een eicel is tot 24 uur na springen nog vruchtbaar toch?
    Mijn duimen draaien iig voor je.
    Met mij gaat het redelijk. Ene dag beter dan de andere, maar goed mag niet klagen. ;)
    Zit nu wel dus hele dagen thuis en verveel me echt te pletter. Gister dus ook ff lekker lopen klagen tegen ml dat ik het dus helemaal had gehad met thuiszitten en dat dat dus ook een reden was dat ik persé wilde doorwerken tot mijn verlof ;)

15. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    Ha Chantal.
    Lijkt me inderdaad behoorlijk saai om zo lang thuis te zitten.
    Vooral als je alles al hebt gedaan....
    Als ik het goed lees moet je nog 9 weken.... wat gaat het snel zeg...
    Hopelijk heb je niet al te veel klachten de komende tijd en kun je enigszins ontspannen je laatste weken in.

Liefs Chelleke

16. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Nog 9 idd. Het schiet idd erg op nu :$
    Achja we zullen wel zien...komt wel goed haha.

We zijn ook eindelijk uit de namen!!!
    Pfieuw dat heeft heel wat bloed zweet en tranen gekost haha!
    En tegen ieders verwachting in zijn het korte namen die niet op een A eindigen :D
    We horen steeds weer...oh die 3de krijgt vast een naam die eindigt op een A ;)
    Dat Luca en Mila beide op een A eindigen is puur toeval...is er niet speciaal op uitgekozen.

17. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @chantal dan duimen dat we niet zelfde namen hebben
    Nee vertel t nog steeds niet hahaha. Hoeveel letters? Meer hoef ik niet te weten haha worden we tenminste beiden verrast
    Ik snap je thuiszit verhaal helemaal heb ik ook al maanden scheelt dat ik beetje kan he jan ik mijn nesteldrang tenminste kwijt

18. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Oh dames, al weer een hele poos niets van me laten horen.
    Ik moet ook zo ontzettend veel werken. Heb afgelopen dagen al 5 dagen gewerkt en alleen woensdag vrij gehad, ik mag nu weer tot en met maandag. Dan heb ik 2 dagen vrij. Is ook niet veel maar beter als 1 dag vrij, dat is net niks.
    Nog 2 weken werken en dan heb ik vakantie. Mischa heeft na volgende week al weer vakantie.

Hier gisteren slecht nieuws gehad op het werk. Bewoonster van mijn oude groep is terminaal, heeft een flinke hersenbloeding gehad. Ze is gisteren terug gekomen om te sterven. Ik ben even gaan kijken maar snel weer weg gegaan. Is me nog iets te vers. Ik moet maandagavond op die groep werken. Pffff, zie er wel tegenop. Zal vast goed komen.

Tot snel meiden.

19. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Pamela, sterkte maandag. Lijkt me idd erg heftig...zeker als je het zelf net van zo dichtbij hebt meegemaakt.

Vivi, haha welke wil je weten de jongens of meisjesnaam :D

20. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @chantal beide anders weet je wat wij krijgen haha mooi geprobeerd haha

Deel Deze Pagina