Meiden uit Limburg

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Chelleke84, 28 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    @ Chelleke balen meid

Wat voor werk doe je als ik vragen mag?

2. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    p;fffffffff ben gaar na dag werken ook nog ff de was die droog was weggewerkt
    ach ja heb ik dat ook weer gehad, morgen nog klein beetje en dan is dat weer voor een week weg. Nu nog ff de bedden verschonen en de was in gooien en dan languit op de bank

3. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Chelleke, balen meid :(
    Ben ook wel erg benieuwd naar je werk als je bont en blauw thuis komt :$

Vivi, zo lekker actief. Ben ook heel benieuwd wat Bryan er van vindt. Luca vond vooral het grote vuur geweldig. Hij kon het voor het slapen gaan nog vanuit zijn slaapkamerraam zien dus dat was helemaal toppie "mama laat de gordijnen maar open dan kan ik het vuur nog zien" :)

4. Djamila

Djamila Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.221
    3
    0
    Wij hebben niet sint maarten gevierd. Onze meid moest echt op tijd naar bed ze had vrijdag gewoon zwarte oogjes van de slaap. Nu doen we haar op tijd in bed zodat ze even lang kan slapen. In de middag naar bed wil ze echt niet meer.

5. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    Hallo dames.
    Ik werk binnen de verstandelijk gehandicapten zorg op een groep voor jongeren met moeilijk verstaanbaar gedrag en autisme aanverwante stoornissen.... Gisteren escalatie gehad met een van de cliënten waardoor ik flinke blauwe plekken op mijn arm heb en een mep in mijn gezicht heb gekregen ( gevolg --> verschrikkelijke tandpijn) Ze kunnen er uiteraard niets aan doen dat ze dit gedrag vertonen, maar leuk is het niet altijd...

Wat leuk dat jullie zo geïnteresseerd zijn in elkaar hier....
    Gezellig!!!
    @ Vivi: heb hier ook nog wel wat was liggen hoor.....;)

Liefs Chelleke

6. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Chelleke dat verklaart de blauwe plekken haha
    Ik zelf werk op een gesloten afdeling met dementerende ouderen dus die blauwe plekken komen hier ook wel eens voor ;)

7. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    jee hier ook al de nodige mensen uit de zorg
    ik zelf werk in de kraamzorg!!

8. Lad

Lad Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    Hallo meiden!
    Ook ik kom uit Limburg! Mag ik me aansluiten?

9. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Hoi Meiden,

Ik kom ook uit Limburg! Ik klets al bij een ander topic hier op deze site, maar ik dacht..dit lijkt me ook wel gezellig, zo met limburgers onder elkaar ;)

Waar komen jullie allemaal precies vandaan? (als jullie dat willen vertellen natuurlijk!) En hoeveel zijn jullie? Al zwangeren onder ons? Of helaas nog niet? Allang bezig of nog maar net?

Ik en mijn vriend zijn inmiddels alweer bijna 1,5 jaar bezig voor ons eerste wondertjes, maar helaas...Gelukkig ben ik deze ronde met Clomid 50 mg begonnen, omdat mijn eisprong veel te laat kwam en daardoor onze kansen maar heel klein waren. Vanmorgen goed nieuws van de gyn: dag 12 vandaag en nu al meerdere eitjes, o.a. een van al 20 mm! Dus flink aan de klus vandaag en morgen :). Morgen weer terug voor fm en samenlevingstest. Spannend!

Liefs, Moon

10. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    die ;) moet trouwens een knipogende smiley zijn haha verkeerde!

11. Lad

Lad Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    Hoi Moon!

Ik kom uit omgeving Sittard-Geleen en ben morgen 37 weken zwanger van ons 2de wondertje.
    Waar kom jij vandaan?
    Spannend voor jullie, ik hoop dat het snel lukt!

12. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    hoi moon en lad welkom hier!!

Ik zal me ff voorstellen ben vivian 29 jaar (word bijna nog een keer 29 ;) ) ben moeder van een zoontje van bijna 3 (in februari) en sinds sept 2008 werkzaam in de kraamzorg.
    We zijn nu al 7 maanden bezig voor een brusje voor bryan

13. kellyskeezer

kellyskeezer Actief lid

25 okt 2010
    388
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs
    Sittard
    Ik kom uit Sittard, dat had ik wel al verteld....
    Ben woensdag 33 weken zwanger. Ik ben vorige jaar september met de pil gestopt en in december/januari zwanger. Helaas toen een BBZ(Buitenbaarmoederlijke zwangerschap) en heb toen een spoedoperatie gehad waarbij ze de linkereileider waar de vrucht op zat hebben verwijderd. Gelukkig was ik in maart weer zwanger...!
    Verder heb ik een probleemloze zwangerschap op een blaasontsteking na en door de antibiotica nu een schimmelinfectie, maar dat schijnt heeel normaal te zijn (ook als je niet zwanger bent) en vaak voor te komen. Dus ik mag absoluut niet klagen.

14. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    kellykeezer mag ik je vragen welke kraamzorg je hebt geregeld??

15. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    @ Moon1984 Ik kom uit susteren en heb 2 dochters 1 van bijna 4 en 1 van 16 maanden

16. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Hoi allemaal,

Wat leuk dat er al zwangeren/kids zijn bij jullie! Ik hoop dat ik snel zal volgen hihi. Jullie zijn dus wel allemaal echte Zuid Limburgers he haha!

Ik ben 26 jaar, al 9 jaar samen met mijn vriend en we wonen in Venray, Noord Limburg :) Ik werk als juridisch secretaresse op een advocatenkantoor, erg leuk!

Vanmorgen weer bij de gyn geweest en mijn eitje groeit goed, vandaag ws. dus echt de eisprong (hard aan de klus dus maar hihi) en morgen weer terug om te kijken of er indd een eisprong is geweest...Maar dat moet wel haast: eitje was vandaag 22 mm!! :).

Liefs, Moon

17. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Welkom nieuwe dames :)
    Het wordt hier steeds drukker..gezellig!

Vivi, hoe staat het bij jullie? Deze maand samen zwanger??? ;)

18. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @chantalk ben der bang voor meid, mijn gevoel zegt dat het deze maand zeker niets word en bij jullie??
    dan moet je hubbie de 27e maar rijden he want als ik nie zwanger ben gaat de champagne knallen ;)

@moon er zijn toch diverse middenlimburgers hier hoor ;)
    ik ben van oorsprong wel uit zuid limburg maar later steeds hoger gaan wonen haha

19. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @chantalk uit dat samen zwanger moet ik daar mijn conclusie uit trekken ;) het zou jullie gegund zijn meid

20. chantalk

chantalk Fanatiek lid

haha nee was dat maar ;) Ik heb wel een gevoel (pas sinds gisteren) dat het deze maand wel eens raak zou kunnen zijn, maar mss wíl ik dat wel geloven 8)
    Als ik idd niet zwanger ben dan ga ik zeker een glaasje drinken bij jullie....ben alleen bang dat ml er al vanuit gaat dat ik rij ;) Danhou ik het bij 1 glaasje ;)

Deel Deze Pagina