@chantalk moet in dec naar kinderarts als hij dan nog niet zindelijk is kaart ik het idd eens aan en ook bij cb
Vivi, bedoel der niks verkeerds mee heh?! Ik heb het we eens gehoord (ook in apo) dat sommige kindjes het gewoon niet voelen. Weet je btw nog dat we het over de bevallingen hebben gehad en dat Luca verkeerd lag? Ik weet nu (eindelijk na 4 jaar haha) in welke ligging hij lag. Ik heb altijd gedacht dat hij een sterrenkijkertje was, maar blijkbaar lag hij in kruinligging.
@chantalk dat weet ik meid misschien moet ik hem ook maar niet pushen. Das toch bijna hetzelfde of heb ik t nu verkeerd haha geloof dat ij al telang thuis ben haha
Vivi, ik vind niet dat je gepusht hebt (voor zover ik weet natuurlijk). Hij heeft toch de leeftijd dat hij het eigenlijk aan zou moeten kunnen geven. Je hebt het toch op een normale manier gedaan...zoals ook wordt gezegd dat het goed is? Ik weet zeker dat ik minder consequent ben geweest met op het potje zetten en als Mila het niet zelf had aangeven had ze nu wrs nog in een pamper gelopen. Heb je het ook al eens geprobeerd met een onderbroekje onder de pamper? Zodat hij voelt dat het nat is? Ik heb het zelf nooit zo geprobeerd, maar schijnt dat dat ook wel eens wil werken Ik heb gister ff gegoogled, maar kon niet meteen vinden wat ik zocht. Ik weet dat er in de apo ook een kindje was wat de aandrang écht niet voelde. Het seintje van de blaas werd niet doorgegeven ofzoiet?
Zaterdag geweest voor de 3d echo! Zo blij dat hij meteen goed lag en we hem hebben mogen bewonderen! Heb altijd gedacht dat de kleine man op zijn vader zou gaan lijken... Had het mis! Nu even uitzoeken hoe ik er een foto op zet... Update: Gevonden!
Wauw wat een super mooie echo! Echt duidelijk heh die 3d? Bij de 1ste en 2de hebben we die ook laten maken...deze keer niet Hier nog steeds alles rustig... Morgen alweer 40 weken! dat had ik dus echt nooit verwacht. Mijn gevoel heeft steeds gezegd dat die veel te vroeg zou komen.
Ja echt heel duidelijk! Had ik niet verwacht dat het zo zou zijn, al had ik wel voorbeelden gezien op het internet. 40 weken al... Ben eens benieuwd wanneer de kleine zich gaat melden! Ik zeg nu ook al dat ie eerder gaat komen, aangezien hij met de 3d echo al 1,5 kilo zou wegen, dus een flinke man!
Sorry ben helemaal vergeten om hier te posten op 22 september is met precies 41 wkn zwangerschap onze lieve dochter Lynn geboren. ze woog 3675 gr en was 51 cm. Ondertussen is ze al een weekje oud en doet het super.
@ Chantal: hartelijk gefeliciteerd meid. en wat een leuke naam.!!!! Viv had t me al laten weten ( ik had al heel vaak nieuwsgeirig aan haar gevraagd), maar bewust niks op Zp gezet zodat je t lekker zelf kon vertellen Heb je een goeie bevalling gehad? alles verder goed gelopen??? Nou meid geniet van je kids en nu op naar Vivi!!!!!!
Super nieuws! Proficiat en wat een mooie naam! Was idd al aan het wachten op dit bericht haha! Hoe is je bevalling verlopen?
thanx haha ja sorry mijn verstand/geheugen werkt op het moment niet optimaal...of zeg maar eigenlijk helemaal niet De bevalling is super goed gegaan. Wel behoorlijk heftig. We zijn die woensdags ervoor bij de gyn geweest en hij wilde me eigenlijk diezelfde dag nog inleiden, maar omdat er al 3 vrouwen lagen vond hij het beter om een dagje te wachten. Dus donderdag mochten we ons om 7 uur melden in het zh. Daar werd ik aan het ctg gelegd en alvast een infuus geprikt. Om 8 uur wilde ze de vliezen breken (had 1 cm ontsl), maar dat lukte niet dus de vk wilde de gyn erbij halen. Om half 9 braken spontaan mijn vliezen (dat zetje was schijnbaar net nodig geweest). Ze wilde een uurtje afwachten of mijn lichaam zelf de ww op zou pikken en anders zou ik weeopwekkers krijgen via infuus. Rond 9 uur begonnen de ww. Kwart over 10 kreeg ik persdrang dus de vk van het zh kwam kijken. Had 5 cm ontsl pas zag het toen ff niet meer zitten. De ene (pers)wee volgde de andere op dus had echt geen tijd meer om op adem te komen tussendoor...was zeer vermoeiend! Mijn eigen vk werd gebeld en zij kwam een 20 min later binnen lopen. Zij mocht de bevalling zelf doen. Toen ze weer controleerde bleek ik 8 cm ontsl te hebben. Nog geen 10 min later mocht ik gaan persen en bij de 3de perswee werd ons meisje geboren 2,5 uur na het breken van de vliezen . Ze is om 10.58 u geboren en om 14.00u lag ik alweer lekker thuis in mijn eigen bed. Ik mocht kiezen of ik een nachtje in het zh wilde blijven of naar huis....keuze was zo gemaakt
Zeg Chantal... das nog eens een snelle bevalling Over bevalling gesproken.... Volgens mij loopt Viv ook niet lang meer...... had haar ge-smst maar krijg niks terug hahaha dus wie weet..... spannend...hopelijk duurt t niet lang meer....
Da's idd een snelle bevalling! Hoop dat die van mij ook zo gaat verlopen, want begin me nu toch wel druk te maken om die dag... ( iedereen zegt dat ik het niet ga redden tot de 40 weken ) Maar troost mezelf toch maar met het idee dat er nog nooit ene is blijven zitten haha!
Nou als ik mocht kiezen dan toch liever de bevalling van de 2de. die duurde 4 uurtjes, maar was veel beter te doen. De ww volgde zich niet zo snel op dus waren goed te houden. Nu volgde ze zo snel op dat ik echt geen rust meer kreeg tussendoor. Dan lijkt iedere minuut wel een uur Maargoed achteraf ben je het echt zo weer vergeten en ook alle stress van de weken die er vooraf gingen. Als je je kleintje dan eindelijk vast hebt dan doet het er allemaal niet meer toe. Mamainwording, probeer je niet te veel te richten op wat anderen zeggen...dan kan het alleen maar meevallen. bij mij riep iedereen met 37 weken...die 3 weken ga je niet meer vol maken...nou heb nog 4 weken daarna rond gehobbeld Haha ja idd dat hield ik mezelf ook maar steeds voor...het komt toch een keer..ze hebben er nog nooit 1 laten zitten. Zei ook al een keer tegen de vk..volgens mij komt er geen baby meer
Yep, ik ben verliefd haha! Wat een mooierd!!! Pfff, dadelijk om 19.00 naar de vk, eens even navraag doen over de kwaaltjes... Begin nu 's nachts pijn op mijn borstbeen te krijgen, als ik in een bepaalde houding lig dan trekt het nog wel weg, maar pfff dat doet pijn! Nadat ik gegoogled had ben ik er wel achter dat het bij meerdere zwangeren voorkomt, dat was even fijn om te horen, dacht echt dat het mijn longen waren ofzo...
thanx Hoe was het bij de vk? Komt me idd ook wel bekend voor die pijn...erg vervelend! Hoe gaat de zwangerschap verder? dat "allen" bij mijn vorige berichtje moet natuurlijk "alléén" zijn
Nou, gisteravond afspraak gehad bij de vk, alles was weer in orde, en ik ben zelfs 2kg bijgekomen ( Tja, ben er wel nog steeds 3 kwijt sinds dat ik zwanger werd ). Kindje ligt prima, had ook niet anders verwacht, want heb nog steeds die vervelende pijn. Ook maar even gevraagd wat het zou kunnen zijn dat ik 's nachts pijn op mijn borstbeen heb, bleek dat het kwam door het maagzuur waar ik heel erg last van heb. Is mijn slokdarm geïrriteerd... Gaviscon zou helpen, en jawel hoor, vannacht nergens last van gehad! Ik irriteer die slokdarm gewoon terug Verder verloopt het naar mijn idee prima! Heb al tegen mijn vriend gezegd dat ik er op deze manier nog wel 10 wil haha!