Fijn dat alles goed was! En super dat je bent aangekomen! Ook fijn dat de Gaviscon werkt. Bij mij werkte die helaas niet. rennies gelukkig wel. Haha weet je het zeker ? 10? Wel lekker als het allemaal probleemloos verloopt. Mijn eerste zwangerschap ben ik ook zo doorheen gefietst..de 2de iets minder en de 3de....tja laten we het daar maar niet meer over hebben Gister met ml er nog over gehad...ons gezinnetje voelt nu echt compleet. Het is goed zo. Nu lekker gaan genieten van onze kids, want het gaat zo ontzettend snel. De oudste wordt al echt een zelfstandig menneke
Nou de gaviscon heeft vannacht zijn werk in elk geval niet gedaan... Weer pijn op de borst en nu ook richting mijn rug :S Snap er niks van... Maar ja, zal er wel bij horen... Na anderhalf uur weer wakker te hebben gelegen toch nog in slaap gevallen. Tja, 10, misschien als ik de bevalling achter de rug heb wil ik er geen een meer haha! ( grapje ). Fijn dat je gezinnetje zo compleet voelt! Dat zal hier waarschijnlijk pas gebeuren als ik met vriendlief en de kleine alleen woon, maar dat komt ook goed. Zo ik ga eens een tas inpakken, we gaan een nachtje weg naar Essen ( DL ), Is waarschijnlijk de laatste keer met z'n 2, dus dat word extra ervan genieten!
Balen dat de gaviscon toch niet werkt haha ja mss dat je dan idd anders praat na de bevalling...maar mss valt het je allemaal wel mee. zo'n bevalling als van de 2de wil ik er ook wel 10...maar zoals de 1ste en 3de niet de 3de was me iets te snel en heftig met ww storm. Hoe was jullie nachtje weg? Lekker genoten?
Pfff... tijdje niet hier geweest, ja nachtje weg was heerlijk, alleen te veel gelopen, waardoor ik 's avonds klinisch dood was haha. Bed was net een blok beton, dus hebben we na die nacht ook besloten om meteen naar huis te gaan omdat we allebei een rug als een steiger hadden... Was eigenlijk de bedoeling om nog verder Essen in te gaan... Maaar... Ben afgelopen vrijdag t/m vandaag weg geweest naar weerterbergen haha! Het kan niet op! Cadeautje van mijn vader Met zijn 5en in een bungalow, helemaal geweldig en het bed sliep ook erg lekker Was echt een relax weekend, niks moest, en dat is zo heerlijk!!
Vivi, ook hier nog een keer gefeliciteerd met jullie dochtertje. We komen snel kijken naar jullie kleine meid.
miw, jammer dat het bed zo tegen viel. Is niks dan als je niet lekker kunt slapen. Maar gelukkig wel nog een paar daagjes Weerterbergen gehad! Ben ik ook ooit eens geweest. Is wel leuk daar. Hier gaat alles zijn gangetje. Morgen met Lynn naar het cb....jeetje ze is gewoon alweer een maand oud
Ja de tijd vliegt he... Dat idee had ik gisteren ook, toen ging mijn zwangerschapsverlof in... Toen dacht ik echt: Jeetje, toen ik erachter kwam dat ik zwanger was is net als de dag van gisteren... Dus nog maar genieten van het gestommel in mijn buik... Voor ik het weet is de kleine man er al! Kamer is wel klaar maar toch heb ik het idee dat ik de helft vergeten ben om te kopen. Maar ja, heb de intake nog, dat scheelt haha! Hier even een buikfoto 34weken :d
Hey dames, telkens als ik naar mijn harloop clubje ga kijken kom ik jullie limbo clubje tegen. Dus ik dacht als echte limbo ik zal me daar ook maar eens aansluiten. Dus bij deze: ik ben Kelly en ik woon samen met mijn mannen in Nieuwstadt (ik kom zelf uit sittard en manlief kom uit langraaf/schaesberg) Groetjes Kelly
Miw, heb je alweer verlof??? Jeetje de tijd vliegt echt voorbij! Geniet lekker van je verlof en van het getrappel in je buik. Dat ga je nog missen straks ...hoewel ik het nu echt niet mis. Ben ook totaal niet jalours als ik een zwangere vrouw zie hihi. Hopelijk blijft dat gevoel, want we zijn echt compleet zo Kelly, welkom! Klets gezellig mee.
Gister met Lynn naar het cb geweest. Ik had eigenlijk een afspraak bij de arts, maar die afspraak werd 's morgens afgebeld omdat de arts ziek was. Ik mocht wel even komen wegen als ik dat wilde. Ja natuurljk! was wel benieuwd of mevrouwtje wel voldoende melk binnen kreeg (niet dat ik me daar zorgen om maakte, ze ziet er lekker gezond uit ) Nou ze was tot nu toe 1 kg aangekomen ze weegt nu 4680 gr. Moet toch eens kijken naar het gewicht van die andere 2 kijken op die leeftijd.
Ja het gaat zo snel... Nog maar 5,5 week... Maar ach, ut kump good haha! Heb een hele discussie gehad met mijn schoonpa, die wilde de box niet in de woonkamer hebben, pas na een maandje of 2 á 3?! Heb hem even uitgelegd dat dat in deze tijd ( de beste man is toch al 62 ) toch niet zo werkt als vroeger haha! Nou kwam ik er gisteren achter waarom hij het niet wilde... Nou echt, lag helemaal om! Hij wilde dat de kleine man ook een echt eerste kerstfeest krijgt, inclusief kerstboom met kribbe haha! Zijn grootste zorg was dat hij de kerstboom nergens geplaatst kreeg haha, dus die box komt er en die boom ook! Fijn dat de kleine het zo goed doet chantal! Moet vanavond naar de vk, benieuwd of ik bijgekomen ben haha, sta nog altijd op -4,5 kg Dadelijk eens met de kleertjes in de weer, labeltjes eraf halen, sorteren, wassen, en dan eens kijken wat ik nou nog mis? ( ja ben heel erg op dat gebied... ) Zal een lange dag worden op de baby kamer haha! Welkom Kelly, gezellig!
Haha! wel lief van je schoonpa Gelukkig zijn jullie er uit gekomen. Lekker als je qua gewicht nog in de - staat hihi...hoef je je ook geen zorgen te maken straks. Ik ben ook weer terug op gewicht (was rond de 12/13 kg aangekomen) Ohja mooie buik trouwens!
Ja ik denk dat het nog wel gaat komen in de plus, sindsdat ik weer wat kan eten heb ik een verslaving... Frikandellen speciaal zijn niet aan te slepen hihi Maar goed, ik zie het wel, hoort er toch ook bij, aankomen! Dus als ik vanavond naar de vk ben geweest en ik ben aangekomen, altijd prima haha. Fijn dat jij alweer terug op gewicht bent! Heb een vriendin die is nooit meer op der oude gewicht gekomen...
Hier gaat het op het moment niet lekker. Lynn is gister opgenomen in het zh met koorts. Ze heeft een ruggenprik gehad, maar gelukkig geen hersenvliesontsteking. ze krijgt nu ab en nu moeten we de lab uitslagen afwachten. Tot die tijd moet ze iig hier blijven. Ik blijf lekker bij haar zodat ik haar zelf kan voeden. Ow ze wordt wakker! Ik mag weer aan de bak
Oei Chantal dat klinkt niet lekker... heel veel sterkte met alles en hopelijk komt kleine Lynn er weer snel bovenop. Liefs Michelle