Meiden uit Limburg

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Chelleke84, 28 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantalk

chantalk Fanatiek lid

was trouwens een vraag op je reactie bij jonge gezinnen beurs dat je toen je ei had rond die tijd ;) even checken of jullie wel goed geklust hebben :p

2. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    hahaha voor zover we ons gezien hebben in die tijd ;)
    ach ja heb besloten me niet te druk te maken het komt vast wel een keer ;)

3. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Chantalk en Vivi jullie zijn dus ook nog niet zwanger. En Chantalk jij hebt al twee kids? Leuk joh!! Hoelang zijn jullie al bezig?

Haha ach, Limburgers zijn Limburgers he hihi Zuid, Midden Noord wat maakt het uit :-D.

Liefs, Moon

4. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @moon nee wij zijn ook nog niet zwanger ik ben mama van zoontje van bijna 3 en inmiddels 7 maanden "bezig"

@chantalk zullen we dan binnenkort eens naar roermond gaan kijken??
    gaan we dond sporten??

5. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    Hallo dames.
    Ik heb helaas niet kunnen bij lezen druk druk druk.
    Ga ik morgenvroeg allemaal doen.
    Kom alleen ff melden dat vandaag officieel ronde 13 is ingegaan.
    Ik voel me er overigens verder erg rustig onder.

Liefs Chelleke

6. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Moon, nee helaas ben ik nog niet zwanger ;) Dit is voor ons de 4de ronde. We hebben al een zoontje van 3 en een dochtertje van alweer bijna 2 :$
    Jij zit in de mmm zie ik? Hopelijk hebben jullie snel een posi test in handen.
    Jij woont in Venray toch? Mijn broer met vriendin wonen daar ook.

Vivi, ja R'mond is een goed idee. Sporten moet ik nog ff kijken :( Mannetje heeft nachtdienst en daarvoor om 19.00u een cursus. Heb nog geen oppas kunnen regelen. Kun jij evt wel gaan als ik niet kan? Zou het l*llig vinden als jij ook niet kunt als ik niet kan.

7. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Chelleke, wat kl*te meid :( Hopelijk is komende maand dan echt jullie maand.

8. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    nou ik heb een compleet blauwe teennagel en ontzettend pijnlijke voet!
    mijn vriend is een kast aan het opzetten en ik moest ff helpen met het ding draaien gevolg ding is te zwaar valt door op mijn been en voet grrrrrrr doet ook nog eens keiveel pijn mijn hele voet klopt

@chantalk ik zou wel kunnen gaan als je niet kunt hoor maar het is dan ook st maarten hier in het dorp en aangezien mijn teen wil ik ff kijken hoe het gaat hahaha eerst eens kijken of ik in mijn schoen kom ;)

9. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Wat grappig ik was daar vanmiddag nog met mijn moeder. Mijn ouders wonen in Ittervoort net langs de grens van Belgie hihi en ik tank vaker bij de Avia daar! :D Kom jij wel eens in NL? Ken jij toevallig dat vrijstaande huis wat helemaal versierd is in December? (kerst versiering) die verdiend echt een prijsje!

10. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Welkom nieuwe meiden die uit Limburg komen!!

11. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Vivi. teen?? Heb ik iets gemist?

Pfff hier ging net het brandalarm af...zit nog te trillen op de bank ;)De kids sliepen er gewoon door heen.
    Heb het met geweld van het plafond afgeslagen :) kreeg hem niet uit dus dan maar zo ;)

12. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Woensdag 17 November naar Ladies night in Roermond!! Heb er echt zin in.. wie van jullie gaan ook?

Ben echt helemaal kapot. Heb vandaag op mijn neefje gepast van net 2 jaar oud en met mams even naar Maaseik geweest zoals ik net zei en thuis nog wat dingen gedaan :p van mij mag het al 23:00 zijn ZZzzz!!

13. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    @chantalk
    Zo dan schrik je wel even zeg! Waarom ging het alarm af dan?? :$

14. Kimi1

Kimi1 Fanatiek lid

17 apr 2010
    1.946
    54
    48
    wordt steeds drukker! gezellig!

15. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @chantalk moest hubbie helpen het verhaal staat boven de reactie op jou ;) hoop dat hij nie gebroken is ben misselijk van de pijn
    waarom ging jou brandalarm af?? gelukkig dat de kids doorsliepen zeg.
    hier had bryan weer 37,9 hoop toch neit dat we weer erug bij af zijn

16. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    @Chelleke84
    Ahh jammer dat het weer niet is gelukt meid :( Hopelijk de volgende ronde, wie weet is het zomaar raak!! :)

17. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    @vivi
    Zo dat moet echt pijn hebben gedaan als zo'n kast op je voeten en tenen valt zeg brrr getsieeee :( Beterschap!

18. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    thanks!!
    hoop alleen dat hij niet gebroken is want schijnt dat ze je dikke teen wel ingipsen en dat kan niet met mijn werk hoor

19. Female

Female Niet meer actief

Vivi;
    Dankje voor je welkom!
    Kraamzorg lijkt me echt een leuke baan, niet? Doe je dat fulltime of parttime?

Chelleke;
    Balen van die ongi, toch een flinke teleurstelling he :(
    Ik stuur je bij deze een berg digitale gelukswensen voor deze maand!

Lad;
    Welkom! Jij bent al hoogzwanger het wordt spannend! :)

Moon1984;
    Welkom! Wat jammer dat het zo lang duurt bij jullie. maar wel hoop gekregen, na jullie gesprek met de gyn. ik las laatst dat eitjes springen als ze ong 20 mm zijn toch? dus ongeveer nu.
    Hopelijk is het snel raak nu je met clomid begonnen bent!
    Wij zitten pas net in de eerste ronde, wachtende op het eerste echte ei :D
    We gaan voor een derde kindje. Heel spannend!
    We komen trouwens uit Maaseik (nou ja; kom eigenlijk vd veluwe maar alweer 5 jaar hier)

Sugarblossom;
    dat is idd dichtbij! ik ga vaak de grens over, vooeral voor boodschappen en winkelen ;)
    Was je wezen winkelen in Maaseik?
    En waar woon je zelf?

Je bedoeld dat huis dat bijna op de grens staat? als je binnendoor naar de snelweg rijdt? hahaha denk dat je die bedoeld, echt onvoorstelbaar hoe dat er ieder jaar uitziet! :D

20. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Vivi, ;) krijg je ervan als je maar half leest ;)
    *auw*!!! Hopelijk is het niet gebroken. En hopelijk wordt Bryan niet weer ziek. Temp is in de avond wel altijd hoger heh?

SB, ik heb geen idee waarom dat ding afging :(
    Snap er niks van..zit ook net een nieuwe batterij in dus die kan niet al leeg zijn.

Deel Deze Pagina