haha ja dat dacht ik wel. Kwam alleen heel leuk over..wilde gaan typen dat ongie eraan komt zie ik jou berichtje daar staan
@chantalk wat dacht je en bedankt buuf scheelt dat je weet dat ik het anders bedoelde!! zo ga ff eten heel verantwoord ahum ahum rijst met goulash niet te moeilijk hadden beide geen zin om te koken haha en dan straks me weer geen uitsloven tijdens het sporten hahahaha jammer dat je niet meegaat chantal. Volgende week wel he?? Heb je al op die site gekeken?
hey meiden. Vandaag ondanks mijn nuchterheid even een flinke dip. heb momenteel 2 zwangere collega's ( ene vertelde het vandaag) en helaas vrij weinig begrip van mede collega's. Ik moest er maar aan wennen en het anderen eens gunnen en niet alleen aan mij zelf denken.. het was de natuur en god had het zo bedacht.... Ja sorry maar dan wordt ik zelfs nog van slag als ze mij dit komen mededelen..... Oh ja en ik moest vooral niet verwachten dat de collega die het me zei zou ruilen met me als ik naar het zieken huis moest... het was gewoon maar een hele hoop aanstellerij en een schreeuw om aandacht.... En dan mag ik dus niet heel hard slaan..... want ik ben dan niet professioneel??????..... Maar goed dit alles kwam omdat ik ondanks alles toch een beetje emotioneel werd toen mijn lieve collega'tje het me vertelde onder 4 ogen en zelf ook echt niet wist hoe ze t mij moest brengen. zo lief, maar goed helaas is niet iedere collega zo.... Ben klein beetje down nu...... Wil nu gewoon even slapen. Liefs Chelleke
chelleke je gevoel is normaal hoor, tis ook niet leuk om andere om je heen zwanger zien worden en het zelf niet echt lukt. Je wil wel blij voor hun zijn maar om het dan te uiten is moeilijk. Knuf
@chelleke wat een .... collega heb jij zeg ze moet eens nadenken voor ze zoiets zegt. is toch logisch dat je wat emo word als iemand anders zwanger is, dat betekent niet dat je het ze niet gunt lekker laten lullen die .... en als ze moeilijk doet gewoon ff naar je leidinggevende stappen die snapte het toch dan kan die er iets aan doen
@ chelleke Ik denk dat je gevoelens heel normaal zijn hoor! Gaat het nu weer een beetje? PS wat een lompe collega's heb jij zeg :x @ chantal; Hoe is het nu? Nog niet doorgebroken? (ik blijf duimen)
Chelleke, waaaaat?! nouja zeg wat een collega's!! Pfff sorry hoor maar daar kan zelfs ik kwaad om worden. Het gaat er toch helemaal niet om of je het een ander wel of niet gunt? pfff kom op zeg! :x Sorry maar hier krijg ik de kriebels van als ik dit lees. laat me raden komt zeker ook van een collega die al kindjes heeft? Die geen idee heeft hoe het is om niet zomaar makkelijk zwanger te raken? Lieverd ik gun het jou onwijs veel dat jij heel vlug een wondertje mag ontvangen. Dikke knuff meid en trek je niks aan van je collega's...die zijn het niet waard...en hebben hun verstand in hun *piep* zitten Hier is het bruinverlies minder en lichter geworden Ik ga er wel gewoon vanuit dat het alsnog doorzet.
@chantalk meid ik blijf voor je duimen da het niet doorzet!! bryan wil echt nog wel een vriendinnetje erbij vriendje mag ook hoor hahaha tijd voor de speeltuin he
hier ligt een slapende bryan bij mij op de bank, hij was nemo aan het kijken op mijn laptop zeg tegen mijn hubbie ga ff snel naar de winkel kom terug en hij slaapt heerlijk en het was nog geen half 8 wel begint hij weer wat te hoesten en voelt warm aan dus morgen toch weer hoestdrankje geven wil niet dat alles terug komt gaat nu net weer goed ik heb nu lekker 4 dagen vrij en daar ga ik ook volop van genieten he
@sanne geloof dat het nu alweer beter gaat maar helaas blijft hij sukkelen pfff ja heerlijk sinterklaas kijken heb er zon zin in !!
vivi; beterschap met je kleine ventje! @ sinterklaas; wij gaan ook, voor het eerst echt eigenlijk. heb er zin in, hoop dat ze het leuk vinden. Vanavond mogen ze hun schoen zetten 1e keer
@sinterklaas hier vandaag alleen op tv en ook de schoen zetten natuurlijk. als het weer het toelaat hebben we vanavond wel nog verlaat sintmaarten vuur volgende week komt de sint pas hier in het dorp binnen
Hey dames. HIer alles weer prima hoor. Ongi bijna voorbij dus we mogen weer langzaam Wat betreft die collega, die is vrijgezel, en we begrijpen nu vast ook waarom. Inmiddels heeft zij teamhoofd erbij betrokken om er nog eens een schepje boven op te doen en ging ze samen met haar het gesprek aan tegen mij. Helaas voor haar wist zij niet ( en ik wel) dat ons teamhoofd ook in de MMM heeft gezeten, en deze nam het dus voor mij op ipv voor haar.... Ben flink lachend en met een big smile het kantoor uit gelopen.... Gelukkig hebben alle andere collegaatjes wel begrip voor mij, alleen weten ze niet hoe en wat omdat ze zelf niet in de MMM hebben gezeten en vinden ze het soms moeilijk om zich in me te verplaatsen, maar na uitleg begrijpen ze mij eigenlijk altijd.... Hier verder nog nieuws??? Dikke knuffel voor jullie allemaal. Liefs Chelleke
@chelleke fijn dat het toch uigesproken is hoop dat ze nu haar opmerkingen voor zich houd @chantalk is je ongi nu weggebleven?? hoop het voor je meid!!
Ongie is nog niks van te bekennen wel nog steeds af en toe bruinverlies en heel veel buikkrampen. Gisteravond dacht ik echt dat het door zou zetten, maar dus nog niet. Voel me vandaag wel beroerd keelpijn, misselijk en dan die buikpijn er nog bij en dan vanmiddag wéér een verjaardag (gister ook al). Pfff hoop dat ik wat opknap straks...zometeen maar met een kopje thee op de bank. Sinterklaas binnen halen is hier afgelast vandaag door het slechte weer. Hij wacht al in de zaal op de kindjes. Daar kan ik helaas niet naar toe want mannetje ligt in bed (nachtdienst) en met 2 kids alleen zie ik niet zo zitten. De beek hier achter (onze tuin) staat hoog!!! hopelijk werkt de bypass goed anders hebben we straks natte voeten 8)
Hey Limbo meiden,, Mag ik me hier nog aansluiten?? Heb niet alle 16 pagina's gelezen,, maar zal me even kort voorstellen. Ben 21 jaar, heb in 2008 een huis gekocht samen met mijn lieve vriend die nu bijna 27 is, en we zijn zwanger van ons eerste wondertje! Wij hebben 18 rondes op ons kleintje moeten wachten & zijn uiteindelijk middels IUI zwanger geworden! Ik ben doktersassistente en werk (nu nog) 4 dagen per week in een huisartsenpraktijk. Na de bevalling ga ik 3 dagen werken Ik kom trouwens uit midden limburg,, niet heel ver bij Sanne vandaan! Nou ik hoop dat ik vanaf hier kan inspringen
Hoi Nikske. Als eerste gefeliciteerd met je zwangerschap... Kom zeker gezellig mee kletsen hoe meer mensen hoe gezelliger... Mag ik vragen waar je woont als je zegt dat je vlak bij Sanne woont, ik woon namelijk in Echt. Liefs Chelleke