Ik weet niet goed waar ik het neer moet zetten dus dan maar hier Sinds ik bevallen ben, heb ik een heel raar stukje vlees bij mn vagina. Net voor de ingang zeg maar, kan het ook vastpakken. Alsof er iets aan vastgegroeid is Heb er geen last van ofzo, maar het ziet er echt heel gek uit! Weet iemand wat het is?
Niet echt veel geduld Je hebt het dus al sinds 2005! Nou, naar je huisarts gaan lijkt me de aller beste optie! Alsof iemand hier kan gaan gokken wat dat is... Als iemand zich er al aan waagt zou ik het sowieso alsnog naar laten kijken.... Succes
Ik zie nu trouwens dat je zwanger bent. De stap naar een vk of gyn. lijkt me dan helemaal een makkie! Je hebt je eerste controle en echo inmiddels gehad lijkt mij. Even bellen morgen!
Nou ja, Elmo; Misschien zijn er dus meer mensen die ook zoiets hebben en mij gerust kunnen stellen. Denk niet dat het iets ernstigs is, en dat ik ervoor naar de dokter moet, want heb vaak inwendige onderzoeken gehad, en niemand heeft er ooit wat van gezegd, ook de dokter niet Misschien dat iemand dit ook heeft, nadat ze is bevallen,en kan uitleggen hoe het er is gekomen!
Je kunt nooit weten of je hetzelfde hebt toch? elk lijf is anders, en ik zou mijn lijf toch laten nakijken
Heb je bij je bevalling een knip gehad? Ik wel en heb een klein beetje wild vlees aan de ingang zeg maar,daar waar het litteken begint. Doet geen pijn en merk er ook niks van.
Nee heb geen knip gehad, alleen een klein scheurtje in mn schaamlip, dus niet echt rond de ingang van de vagina, waar het dus zit. Kan het moeilijk uitleggen, en ziet er ook echt raar uit, alsof er kleine sliertjes vlees zitten
Misschien dat er bij de geboorte iets naar buiten is gekomen wat normaal binnenin zit? Ik zou gewoon even je gyn laten kijken,maar volgens mij is het iets waar je je geen zorgen over hoeft te maken. Groetjes!
Ik kan me voorstellen dat je wil weten wat het is, en waar kan je dat beter vragen als op een zwangerschapspagina. Ik kan je helaas niet verder helpen, ik zou het even met je vk bespreken, is er dan nog onduidelijkheid dan kan je altijd nog naar je HA.
het schijnt dat in je vagina een soort flubbertjes zitten. en als je zwanger / bevallen bent kunnen het er iets meer worden, of meer naar buiten ofzo. ik weet het niet meer precies, maar het schijnt dus normaal te zijn.
mischien eens een salami naar binnen geduwd en er is een stukje vlees achter gebleven... smakelijk! Maar goed, mocht het geen achtergebleven salami zijn, dan mischien wat wild vlees of een aambei? even naar de arts die weet het wel!
Ik denk dat ik het weet. Het is je maagdenvlies. Dit moet door je ha of in het ziekenhuis even verwijderd worden.
niemand hier kan weten wat het is..... ze moet gewoonweg naar de ha om die er naar te laten kijken iedereen haar onderkant is weer anders, en wat de een heeft hoeft de ander niet te hebben... zekerheid voor alles.. gr.smoekie
Wat zijn we weer lekker behulpzaam lentefee! Ik weet niet wat jij met een salami uitspookt? Maar ik gebruik het oraal, en niet vaginaal
Kan hier trouwens een slotje op? Ik weet al genoeg,en echt meer behulpzame antwoorden zie ik er niet van komen