Haii meiden, @ Gimena: Heel veel sterkte mop!!! ik denk aan je!!! Hier gaat het wel goed! Ben ontzettend moe alleen .. en heb gigantische nesteldrang dus wil alles af hebben en het liefst tegelijkertijd! Het kamertje komt volgende week vrijdag en dan wil ik natuurlijk het verfwerk afhebben. Ik hoef alleen de kast van de babykamer te schilderen en het raam, maar toch raak ik in paniek Vrijdag ga ik met schoonmoeder en zus naar prenatal om nog wat spulletjes te halen zoals, waskussen+hoezen, beddengoed etc Heb nog ruim de tijd maar heb graag alles op tijd af Moet je nagaan dat we nog niet eens hebben omgekeken naar een geboortekaartje ... Oooh ja we hadden echt heel veel lol in de kapperszaak he als ons meisje is geboren moet je maar op kraamvisite komen! Wil heeeel graag op iedereen reageren maar heb het fut niet! Hopelijk gaat het met iedereen goed en een dikke knuffel!! xxx
@lilo, spannend voor je allemaal. Kan me daarom goed voorstellen dat je nesteldrang begint te krijgen. Zolang je je nog goed voelt om alles nog te kunnen doen, is het goed toch?!
Gimena,sterkte meis met het verlies van je opa En NB,voor jou ook sterkte. Wat klote zo een week in onzekerheid. Lilo,wat een mooie foto zeg!! Hier: weer beetje griep en lig in bed. Ik denk niet dat m'n ei snel komt dus deze ronde kan ik helaas vergeten.
@bolbuikje, als je ei nog niet komt, heb je juist toch nog ff de tijd? of denk je dat het niet lukt omdat je griep hebt? ben ook net beter van een griepje. heb mijn eisprong gehad in de tijd dat ik griep had. we hebben we een momentje kunnen vinden dat ik me iets beter voelde, maar weet dus niet of dat dat voldoende is geweest. beterschap in ieder geval! tis geen pretje...
Effe kort hier, ben nl. aan het werk Noordbrabant, ik ben heel benieuwd waarom dat hormoon nu nog te hoog is. Wanneer weet je meer meis? Kan me voorstellen dat t echt een behoorlijke tegenvaller is! Dikke knuffel meis en hou ons op de hoogte. Gimena heel veel sterkte vanmiddag en daarna met het verlies van je opa. @ de rest, dikke knuffel van mij!
Hee Nancke, De griep stelt het komen van het eitje uit lijkt wel. Laatst moest ik ongi worden,was ik ook alweer een week overtijd door de griep :x Mijn vriend gaat vrijdag as op wintersport en ik had geen tijd om mee te gaan dus vandaar. Hopelijk heb jij meer succes!
Gimena: Gecondoleerd. sterkte vandaag meid!!!!. Denk aan je. NB: Jij natuurlijk ook sterkte. Jeetje weer een week onzekerheid. knuffel van mij!! Hier rode duivels. Maar ben niet teleurgesteld. Hebben niet voor niets een time out. Maar was toch wel grappig geweest. Wij gaan as zaterdag naar de musical kruimeltje in de efteling. Heb er echt zin in. O ja as vrijdag gaan we naar tuin idee in brabanthallen den bosch. Och ja je moet iets doen als je verder niets kunt. Ben ZOOOOOOOOOOO chagerijnig dat ik niets kan. Dat zit echt niet in mijn genen. LIEFS,
Bolbuikje: beterschap. Wel balen dat je vriend, net in de week dat je ei komt, weg is. Misschien erheen vliegen en het daar een avondje HEEEEEL romantisch maken. Is wel leuk om te herinneren als het dan mocht lukken.HIHI Maar ja dat is ook weer zoiets natuurlijk. Wel leuk om zo te fantaseren. Lilo: Hoor je vaak dat zwangere vrouwen dat krijgen aan het eind van de zwangerschap. Veel succes met schilderen nog. en doe het maar lekker rustig aan. liefs, liefs,
Ik kom ff snel kijken hoe t hier met de dames is en geef jullie allemaal een dikke knuffel. Fijne avond. Vriendlief is een x 's avonds thuis. Kijken of ik m kan verleiden hihi
Hey meiden, even een kort berichtje van mij, het is weer druk druk druk hier. Maar heb wel alles gelezen, hoewel ik niet reageer... Denk wel aan jullie en leef met jullie mee. Lilo: geweldig die echo! En wat zullen jullie trots zijn, ja! Dikke knuffel iedereen van mij!
Petra, nee wij weten dat niet zo bent, maar pijn kan veel met je doen! Probeer te genieten van de dingen die jullie gaan doen. Lilo, prachtig om te zien die 3 d echo, bijzonder dat je al zo goed kunt zien hoe je kleintje eruit ziet, ook al zit t nog in je buik. Jeskejes, you go girl! Nancke hopelijk is het genoeg geweest die ene keer, wie weet je hebt er ten slotte maar 1 nodig he Bolbuikje, hoop dat jouw ei nog even heel gauw wil ploppen!
Zo de nekplooi meting om 8.10 uur. ( vrijwillig, zit niet in de familie of zo en ben net 28) Maar toch spannend.....
Helaas t verleiden is niet gelukt, waren allebei in slaap gevallen. @Gebakje: Spannend meid. Wat meet zon nekplooi meting? Hier lekker een dagje vrij, dus ff rust voor mn knie. Dames fijne dag.
@ Gebakje: succes zometeen met de nekplooimeting. Is altijd spannend zoiets, ookal heb je geen verhoogde kans. @ Petra; kan me goed voorstellen dat je flink baalt nu je bijna niets kunt. Sterkte ermee. @ Bolbuikje: is je eitje al in zicht? Hoop dat ie nog voor morgenavond komt. Gisteren eerste les zwangerschapsyoga gehad. Was op zich wel leuk, maar is wel even wennen. Alles gaat heel rustig en ik ben juist wel van het snelle met sporten. Denk wel dat de ademtechnieken etc. goed van pas kunnen komen. We'll see. Heeft me niets gekost, dus als het niks is, dan is het gewoon jammer.
oh chips das balen bolbuikje. (dan ben ik toch benieuwd hoe dat bij mij is gegaan tijdens de griep... ) Beterschap meid!
Gebakje: Wanneer krijg je de uitslag? Ken het onderzoek niet. Hoop, natuurlijk, dat alles goed is. Knuffel!! JESKEJES: NEEEEEEE!!! In slaap gevallen.HIHI Och ja volgende x beter. Esje: zwangerschaps yoga. Lijkt me best leuk en heeeeel relax.HIHI Tooske: Hoe ist met jou? Zie dat je over een week of 2 weer een echo krijg SPANNEND!! Willen julie weten wat het gaat worden?? LIEFS,
De uitslag was goed. Ze meten bepaalde eiwitten (of zo) in je bloed, en dan bij de echo meten ze de nekplooi dikte op. Daar zit vocht in, en dat laagje vocht meten ze. Moet dan onder de 3 mm zijn , en het was 1.5 mm. Die uitslagen combineren ze en dan berekenen ze de kans op hoe groot het percentage is dat je kans hebt op een kindje met het syndroom van down, en een paar aangeboren hartafwijkingen. De uitslag was 1 op 2100 dus dat is goed. ( let wel op: dat is maar een kansberekening) Ik ben in iedergeval super opgelucht en heb weer 4 mooie echo foto's erbij. En voor het eerst het hartje horen kloppen ( voorheen alleen gezien)
Fijn dat de uitslag goed is! Toch altijd weer een geruststelling als het goed is he. Leuk, dat je het hartje nu ook hebt kunnen horen. Heerlijk geluid vind ik dat altijd.
Fijn dat het allemaal positief was gebakje! en dat geluid van zo'n hartje lijkt me ook helemaal geweldig... (dat wil ik ook )