Meiden uit Noord-brabant die voor een 1e kindje gaan

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lilo88, 21 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn dat t de uitslag zo positief is Gebakje!

Esje, ik twijfel nog of ik yoga of gym ga doen, ben allemaal zo bang dat yoga helemaal niks voor mij is.... Maar jou dus wel goed bevallen? Rustig ja, maar dat zal gym ook zijn denk ik ;)

Petra, over precies 3 weken hebben we de 20 weken echo inderdaad. We kijken er al enorm naar uit! Hopen dat alles goed is natuurlijk en spannend of we een meid of een jongen krijgen! We willen het graag weten ja, maar we willen het wel als verrassing houden voor iedereen. Hoe gaat het nu met jou? Je had een paar leuke tripjes op het programma staan toch? En hoe is het nu met de pijn?

2. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Hier kan ik nergens vinden waar ze zwangerschapsgym doen, wel zwangerschaps yoga/ zwemmen/ zeker bevallen/ samen bevallen. Terwijl ik juist wil gymmen.

Ik ga zo en zo een proefles zwangerschaps zwemmen doen, dat lijkt me ook heerlijk.

3. Esje78

Esje78 Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.124
    0
    36
    Noord Brabant
    @ Tooske: ik ben niet superenthousiast, maar leek mij wel lekker om me even een uurtje volledig op de kleine te concentreren. Ben ook helemaal geen yogatype. Sowieso wel gezellig om met een groepje zwangeren die evenver zijn bij elkaar te zitten ;).

@ Gebakje: zwemmen lijkt me ook lekker, maar dat ga ik toch maar niet doen. Ga echt proberen zoveel mogelijk rust te nemen vanaf april......hahaha. Wil straks wel met de kleine op babyzwemmen denk ik. Vind dat altijd zo schattig om te zien en lijkt me heerlijk voor zo'n kleintje.

4. gimena

gimena Niet meer actief

maak maar een foto als de kinderkamer veraf is doen ik eens spieken hoe hij er uit ziet :p

over de kapperszaak haha we moeten gewoon weer samen gaan werken vindt je niet:p

kraamvisite jaaa ik kom zeker :) neem sophietje wel mee :D

5. gimena

gimena Niet meer actief

@nancke ik heb altijd in Oosterhout gewoont en me oma rest fam woont in Breda vandaar dat je crematie in Breda was.

6. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    @ Gimena: Hahaha ja wij zijn de perfecte collega's samen :p

7. noordbrabant1981

noordbrabant1981 Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.857
    81
    48
    Vrouw
    noord-brabant
    hier hetzelfde als wat frou zegt. ik heb zo geen puf om te reageren, maar lees wel alles mee en hoop dat het met iedereen goed gaat!!! dikke knuffel voor jullie allemaal!!!xxx

8. TJ82

TJ82 Bekend lid

27 nov 2010
    929
    20
    18
    Europa
    @Petra: Balen voor je meid! Is toch iedere keer een tegenvaller! Sterkte en een dikke knuf!

@Gebakje: Fijn dat de uitslag goed was en dat je het hartje hebt kunnen horen! Een prachtig geluid dat we allemaal wel willen horen!

@Esje: Jammer dat de yoga niet helemaal jouw ding was. Misschien is het juist wel goed voor je, kom je toch even tot rust en kun je wel contact leggen met je kindje. Dat is dan weer een voordeel van de yoga! Maar kan me voorstellen dat het even anders is als je altijd actief hebt gesport.

@Tooske: Spannend, de echo over 3 weken! Hopelijk heb je een prachtige echo en kun je goed zien wat het wordt!

Hier gaat het al een stuk beter. Heb alleen nog een beetje bruin bloedverlies (laatste restjes denk ik). Emotioneel gaat het met ups en downs. Door de week gaat het goed, dan heb ik het lekker druk en heb ik veel afleiding, maar in het weekend ga ik meer denken en dan willen de tranen nog wel eens komen. Zijn zondag bij de oma van m'n vriend geweest om te vertellen dat we gaan trouwen. Zegt ze: "oh, ik dacht dat jullie kwamen vertellen dat je in verwachting bent." Au!!! Ze riep 2 jaar geleden al dat ze graag achterklein kinderen wil, maar ja, je hebt nu eenmaal niet alles voor het zeggen. Gelukkig was ze wel blij dat we (alsnog) gaan trouwen. Gelukkig maar, haha!

9. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    @TJ82 Dat moet hard aangekomen zijn zeg. Gelukkig dat ze nog wel blij was met het trouwen. Jullie hebben haar ook niet verteld dat jullie het wel aan het proberen zijn ?

10. Esje78

Esje78 Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.124
    0
    36
    Noord Brabant
    @ TJ: zo'n opmerking komt idd hard binnen, al kan ze het natuurlijk niet weten. Heb je haar wel verteld dat het onlangs mis is gegaan? Dan zal ze er misschien niet weer zo snel over beginnen. Wel fijn dat ze blij is met jullie bruiloft.

11. Nancke

Nancke Actief lid

Wat grappig, ik heb altijd in teteringen gewoont en woon sinds 4,5 jaar in Veghel... de rest van mijn fam en vriendinnen wonen nog wel allemaal in breda en omgeving...
    Heb je veel heimwee gehad? ik toch best wel hoor... wilde dat eerst niet toegeven...

12. BolBuikje34

BolBuikje34 Niet meer actief

#2012 BolBuikje34, 25 feb 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 25 feb 2011
    Tooske,wat leuk over 3 weken de echo! Wel heel erg spannend. Laat je het ons ook weten of liever niet? :D

TJ,oei wat een klap zo een opmerking. Maar dat kan die lieverd ook niet weten natuurlijk. :(

Esje,ondanks dat je niet zoveel zin hebt,toch veel plezier met de yoga.

Gebakje,fijn dat de score goed was!

Voordat ik je vergeet: petrab,ik hoop dat je je snel beter gaat voelen meis! Het zit je niet mee de laatste tijd.

Hier: vruchtbaar slijm,ei word denk ik zondag of maandag verwacht. Net nog geklust en vriend is vertrokken naar Oostenrijk. We zullen wel zien of het deze maand lukt. Ik verwacht zelf niets;)

13. Nancke

Nancke Actief lid

Spannend bolbuikje. hopen dat je vriend super zaad heeft het het zeker een dag of 3 blijft leven... ik zal voor je duimen!

14. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Hey meiden, weer bijgelezen, maar heb een off day. Teveel emoties, stresskip dat ik ben. Teveel bezig met zwanger worden. Koppetje moet weer effe leeg. Dus alles gelezen, maar t lukt me niet om te reageren.
    Dus voor iedereen een knuffel. Denk aan jullie

15. mamootje

mamootje Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.718
    0
    36
    @TJ: dat kan hard aankomen zo'n opmerking, maar ze wist er natuurlijk niks van..wel fijn dat ze ook heel blij was met jullie trouwen!

@petrab: hoe is het met jou? Hoe gaat het nu met de pijn, is er al verbetering???

@Tooske: spannend wat het gaat worden, en mogen wij het wel weten of ook niet...ik weet toch niet wie je bent;)

@Nance: spannend dit weekend voor jou!!! wanneer wil je gaan testen? morgen ook echt al, of wacht je nog een dagje ofzo langer?

@Bolbuikje: hopelijk dat het zaad lang genoeg binnenblijft, jullie hebben in ieder geval je uiterste best gedaan!

@Jeskejes: knuff meis!

@NB: hoe is het meis?

16. mamootje

mamootje Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.718
    0
    36
    Meiden hier een update van mijn bezoek aan de gyn gisteren, een heel verhaal...even van me aftypen allemaal ;)

Ik gisteren om 9 uur bij de gyn..ze was er nog niet dus moest even wachten..ik was echt heel zenuwachtig.
    Ik kwam dus voor 2 dingen
    1. voor behandelplan
    2. ik doe mee aan een studie m.b.t. PCO en zwangerschapsuiker...er is een onderzoek om te kijken hoe groot de kans is dat je die suiker krijgt als je PCO hebt.

Toen zei de receptionist dat mijn gyn ziek was, en later kwam en dat ik een vervangster kreeg...BALEN dacht ik!

Maar dat viel echt enorm mee, een heel leuk en lief vrouwtje!
    Eerste half uur alleen maar bezig geweest voor die studie en toen EINDELIJK over puntje 1:D
    Om een nog langer verhaal iets korter proberen te maken:
    Ik zit nu aan de 'primolut' om mijn ongi op te wekken, dat moet ik 5 dagen 3x slikken en dan wachten op mijn ongi.
    Dan in de 3e dag van mijn cyclus clomid slikken (hormoonpilletjes om eisprong op te wekken)...
    Daarna vanaf cyclusdag 10 elke week 2x een echo laten maken om eitje in de gaten te houden.
    Ik vind het best wel spannend!!! maar ben ook blij dat ik heb mogen beginnen...
    Dat hele verhaal over die onderzoeken voor de studie zal ik jullie besparen;)

Nance jij hebt net dit verhaal voor de eerste keer achter de rug toch? ging het bij jou net zo, of anders? Ieder ziekenhuis doet het natuurlijk een beetje op hun eigen manier...

Dat was mijn verhaal van gisteren;)

17. noordbrabant1981

noordbrabant1981 Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.857
    81
    48
    Vrouw
    noord-brabant
    hey meis wat goed dat je mag beginnen!!! super spannend!!! sorry allemaal dat ik effe niet gereageerd heb maar ik ben echt doodop de laatste dagen. waarschijnlijk van de stress maar ja als ik maandag goed nieuws heb ben ik weer zo blij dat ik weer ga reageren op jullie berichtjes!!! ik ben jullie niet vergeten hoor en ik lees nu wel alles maar heb geen puf om te reageren maar nu moest ik effe reageren want ben zo blij voor mamootje!xxx

18. BolBuikje34

BolBuikje34 Niet meer actief

He Mamootje,geweldig dat je nu iets hebt gekregen om te helpen! Hopelijk krijg je snel een eitje deze maand! En daaruit een wondertje natuurlijk. Dat hoop ik ook voor jou Nance,jullie hebben het niet makkelijk lijkt me. Die onzekerheid is vreselijk.

jeskejes,ik ken het. Vervelend is dat he :( Doe maar rustig aan en knuffel terug.

Volgens mij heb ik vanacht m'n ei gehad. Ik werd er wakker van en m'n borsten deden echt gigantisch veel pijn. Laten we het hopen,dan is er nog een kans.

19. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Hey lieve meiden. Had gister zo even mn sip momentje. Gaat nu weer beter:cool:
    Voor iedereen heel veel succes en dat t snel raak mag zijn. En dat we er allemaal van kunnen gaan genieten. Duim duim, duim.

KLussers: succes en veel plezier, You go girl.:D

20. petrab

petrab Actief lid

19 aug 2010
    398
    0
    0
    Mamootje: fijn dat er nu een behandelplan is en jullie nu verder kunnen.
    Hoop dat het snel raak mag zijn.:)

Bolbuikje: er bestaat altijd een kans dus jou hoop.
    Het gebeurd meestal op een moment dat je het niet verwacht.;)
    DUIM DUIM DUIM DUIM!!!!

Jeskejes: Iedreen hier weet hoe je je kunt voelen.
    Geeft niet we hebben allemaal wel eens een dip.
    Maar je moet zo denken: NA REGEN KOMT ZONNESCHIJN!!:p:p
    HIHI toepasselijk met dit weer.

Hier bijna geen pijn meer.:D
    Maar mijn rechterarm functioneerd niet goed.
    Heb geen kracht en kan hem niet optillen.:(
    Dinsdag naar ha om te kijken of ze iets kunnen doen.
    Gister naar tuin idee geweest.
    Was wel leuk maar denk niet dat we de aankomende jaren er weer heen zullen gaan.
    Vanavond naar KRUIMELTJE.
    Heb er zin in en hoop dat het leuk word.:)

Liefs,

Deel Deze Pagina