ZWANGER! lilo88, uitgerekend 9 mei 2011, 22 jaar,1e kindje ZWANGER! wannabemom24, uitgerekend 22 mei 2011, 24 jaar, 1e kindje ZWANGER! Esje78, uitgerekend 23 juni 2011, 32 jaar, 1e kindje ZWANGER! Tooske, uitgerekend op 7 augustus 2011, 30 jaar, 1e kindje ZWANGER! gebakje,uitgerekend op 6 september 2011, 27 jaar,,1e kindje VLINDERTJE noordbrabant81 VLINDERTJE TJ82 NOD 23 februari, VStiertje, 25 jaar, Ronde 3, 1ste kindje NOD 5maart, Jeskejes, 29 jaar, ronde 4, 1ste kindje NOD 8 maart Bolbuikje34, 34 jaar, Ronde 7,1ste kindje NOD 19 maart, Frou81, 29 jaar, Ronde 8, 1ste kindje NOD 26 maart Nancke, 27 jaar, Ronde 11, 1ste kindje NOD ? maart TJ82, 28 jaar, Ronde 2, 1ste kindje NOD ???, mamootje,21 jaar, Ronde 4, 1ste kindje NOD ???, Femme, 21 jaar, Ronde 2, 1ste kindje time out tot mei , Petrab, 26 jaar, Ronde 7, 1ste kindje. time out ivm verhuizen.gimena 22 jaar ronde 7 2e kindje Zo, mezelf weer even aangepast... Hier nog steeds heel erg druk, en ook een beetje depri. Word ik ook mama? maar leef met jullie mee, en lees ook nog steeds mee hoor. Wij kunnen weer aan de klus in ieder geval...
Bolbuikje en Esje, ja ik durf t risico niet te nemen het hier te vertellen, kan ik niet maken tegenover mijn manneke Jeej dat is echt ziek ja Petrab!!!! Er lopen een stel gekken rond hoor.... Jaja, bijna weer carnaval ja, leuk hoor dat er hier ook een aantal gaan! Ik ga alleen zondag naar de optocht met vriendinnen, kijk wel hoe lang ik het leuk vind s avonds. Tis namelijk nogal druk in dat cafe waar we s avonds altijd naartoe gaan en er wordt veel met bier gegooid, en ook flink geduwd als een bepaald nummer wordt gedraaid. Ik zie t wel, wie weet sta ik er op 2 uur s nachts nog wel tussen
Balen dat je ongi bent geworden!! nu weer 50 mg clomid of 100? Hopelijk dat het deze ronde beter gaat! zonder ziek zijn en een mooie bevruchting!
@ gebakje: goed dat de test goed was!!! @tooske: spannend die echo!!! ben benieuwd!!! wij horen het wel als hij/zij er is, blijft het voor ons gewoon een verrassing en dat is helemaal niet erg hihi!
hopen voor je dat het deze maand raak is meis!!! duim voor je!!! je kunt inderdaad hele erge last hebben van je ei!!! maar ook wel weer makkelijk dat je het voelt, ik heb dat nooit!!!xxx
hey meis, het gaat niet echt goed, voel me erg ***. zal dadelijk nog even typen wat de gyn vandaag zei aan de telefoon. eerst even op jullie berichtjes reageren want heb jullie berwaarloosd. xxx
@mamootje ik heb nu voor de 2e keer op rij 50mg... nu dag 2 en heb gelukkig nog geen bijwerkingen... fieuw
hey meis ook niet goed dat het nog niet goed is met je arm! maar dat kan lang duren heb ik ooit van iemand gehoord. hopen dat ze er iets aan kunnen doen. ga je morgen naar de huisarts? succes dan!!! laat je wel wat weten? lijkt me ook leuk kruimeltje. mijn vriend zou daar niet mee naa toe gaan denk ik. is wel een uitje om met schoonmoeders te doen, die vind zoiets altijd leuk. maar heb daar nu effe geen zin in om met haar iets leuks te gaan doen, dan ben ik kei kapot 's avonds van haar geklets aan 1 stuk door hihi. xxx
haha als ie zo rustig is geweest vind ie carnaval misschien helemaal niet leuk hahahaha. grapje, moet wel met zulke ouders. ben benieuwd wat ie gaat doen met de carnaval, hoop voor je dat ie zich wat rustig houd! hoe bevalt de yoga? lijkt me wel rustgevend maar ik zou er denk ik ook wel een dut van krijgen, hou zelf niet zo van die rustige dingen. xxx
wij gaan geen carnaval vieren, hou er helemaal niet van en daarboij staat mijn hoofd daar nu ook helemaal niet naar. maandag ochtend ook bloed prikken, denk dat het daar lekker rustig is haha. ben ik ook zo weer thuis. ben volgende week de hele week vrij op de woensdag na. heerlijk. ben echt doodmoe. xxx
hey meiden de gyn heeft net weer gebeld. hcg was vorige week 270 en vandaag 260 dus te weinig gezakt. moet maandag weer bloedprikken en dan gaan ze weer verder kijken. heb op de man af gevragen of het een bbz kan zijn maar hij wist bijna zeker van niet omdat ik helemaal geen klachten heb want dat vroeg hij ook eigenlijk meteen of ik klachten had. hij denkt nu dat ik waarschijnlijk nog teveel cellen heb in mijn bloed die zijn aangemaakt toen ik zwanger was. heb gevragen hoe dat te verhelpen is en dat kan met medicijnen maar weet dus echt niet wat voor medicijnen en hoop ook echt niet dat het weer iets is waar ik hele erge buikkrampen van krijg of heel erg en lang van ga vloeien. iemannd hier ooit van gehoord van medicijnen die je hcg omlaag brengen? sorry voor de rest waar ik niet op heb gereageerd maar ben vanaf vandaag weer op berichtjes aan het reageren maar heb alleen op de laatste berichtjes gereageert. xxx
@NB: Wat vervelend meis!!! Niet het nieuws dat je hoopte... Zo balen dat je er nou nog niet vanaf bent! Ik heb geen idee wat voor medicijnen ze hiervoor hebben. Was je baarmoeder verder wel schoon? Of zou er misschien nog een restje kunnen zitten? Snap dat je je klote voelt! Knuf voor jou!!! @all: ik was iets te enthousiast zondag, want het gaat toch nog niet zo goed. Wel lichamelijk, heb sinds zaterdag helemaal geen bloedverlies meer. Maar emotioneel heb ik gisteravond een enorme uitbarsting gehad. We hadden 's avonds etentje en daar was m'n (zwangere) schoonzusje ook. DIe had ik niet meer gezien of gesproken, omdat ik dat heel moeilijk vind. je kunt je voorstellen dat de spanning om te snijden was. Het is zo dubbel! Wil heel graag blij voor ze zijn, maar het doet zoveel pijn en ik ben gewoon jaloers. Waarom bij haar wel terwijl ze het eigenlijk niet wilde en bij ons niet??!! Zo oneerlijk! Ben daarna naar m'n moeder geweest en heb toen een tijdje heel hard gehuild, alle opgekropte emoties kwamen eruit. Lucht wel iets op, maar de tranen zitten nog steeds hoog. M'n vriend heeft haar gebeld dat we binnenkort maar even langskomen om te praten, want anders wordt straks de bruiloft erg pijnlijk en dat wil ik ook niet. Voel me echt een k*twijf dat ik zo denk, maar ik kan er niets aan doen. Gelukkig heb ik heel veel steun van m'n mannetje en m'n familie, daar ben ik zo blij mee! Sorry voor mijn ego berichtje, maar het is zo fijn om het even van me af te schrijven. En jullie geven me altijd zo veel steun, dat is echt super fijn! x voor iedereen!
@Noordbrabant: meid hoop dat je snel duidelijkheid enzo hebt. En dat het weer steeds beter met je gaat, dikke knuff. En doe maar rustig aan, is niet erg dat je niet op iedereen kan reageren. Etentje was leuk en gezellig, lekker met zn tweetjes. heerlijk Appeltaart staat nu in de oven, kan hij morgen op zn werk trakteren.
Hey meiden! Sorry dat ik hier niet zoveel meer klets! Ben op t moment erg durk met mn werk en ben eindelijk doorgestuurd door de HA naar de gyn. Moet er maandag 14 maart zijn, en dan hoop ik iets meer duidelijkheid te hebben! Ook hebben ze bloed geprikt voor mn hormonen, of dat wel genoeg is enz.. Jullie horen t nog! Hoe is het hier? al meer nieuws?! Zwangeren? Liefs Femme!