Meiden uit Noord-brabant die voor een 1e kindje gaan

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lilo88, 21 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noordbrabant1981

noordbrabant1981 Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.857
    81
    48
    Vrouw
    noord-brabant
    ah wat lief, dank je!!! nu heb ik advies gevragen ergens bij mijn eigen topic die ik geopend heb en daar komt ineens een meisje tussen die een bbz heeft gehad en die had ook helemaal geen klachten. nu ben ik weer super bang dat ik dat toch ook wel heb:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$!

2. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    He bah NB. Leuk zo'n forum, maar soms ook weer niet. Maar hou t goed in de gaten en laat t goed uitzoeken. Hoeft niet zo bij jou te zijn. Is wel schrikken.

3. BolBuikje34

BolBuikje34 Niet meer actief

TJ,ik kan me je gevoel goed voorstellen! Ik heb hetzelfde gevoel tov iemand die niet zwanger wilde worden maar het wel is. Voel me heel jaloers dan. Ik vind het dus niet vreemd dat dat gevoel bij jou versterkt is. Zeker als die persoon net zo lang zwanger is als jou. Het is gewoon k*t! Voel je er niet als te rot over en gewoon flink huilen indien nodig!

NB: ik hoop niet dat je van die rot medicijnen hoeft te gebruiken. Wat een slecht nieuws. Hopelijk is er nog een andere oplossing.

Frou,jij word zeker wel mama hoor! Hopelijk is het deze ronde raak voor jullie. Je hebt er lang genoeg op mogen wachten in elk geval. Ik zit in ronde 7 en heb het soms al echt gehad.

4. BolBuikje34

He meis,bel gewoon morgen de dokter,zeg dat je je toch wel zorgen maakt en vraag om een echo. Gewoon het zekere voor het onzekere nemen! Ter geruststelling: een gewone zwangerschap én een bbz samen komt nagenoeg niet voor! Dus de kans dat je dat hebt is heeeeel klein. Maar ik zou het toch navragen,gewoon voor de geruststelling.

xx

5. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    He meiden...

Sorry ook ik ben hier alweer eventjes niet geweest...
    Zal eventjes flink moeten terug lezen...

Wil wel even Noordbrabant een dikke knufff geven...

6. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Owja, wilde nog even kwijt dat mn temp weer gestegen is, dus heb weer een beetje hoop:p Maar krijg wel steekjes in mn buik, maar probeer er niet teveel aan te denken. Ik ga voor roze.

En Char1983: geeft niks dat je ff niet geweest bent, je hebt dan alleen wat om bij te lezen.

7. petrab

petrab Actief lid

19 aug 2010
    398
    0
    0
    Hey meiden,

NB: das balen meid.
    Hoop dat het geen bbz is en dat het met een niet te zwaar medicijn op te lossen is.
    Maar zou zeker ook een echo vragen voor de zekerheid.
    Je weet hte nooit.
    KNUFFEL!!!

Tj: Dat is begrijpelijk.
    Neem aan dat je schoonzus dat ook wel zal begrijpen.
    Het is al pijnlijk als je zwanger wilt worden en het lukt (nog) niet.
    Maar in jullie situatie is het nog heftiger.
    Laat je emotie's de vrije loop.
    Het geeft echt niet.
    LIEFS!!!

hier naar de ha geweest.
    Krijg as maandag een echo voor mijn rechter schouder.
    Ha vind raar dat mijn arm niet goed functioneerd.
    Dus even kijken of ze iets kunnen zien/uitsluiten.
    Ook moet ik naar fisio.
    Gelijk even over gehad , nu we er toch waren,dat we nog niet zwanger zijn geraakt.
    (hebben nu wel een time out maar willen waarschijnlijk volgende maand er weer volledig voor gaan)

8. Nancke

Nancke Actief lid

@petrab, heb je een verwijziging gekregen of iets? wat zei de huisarts erover?

9. petrab

petrab Actief lid

19 aug 2010
    398
    0
    0
    SORRY WERD EVEN ONDERBROKEN!!

Nu gaan ze kijken of zaad van mannetje in orde is.
    Ben benieuwd.
    Maar ben ook te zwaar.ECHT WAAR!!!hihi
    en dat ik natuurlijk ook niet bevordelijk.
    Dus ik ga PROBEREN af te vallen.

liefs,

10. BolBuikje34

Char1983,leuk dat je toch weer komt kijken. En zet 'em op hé met je eerste poging!

jeskejes,oei spannend!

Petra: fijn dat ze toch even verder kijken.

Hier: jakkes,ovulatie. Erg uitgesteld doordat ik griep heb gehad. Dat is dus einde oefening voor deze maand tenzij zaad 5 dagen blijft leven wat ik niet geloof :(:(:( Vriend is pas zaterdag terug van vakantie

11. mamootje

mamootje Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.718
    0
    36

Oh wat goed dat je eindelijk door bent gestuurd!!! op de hoeveelste dag zit je nu?

12. mamootje

mamootje Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.718
    0
    36

Oké spannend, dus je bent nu wel in het vizier bij de HA!
    En wat super vervelend dat het niet goed gaat met je schouder, spannend...ben benieuwd of er wat uit het onderzoekje komt...

13. mamootje

mamootje Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.718
    0
    36
    Ooh meis, jammer van je eitje! jij hebt ook wel veel griep hé?!

14. mamootje

mamootje Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.718
    0
    36

Oee lekker appeltaart;)

15. mamootje

mamootje Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.718
    0
    36

Wat vervelend nieuws van de gyn over de telefoon! heel begrijpelijk dat jij je zo *** voelt! echt superrrrrr vervelend dat je zo'n lange nasleep hebt van je MK:(
    Wat een eng bericht hierboven!!! Ben heel benieuwd wat er uit de echo komt! succes meid, en nog even in ongelofelijk vervelende onzekerheid zitten...
    Misschien toch de HA bellen als je zo ongerust bent? of kan dat niet?

16. mamootje

mamootje Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.718
    0
    36
    Oké! en nog een vraagje :cool: heb jij provera gehad ofzo om je ongi op te wekken?
    Ik heb vanavond mijn laatste primolut gehad (ook ongi opwekker) en moet nu ongi afwachten...ben zooooo benieuwd hoelang dat gaat duren!!!! heb wel al erge buikpijn maar dat is maar met vlagen...
    Als jij dat ook hebt gehad, hoelang duurde het bij jou?;)

17. mamootje

mamootje Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.718
    0
    36
    Oooh wat jammer, dat je toch weer een dipje hebt! maar wel begrijpelijk, die zal je vast nog wel vaker krijgen.
    Het lijkt me een hele pijnlijke situatie met je schoonzusje, zij moet daar toch ook wel begrip voor hebben?!!!!!
    Wel goed dat je vriend haar heeft gebeld, want het is wel belangrijk om dat uit te spreken denk ik en zeker idd voor jullie bruiloft straks.
    Super fijn dat je goede steun hebt bij je familie!!

18. Milaa

Milaa Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.310
    0
    0
    ergens in de 60, weet t niet precies!

19. noordbrabant1981

9 jul 2010
    1.857
    81
    48
    Vrouw
    noord-brabant
    lief!!! allemaal bedankt voor jullie steun al die tijd, doet me goed!!! haha meis je hebt heel veel terug te lezen, ben je effe zoet mee. hoe is het met je? xxx

20. noordbrabant1981

9 jul 2010
    1.857
    81
    48
    Vrouw
    noord-brabant
    steekjes in je buik kan ook een heel goed teken zijn meis!!! dan is je baarmoeder plaats aan het maken. had ik toen ook een week voor mijn NOD. ga flink duimen voor je!!! xxx

Deel Deze Pagina