Meiden uit Noord-brabant die voor een 1e kindje gaan

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lilo88, 21 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noordbrabant1981

noordbrabant1981 Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.857
    81
    48
    Vrouw
    noord-brabant
    wat rot van je arm meis!!! hoop dat ze een goeie oplossing hebben want je loopt er alweer effe mee. goed dat je het ook nagevragen hebt van het nog niet zwanger geworden zijn. gekke zin eigenlijk. ik zal voor je duimen maandag!!! liefs xxx

2. noordbrabant1981

9 jul 2010
    1.857
    81
    48
    Vrouw
    noord-brabant
    wie weet heeft ie superzaad!!! je weet het nooit!!! xxx

3. noordbrabant1981

9 jul 2010
    1.857
    81
    48
    Vrouw
    noord-brabant
    nee denk niet dat dat gaat want alles gaat nu via de gyn. maar heb zowiezo een echo staan voor de 10e, die had ik al staan maar ik moest dus eerder komen. en ik ga dus die afspraak voor de 10e echt niet afzeggen. heb dan wel een artsassistent maar laat maar verschillende mensen kijken, misschien ziet elk mens weer wat anders toch? maar weet dus niet of hun die afspraak hebben doorgestreept. ga het maandag vragen en anders eis ik een nieuwe echo. ik ga ook even vragen aan een kennis van mij als ik haar zie wat voor medicijn dat kan zijn, zij zal het wel weten want werkt bij de apotheek. verder heb ik al de hele week heel af en toe ongikrampjes. maar heel licht maar nu heb ik iets meer last dus hoop dat het los breekt en dat dan het hcg helemaal afbreekt!!! ik heb op dit moment maar 1 wens: een date met de rode duivels!!!!!!!!!!! xxx

4. Nancke

Nancke Actief lid

Nee heb ik neit gehad. toen ik de eerste afspraak bij de gyn had kreeg ik gelijk een echo. daarop zag ze een eitje wat elk moment kon springen. een week later moest ik bloed laten prikken omte kijken of dat dat een goeie eisprong was geweest en dan weer een week later hadden we een vervolg afspraak. toen was ik 2 dagen daarvoor net ongi geworden en uit het onderzoek bleek ook idd dat ik een goeie eisprong heb gehad. ook allemaal heel toevallig hoor dat er net zo'n rijpend eitje was, anders had ik het waarschijnlijk wel gehad. ik kan je daar dus neit over informeren

5. Nancke

Nancke Actief lid

2nd en een 3rd en misschien wel een 4th opinion is nooit weg. ik zit dan ook op een andere site op een forum en daar was iemand met een miskraam in mei. curretage gehad en de maanden erna werd ze en niet zwanger en maar heel licht ongesteld.
    afgelopen januari pas heeft ze een operatief onderzoek gehad waarbij verklevingen weg zijn gehaald en nu de eerste ronde erna: zwanger!
    ik wil je hier niet bang mee maken, maar zij heeft dus bijvoorbeeld ook meerdere artsen gehad vorodat uiteindelijk dit onderzoek werd gedaan. ze was er zelf zo stellig van overtuigd dat het van te voren niet helemaal goed zat. laat je dus neit gek maken en vraag om evt een 2nd opinion als jij je daar goed bij voelt!!! je hebt er gewoon recht op! het is JOUW lichaam

6. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Hey meiden,
    Weer even bijgelezen.
    Noordbrabant: Ik stuur de rode duivels wel naar jou toe op visite. Ik sla ze graag over;)

7. Esje78

Esje78 Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.124
    0
    36
    Noord Brabant
    @ NB en TJ: dikke knuffel meiden. Hoop dat het snel beter gaat met jullie.

@ Petra: fijn dat ze een echo van je schouder gaan maken. Hoop dat er wat uitkomt en ze er iets aan kunnen doen.

@ Bolbuikje: balen meis, maar wie weet is het toch wel gelukt.

8. BolBuikje34

BolBuikje34 Niet meer actief

Ja altijd! Word er soms echt krankjorum van. Is trouwens ook m'n eigen schuld want ik blijf niet in bed maar ga door met paracetamol ;) Dus komt het telkens terug. Heb je eigenlijk last van die primolut die je gebruikt? Ik hoor wel es dat je heel chagerijnig kunt worden daardoor.

Noordbrabant,toevallig nog meer duivels nodig? :p Die van mij wil ik ook nog kwijt,misschien zet ik ze wel op marktplaats.

Esje,hoe gaat het met je? Alles goed met jullie knulletje?

9. petrab

petrab Actief lid

19 aug 2010
    398
    0
    0
    Hoi hoi.

NB; hoe gaat het met je??

Tj: Hoe gaat het met jou?

Bolbuikje: Volgende maand zorgen dat je mannetje thuis is al je hem nodig hebt.HIHIHI
    Niet meer in ei week weggaan.HIHI

Lilo: hoe voel je je?
    Begint te korten meid.

Hier alles goed.
    (buiten arm om dan HIHI)

10. petrab

petrab Actief lid

19 aug 2010
    398
    0
    0
    Mamootje: Hoe ist?
    trek je het een beetje?
    Knuffel!!

liefs,

11. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dames, iedereen die nog niet zwanger is, waarbij het net is misgegaan, waarbij de hormonen nog niet uit het bloed zijn, die griep hebben en hun ei te laat was, die maar geen eisprong krijgen en bij de gyn lopen of waarbij het gewoon nog neit zo heeft mogen zijn, aan jullie allemaal een hele dikke knuffel en ik hoop uit de grond van mijn hart dat er spoedig in jullie allemaal een mooi wondertje mag groeien en dat jullie daarvan zullen genieten en dat jullie daardoor alle sores waar jullie nu mee zitten zullen vergeten! Ik besef me wel degelijk dat ik ontzettend bevoorrecht ben en de andere zwangere dames ook!

12. noordbrabant1981

9 jul 2010
    1.857
    81
    48
    Vrouw
    noord-brabant
    thanks, graag!!! wou dat ik ze ergens kon bestellen. misschien kan ik ze via marktplaats kopen haha. xxx

13. noordbrabant1981

9 jul 2010
    1.857
    81
    48
    Vrouw
    noord-brabant
    ik laat zeker alles checken en inderdaad het is mijn lijf en betaal niet voor niets ziektekostenverzekering toch?xxx

14. noordbrabant1981

9 jul 2010
    1.857
    81
    48
    Vrouw
    noord-brabant
    haha zeg net dat ik wel eens kan kijken of iemand ze verkoopt via marktplaats haha, lol. je hebt echt vaak griep ja, mooi ***. een keertje uitzieken meis!!!xxx

15. noordbrabant1981

9 jul 2010
    1.857
    81
    48
    Vrouw
    noord-brabant
    wat ben je toch een lieverd meis!!! je hebt nog een voordeel: als je ooit vragen hebt, we zijn van alle markten thuis hihi. iedereen is hier een ervaringsdeskundige op een ander gebied:D.xxx

16. mamootje

mamootje Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.718
    0
    36

aaaaah wat super mooi en lief!!

17. mamootje

mamootje Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.718
    0
    36
    Bolbuikje en petrab: het is best wel pittig op dit moment met de medicijnen. Gisteravond de laatste primolut genomen en de eerste dagen ging het super goed, een klein beetje prikkelbaar maar niet benoemenswaardig maar de laatste +- 2 dagen gaat mijn humeur alle kanten op!!! ik dacht dat dat alleen zou gaan gebeuren met de clomid maar het is echt niet leuk nu! en ik heb ook al +- 2 dagen steeds steken in mijn onderbuik dus ik denk mijn ongi is onderweg maar er zet nog niks door!!!!
    Pffff ik stond er best positief in maar de eerste *** momenten zitten er al op;) hopelijk morgen weer wat beter, ga zo lekker slapen...
    Hier thuis ook beetje mot met vriendlief:( (om eigenlijk niks, maar de sfeer ligt onder het vriespunt)

18. BolBuikje34

BolBuikje34 Niet meer actief

Ik ben nu weer helemaal beter:D Week in bed gelegen,saaai. He wanneer mocht je nu terug naar het zkh/dokter?

Tooske,je bent een lieverd!

Mamootje,dikke knuffel hier. Ik kan me goed voorstellen dat je je kut voelt met die medicijnen! Hopelijk ben je snel ongi en daarna mooi zwanger. He heb je nu wel een eisprong of gehad? Sorry dat heb ik weer effe gemist:) Vergeef me m'n domheid.

Volgende ronde word een kerstbeeb voor de mensen die nu helaas ongi worden/zijn.

19. Esje78

Esje78 Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.124
    0
    36
    Noord Brabant
    @ Mamootje: voor jou ook een hele dikke knuffel. Snap dat dit heel zwaar is voor je. Hoop dat je ongi snel komt en dat je volgende maand een mooie test hebt. Sterkte meis.

@ Tooske: sluit me helemaal aan bij jouw woorden. Voel me ook ontzettend bevoorrecht, als je alle andere verhalen zo hoort (en ik helaas zelf ook weet hoe het voelt als het misgaat).

@ Bolbuikje: fijn dat je eindelijk beter bent meis. Hoop op een heel mooi kerstbeebje voor je (of beter nog, een novemberkindje natuurlijk.....hahaha).
    Met ons manneke is alles goed hoor. Trapt nu echt ieder uur heel hard om zicht heen. Is vast en zeker al aan het oefenen voor de polonaise ;).

20. TJ82

TJ82 Bekend lid

27 nov 2010
    929
    20
    18
    Europa
    @Tooske: wat een lieve woorden! Lief dat je zo met iedereen mee leeft! En dat geldt ook voor Esje!

@Mamootje: Vervelend meis! Hopelijke begrijpt je man dat het door de medicijnen komt dat je humeur zo schommelt. Knuf voor jou!

@Bolbuikje: Fijn dat je weer beter bent! Volhouden nu he :)

@all: Hier weer beetje goed nieuws. Net controle gehad bij de gyn en alles was goed! Op de echo zag het er allemaal schoon en prima uit. Ze zag dat ik nog geen eisprong heb gehad, kon ook nog even duren. Ze verwacht dat ik over ongeveer 4 weken een menstruatie zal krijgen. En da's dan weer balen, want over 4 weken gaan we trouwen... Ze zei dat we konden overwegen om nu even de pil te gaan slikken, maar dat gaat zo tegen m'n gevoel in! Maar flink ongesteld zijn op je trouwdag is ook geen pretje. Moet dus nog maar even nadenken wat we gaan doen.

Deel Deze Pagina